My ding ding dongTouch my tralala.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
My ding ding dongTouch my tralala.

Spotify? Ja dat is effectief zo.Ik vraag mij dat af: is het meer voorbij komen van sommige nummers in shuffle-modus een feit of gewoon een gedacht? Ik heb echt vaak het idee dat sommige dingen bijna nooit passeren en anderen dan weer bijna altijd.
Dagje brussel autovrij. Vtm cameraploeg onze richting uit zien komen.
Spreekt u nederlands?
Non
Ah ok, merci.
Dodged one bullet there![]()
Ging pas genant zijn als ze de rest van het interview in het Frans zouden voeren.

Ni 'how' gezegd ?Dagje brussel autovrij. Vtm cameraploeg onze richting uit zien komen.
Spreekt u nederlands?
Non
Ah ok, merci.
Dodged one bullet there![]()
Ni 'how' gezegd ?
Met hoge scores!!!
Die koffie drinkt zichzelf niet leeg hè!Ja, maar hij doet dan alsof hij de enige job ter wereld heeft waar dat zo is. Ik als luie ambtenaar heb op 2 weken tijd bijna 30 overuren. Weekenden kloppen omdat we volk tekort hebben en in de week heb ik ook veel dagen van 10u wegens inspringen tijdens verlof.
Waar je niet aan toekomt tijdens de week door al dat geklets!Dagverslagen maken in het weekend om middernacht en sochtends om 8u zit ik al weer aan de pc voor hetgeen die snachts gebeurd is in een verslag te zetten.
In de jouwe toch ook?Maar in zijn wereld werken we maar van 9 tot 16u en bestaat de dag gewoon uit koffie drinken en leuteren.

Die koffie drinkt zichzelf niet leeg hè!
Waar je niet aan toekomt tijdens de week door al dat geklets!
In de jouwe toch ook?
(Maakt geen hol uit voor hem waarschijnlijk, ofwel ben je aan het liegen/overdrijven; ofwel ben je de uitzondering. Tunnelvisie verander je heel moeilijk.)
En dat noemt zichzelf dan ambtenaar. Wij hebben zo'n perfectdraft machien op het bureau. De staande vergadertafel gebruiken we als toog. Na de eerste lezing van de gazet is het dan om 11u30 aan den toog bespreking van de dagelijkse actualiteit en roddels om daarna in middagpauze te gaan. 's Namiddags hebben we te veel gedronken om nog te werken.Ik lust zelfs niet eens koffie. Maar pintelieren in mijn voortuin doe ik wel graag.
Ik heb ooit een training gevolgd bij Eandis, toen dat nog meer overheidsbedrijf was dan niet, en dan ook nog eens in de Walen.En dat noemt zichzelf dan ambtenaar. Wij hebben zo'n perfectdraft machien op het bureau. De staande vergadertafel gebruiken we als toog. Na de eerste lezing van de gazet is het dan om 11u30 aan den toog bespreking van de dagelijkse actualiteit en roddels om daarna in middagpauze te gaan. 's Namiddags hebben we te veel gedronken om nog te werken.
Ik denk dat ik al sliep voor dat gedeelte van de avondHoezo ongelooflijk, je was er zelf bij!