Het grote slowchat topic

Ik vraag mij dat af: is het meer voorbij komen van sommige nummers in shuffle-modus een feit of gewoon een gedacht? Ik heb echt vaak het idee dat sommige dingen bijna nooit passeren en anderen dan weer bijna altijd.
Spotify? Ja dat is effectief zo.
De random of shuffle mode is niet random, maar baseert zich op een algoritme dat jouw favoriete nummers bekijkt.

Ik haat het en om het tegen te gaan, gebruik ik een externe randomizer die mijn playlists in een willekeurige volgorde zet (waarna ik uiteraard shuffle dien af te zetten in Spotify zelf).

Dat is geen spektakel maar horror (voor @Mulan). Geen fan van “sadist terroriseert onschuldige fleecedraagster”-series.

Idd, al vond ik de koppels daar nu ook niet zo super. Nu ja, het was een eerste seizoen.

Fleece?

cms_visual_1149024.jpg_1552467646000_900x1269.jpg

Dagje brussel autovrij. Vtm cameraploeg onze richting uit zien komen.

Spreekt u nederlands?

Non

Ah ok, merci.

Dodged one bullet there :lol:

@Tomski, ge had eigenlijk gewoon iets moeten zeggen a la "en ik dacht dat dat hier enig niveau ging zijn, maar ik zag dus volk afkomen met korte broek hé, in Brussel hé, ongelooflijk".

Ja, maar hij doet dan alsof hij de enige job ter wereld heeft waar dat zo is. Ik als luie ambtenaar heb op 2 weken tijd bijna 30 overuren. Weekenden kloppen omdat we volk tekort hebben en in de week heb ik ook veel dagen van 10u wegens inspringen tijdens verlof.
Die koffie drinkt zichzelf niet leeg hè!
Dagverslagen maken in het weekend om middernacht en sochtends om 8u zit ik al weer aan de pc voor hetgeen die snachts gebeurd is in een verslag te zetten.
Waar je niet aan toekomt tijdens de week door al dat geklets! :fingerguns_r:
Maar in zijn wereld werken we maar van 9 tot 16u en bestaat de dag gewoon uit koffie drinken en leuteren.
In de jouwe toch ook? 🤔

(Maakt geen hol uit voor hem waarschijnlijk, ofwel ben je aan het liegen/overdrijven; ofwel ben je de uitzondering. Tunnelvisie verander je heel moeilijk.)

Die koffie drinkt zichzelf niet leeg hè!

Waar je niet aan toekomt tijdens de week door al dat geklets! :fingerguns_r:

In de jouwe toch ook? 🤔

(Maakt geen hol uit voor hem waarschijnlijk, ofwel ben je aan het liegen/overdrijven; ofwel ben je de uitzondering. Tunnelvisie verander je heel moeilijk.)

Ik lust zelfs niet eens koffie. Maar pintelieren in mijn voortuin doe ik wel graag.

Ik lust zelfs niet eens koffie. Maar pintelieren in mijn voortuin doe ik wel graag.
En dat noemt zichzelf dan ambtenaar. Wij hebben zo'n perfectdraft machien op het bureau. De staande vergadertafel gebruiken we als toog. Na de eerste lezing van de gazet is het dan om 11u30 aan den toog bespreking van de dagelijkse actualiteit en roddels om daarna in middagpauze te gaan. 's Namiddags hebben we te veel gedronken om nog te werken.

En dat noemt zichzelf dan ambtenaar. Wij hebben zo'n perfectdraft machien op het bureau. De staande vergadertafel gebruiken we als toog. Na de eerste lezing van de gazet is het dan om 11u30 aan den toog bespreking van de dagelijkse actualiteit en roddels om daarna in middagpauze te gaan. 's Namiddags hebben we te veel gedronken om nog te werken.
Ik heb ooit een training gevolgd bij Eandis, toen dat nog meer overheidsbedrijf was dan niet, en dan ook nog eens in de Walen.
Ik overdrijf echt niet, zo zagen de meeste (zeker de eerste) dagen eruit:
  • 8u45: Alle Vlamingen NIET van Eandis kwamen aan
  • 9u (het uur dat de training moet starten): Een deel van de Eandis Vlamingen kwam aan
  • 9u30: De trainer kwam aan, sommige Walen en de rest van de Vlamingen
  • 9u30 - 10u30: In totaal misschien 15min training krijgen. Trainer loopt constant buiten om godweetwat te doen, de rest van de Walen druppelen binnen.
  • 10u30: 15min koffiepauze
  • 11u15: 15min koffiepauze gedaan
  • 11u15 - 11u45: Training
  • 11u45: Wandelen naar de hotelschool waar ze ne deal mee hadden om te gaan lunchen.
  • 12u - 14u30: 3 a 4 gangen menu binnenspelen met flessen wijn a volonté.
  • 14u30 - 15u: Wandelen naar trainingslokaal (15min langer deze keer want wijn)
  • 15u: Trainer zegt op zijn beste Michel Daerdens "NoUs ALlonS eSSayEr QuELqUes ExERcIseS"
  • 15u05: Trainer vertrekt naar huis
  • 15u15: Alle Walen vertrekken naar huis
  • 15u30: Alle Eandis Vlamingen vertrekken naar huis
  • 15u45: Wij zijn op café gegaan

Best training ever godverdomme.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan