Herinneringen 9legacy

Ik herinner mij ook nog 2 meetings in Gent in 2011: apero met Glas, JPV en z'n dochtertje, Michster, Saphira, Ryo,... in het citadelpark, waar Wikkes dan met een zak vol blikskes hoegaarden Rosé toekwam. Nadien zijn we de ene keer ribbekes gaan eten in de gekroonde hoofden en ergens geëindigd op een terrasje aan het gravensteen. De andere keer was het Amadeus (?), zijn we boardgames gaan spelen in de outpost en geëindigd met 'night'kubbing in het citadelpark (Ryo had het lumineuze idee om fluosticks aan een kub spel te binden).

Intussen is dat ook al bijna 10 jaar geleden 😲

Ik denk dat ik ook nog ergens foto's heb liggen van toen, ik veronderstel dat het wel ok is om die via pm te delen met aanwezigen die deze wensen?

Denk niet dat glashelder er toen was. Ik was er wel bij toen wikkes er met de zak hoegaarden rose aankwam.
Had ook nog een extra kaas of worstenbroodje bij voor iemand als ik het mij goed herinner :unsure:

Denk niet dat glashelder er toen was. Ik was er wel bij toen wikkes er met de zak hoegaarden rose aankwam.
Had ook nog een extra kaas of worstenbroodje bij voor iemand als ik het mij goed herinner :unsure:
De meeting met JPV z'n dochtertje en ryou was ik er bij hoor. Wikkes zegt trouwens niks te weten daarvan, "en Hoegaarden rose, zot, 't zal wel" 😂

Met een foodtruck met frieten en curryworsten en frikandellen!
Zou nog een goed idee zijn om de vrede te bewaren. Dan is er een menu met zowel frikadellen, frikandellen, curryworsten en lange hamburgers. Vervolgens kan HLN daar een artikel over schrijven en dan kunnen de mensen in het ergernissentopic die niet meekomen zagen over de politieke correctheid. Onze community <3

Wie herinnert zich die kerel nog die supercharismatisch was. Iedereen vond da ne geweldig toffe gast. Die zijn posts lazen echt als vertelselen.
En dan heeft die wat dure buy-and-sell dingen gepost en sprak ook over afhalen in zijne chateau.
Omdat iedereen die zo graaf vond, heeft die wel wat dingen verhandeld. Achteraf bleek dat die iedereen had opgelicht en is dan met de noorderzon vertrokken.

t was nie pokemong dacht ik.

ik denk dat die van Menen was?

edit: letokoloshe?

die zijn posts :’)

Laatst bewerkt:
Wie herinnert zich die kerel nog die supercharismatisch was. Iedereen vond da ne geweldig toffe gast. Die zijn posts lazen echt als vertelselen.
Ik dacht oprecht dat deze zin een grap was, en je dan ging linken naar je eigen profiel, ofzo.
Maar amai, wel straf. Heb ik totaal gemist.

Ik had een oude account WarrantyVoid op 9lives en ik was altijd ambras aant maken in het screenshot of the day topic met ene die een nickname had met de naam Rambo ofzoiets. Iedereen op zijn paard omdat ik telkens hetzelfde zinnetje poste op die SOTD.

Good times.

Laatst bewerkt:
Heeft er niet ook eens een voetballer van Zulte Waregem een account gehad, en die was dan gepikeerd als er kritiek op de match kwam (Naessens misschien?)?

Ik had een oude account WarrantyVoid op 9lives en ik was altijd ambras aant maken in het screenshot of the day topic met ene die een nickname had met de naam Rambo ofzoiets. Iedereen op zijn paard omdat ik telkens hetzelfde zinnetje poste op die SOTD.

Good times.
Ik kan me dat vaag herinneren inderdaad. Welk zinnetje was dat?

Een worstenbroodje met extra kaas bestellen.

Een zak hoegaarden rose.

Ik was ook op die méét. Ik herinner het mij helemaal anders. Wat is dat hier. Wikkes komt aan op een méét en brengt mee: een zak gewone hoegaarden, dan is het weer een zak hoegaarden rosé, een worstenbroodje met extra kaas. Dan zit die Wikkes op 2 méétiings tegelijk tijdens 2 verschillende jaren. Hoe kan dit nu? Waar gaat dit over, makker?

Een worstenbrood met extra kaas bestellen????? Zijt gij démént? Zoals Filip Clémént, die trainer van Club Brugge???

:unsure: Démént, de trainer van FC Bitcoin.

Terug
Bovenaan