Groot Het grote slachtoffer van ongewenste seksuele intimiteiten topic op BG

Ik zal van de gelegenheid maar gebruik maken om een bekentenis af te leggen in dit neutrale topic, onder het welziend oog van de vertrouwenspersonen, gezien ik mij de afgelopen uren opgejaagd wild voelde.

Ik ben eigenlijk van nature al altijd een V'tje geweest.
Toen ik nog maar net op het forum geregistreerd was, vond ik de verwarring omtrent mijn geslacht wel grappig, vooral toen @Ruigen Das aan het gissen was en zich de vraag stelde of alle foto's die ik postte mijn vriendinnen waren. De sloeber!

Maar als vrouwelijk forumlid kreeg ik iedere dag honderden berichten van hitsige mannelijke forumleden, zodat ik uiteindelijk heb laten uitschijnen dat ik een man was.
Sindsdien zijn de PM's gestopt en bleef mijn inbox leeg, behalve één 'forumgebruiker' die mijn posts op het forum niet gesnapt had.
Uiteindelijk hebben we dan eens irl afgesproken en heb ik zijn baard afgetrokken... het was niet beter.

Ik kan niet ontkennen dat ik in bepaalde topics wel moeten liegen heb als vrouw, vooral in het dating topic.
Zo heb ik geschreven dat ik geen likes kreeg op Tinder, maar dat klopt uiteraard niet. Ik krijg ongeveer elke dag 50 likes, maar tot nu toe heb ik nog geen potentiële match gevonden, omdat niemand het woordje 'expat' kent.
In andere topics, zoals over intieme kapsels en massages, heb ik moeten vaststellen dat je als man gemakkelijker uw mening kunt neerschrijven, zonder warns te krijgen.

Mijn echte naam is trouwens Sylvie, vandaar de afkorting Slyke.
Mijn poesje luistert de naam Sylvester, wat ook een knip/pretoogje is naar mijn nickname, ook al hadden sommige van mijn ex-partners andere koosnaampjes (maar koosnaampjes zijn niet toegelaten op het forum, zoals we deze week nog gelezen hebben in deze post:
https://www.beyondgaming.be/threads/conner-rousseau-komt-uit-de-kast.24413/post-1019989).

Misschien stellen sommigen zich vragen waarom ik als vrouw regelmatig foto's plaats van andere mooie vrouwelijke lotgenoten.
Ik weet het nog niet zo goed, maar ik denk dat ik minstens op vrouwen en jongens val (dus @MisterV maakt nog kans).

Voor diegenen die zich afvragen hoe ik er uitzie: ik lijk als twee druppels water op Eline De Munck.
Ik heb ooit eens een wilde nacht beleefd met een forumlid in de toiletten van een discotheek, omdat hij dacht dat ik werkelijk Eline De Munck was.

Er zijn weinig mensen op het forum die mijn identiteit kunnen bevestigen.
In november vorig jaar ben ik samen met @Mulan naar een Zillion party geweest en we hebben nadien een hete nacht samen beleefd.
Ik ben hem tot nu toe nog steeds dankbaar dat hij mijn ware identiteit niet publiek heeft gemaakt op het forum.

Verder zou ik geen vragen wensen te beantwoorden, maar mijn advocaat, meester Mussche, zal binnenkort een account aanmaken en ter jullie beschikking staan.

Leugens en verderf! Enkel @pretoogje mag zich Eline Demunck noemen!

Haar account bestaat niet meer. 😔
 
Ze doet de groeten.
Doet ze terug.

Maar zie dat ze geen slachtoffer wordt.
Tenzij mijn intimiteiten seksueel gewenst zijn.
Dan hoop ik ook groetjes terug te krijgen.

In-ti-mi-teit
Zoveel i’kes. There is no i in team. Maar der is goedverdoeme veel i in intitimeiten. Hihi titi.
 
Ik heb wel last van mijten.
Zeker die intieme.

Ik moet ze mijden. Die titi’s.

Intimiteitmijden. Dat ga ik vanaf nu doen.
Zegt de vrouw “seks”, dan zeg ik: VADE RETRO MIJTEN DER INTI TITIS!
 
Doet ze terug.

Maar zie dat ze geen slachtoffer wordt.
Tenzij mijn intimiteiten seksueel gewenst zijn.
Dan hoop ik ook groetjes terug te krijgen.

In-ti-mi-teit
Zoveel i’kes. There is no i in team. Maar der is goedverdoeme veel i in intitimeiten. Hihi titi.
Hoor ik daar een hit van de maestro himself?

raymond4.png
 
Als persoon die een vasectomie onderging voel ik mij gediscrimineerd door dit soort uitspraken. Er valt niks zak meer te legen hier en "ik wil mijn prostaat legen" bekt niet goed. Ik eis een gesprek met de vertrouwenspersoon!

Onze onafhankelijke vertrouwenspersoon zal u morgenochtend te woord staan.
Zoals de regelgeving van het forum betaamt, doen we beroep op een externe persoon (niet-lid van het forum) om elke objectiviteit te kunnen garanderen.

2143.jpg
 
Onze onafhankelijke vertrouwenspersoon zal u morgenochtend te woord staan.
Zoals de regelgeving van het forum betaamt, doen we beroep op een externe persoon (niet-lid van het forum) om elke objectiviteit te kunnen garanderen.

2143.jpg
Fake news! Zijn nick zegt genoeg. Ik neem contact op met de externe dienst voor preventie en bescherming op het forum.
 
Onze medewerkster van de externe dienst voor preventie en bescherming is pas op dinsdag terug.
Zal je je kunnen inhouden tot dan?

Jennifer-Lawrence-cleavage.jpg
Dat is toch die stagiaire?

Ze had de mond vol over dienstbetoon tijdens haar sollicitatie.
Kwam zeer gemotiveerd over.
 
Kwam zeer gemotiveerd over.
Klopt, ze is bezig met mijn klacht. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over haar dienstbetoon, ze heeft er effectief de mond van vol. Qua psychosociale ondersteuning is het een echt troostmeisje, ik voel mij al heel wat beter!
 
Terug
Bovenaan