Green Mamba
Well-known member
Een luchtmatras piept nochtans niet.Ik denk dat ik al sliep voor dat gedeelte van de avond![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een luchtmatras piept nochtans niet.Ik denk dat ik al sliep voor dat gedeelte van de avond![]()
Maar het poortje naar de tuin ernaast wel.Een luchtmatras piept nochtans niet.
Hangt ervan af welk speeltje je erin steekt. Mits vergissing met die van de hond wel.En piepte de buurvrouw?
Zou het niet kunnen dat het in die nachtelijke uurtjes in het donker en de nodige glazen alcohol de hond was die besprongen werd in plaats van de buurvrouw/moeder/...?Hangt ervan af welk speeltje je erin steekt. Mits vergissing met die van de hond wel.
Dat gebeurt alleen met V-Power. Die brandstof was er die avond niet.Zou het niet kunnen dat het in die nachtelijke uurtjes in het donker en de nodige glazen alcohol de hond was die besprongen werd in plaats van de buurvrouw/moeder/...?
Wat betreft bespringen is er toch geen betere dan W-power en die was er wel.Dat gebeurt alleen met V-Power. Die brandstof was er die avond niet.
En was het op een zondag?Het kan nog veel dommer hoor. Je kent dat verhaaltje van mij al wel hé (toen ik nog in de sociale wijk woonde)
Indien niet. Hieronder is de spoiler
Op een dag had ik maden in mijn groene bak in de gemeenschappelijke kelder.
Dus ik bel aan bij de buur en ik zeg tegen hem: Sorry maar ik heb maden in de groene bak in de kelder maar ik zal ze ASAP opkuisen.
Hij: Ah Ok dat is goed.
Wat later de bel. Ja meneer we hebben een anonieme klacht ontvangen, dan er maden in de kelder zouden zijn in uwe groene bak!
Ik: Serieus? Dat is het eerste wat ik er van hoor. Ik weet echt van niks!
OK klacht dus geseponeerd, want ik had die maden al lang opgekuisd.
Een week later de bel. Stond die buur aan de deur: Ja sorry Makila ik heb zelf ook maden in mijne groene bak. MAAR ik ben daar vies van. Kan je zo vriendelijk zijn om die maden voor mij op te kuisen?![]()
Waarom lees ik nu spontaan 'parenclub'?Ik zou daar eens proberen eentje aan toe te voegen die je in groep doet, ik zeg maar iets: lid worden van een padelclub?
IdemWaarom lees ik nu spontaan 'parenclub'?
En waarom heb ik het twee keer moeten herlezen vooraleer ik gezien heb dat het padelclub is?

Dat is zo waar.Jullie hebben dringend nood aan vers vlees![]()
Dat moeten jullie maar in PM besprekenDat is zo waar.
Maar niet aan elkaar, hé!

Moeten of mogen?Dat moeten jullie maar in PM bespreken![]()
Moeten/Mogen. Nemen/Geven, Patati/Patata.Moeten of mogen?
Bij de huisarts vragen naar LEIF-documenten.Geen zin om een nieuw topic te openen, maar waar moet je dat ergens laten registreren dat ze de stekker mogen uit trekken, of euthanasie geven aan je,
als je zelf niet meer in staat bent om die beslissing te nemen.
(omwille van dementie, hersenbloedingen, leven als een plant etc....)
huisarts? burgerprofiel website? notaris?
Deal! Zorg jij voor de ginger tweeling dan?Jammer, ik wou wel eens op double date met een ginger tweeling. Naar de padelclub bijvoorbeeld.