Herinneringen 9legacy

Is dat nu niet bizar dat er op de oude 9lives pagina drie keer een link staat naar iets dat pragalicious noemt maar geen verwijzen naar beyondgaming buiten het logo? Mis ik iets?
 
Is dat nu niet bizar dat er op de oude 9lives pagina drie keer een link staat naar iets dat pragalicious noemt maar geen verwijzen naar beyondgaming buiten het logo? Mis ik iets?
9lives.be/forum :)

Daar is het omgekeerd. Wss omdat Pragalicious meer overeenkomsten heeft met de frontpagina en BeyondGaming dan weer met het forum.
 
Waarom is Pragalicious trouwens niet gewoon de frontpage van beyond gaming? Voor mij hoeft dat absoluut niet hoor.
Maar het leek mij dat de crew / vzw en Praga toch redelijk goed overeen komen. En dan dacht ik dat dit vanzelf zo zou lopen.
 
Waarom is Pragalicious trouwens niet gewoon de frontpage van beyond gaming? Voor mij hoeft dat absoluut niet hoor.
Maar het leek mij dat de crew / vzw en Praga toch redelijk goed overeen komen. En dan dacht ik dat dit vanzelf zo zou lopen.
dat ga je aan praga moeten vragen :D

We komen goed overeen. We zijn niet met ruzie uiteengegaan ofzo hé, we zaten beiden voor voldongen feiten. Samenwerkingen zijn waarschijnlijk niet uitgesloten, maar zo kan eenieder zijn ding doen.
We zien Praga nog graag hoor.
 
Is dat nu niet bizar dat er op de oude 9lives pagina drie keer een link staat naar iets dat pragalicious noemt maar geen verwijzen naar beyondgaming buiten het logo? Mis ik iets?
Heb dat even opgezocht en inderdaad, buiten het logo van het forum wordt er geen woord over gerept. Beetje vreemd inderdaad.
 
Was ik daarbij? Ik herinner mij supervaag een meeting met mensen van ergens op een forum en Overpoort, en ik zat in die periode op kot in Gent denk ik.
Eeeeeeeeeeeeuhm. Goh is al zo lang geleden, herinner mij daar zo weinig van. Ik denk niet dat wij elkaar al gezien hebben eigenlijk.
Stijneman, Dr Xero, Citrofenwick, Weasle, Killer Queen, dat koppel van toen.. Lien en...

Het zit ver!
 
Het enige dat mij bij blijft is dat ik er een account of 16 heb gehad.

De eerste in 2002.
Mijn langst levende , bikke meer volwassenen toen ook, die van 2012 philharmoniker.
 
Eeeeeeeeeeeeuhm. Goh is al zo lang geleden, herinner mij daar zo weinig van. Ik denk niet dat wij elkaar al gezien hebben eigenlijk.
Stijneman, Dr Xero, Citrofenwick, Weasle, Killer Queen, dat koppel van toen.. Lien en...

Het zit ver!
Haha ca va, ik weet het zelf ook niet meer. Ik herinner mij alleen maar vaag iets met bowlen in de Overpoort en alcohol. 😅
 
Shout out naar het gaymers voor gaymers topic die vrij actief was, tot het op sterven na dood verkeerde na de befaamde hack. Net zoals het/de ´heb je al een lief deel xxxx´ topic(s).😅
 
knipsel6djoc.png


Andere benaming blijkbaar, basically the same. Zelf nooit vaak gepost, maar was wel een 'guilty pleasure' om mee te volgen. 😅
 
Terug
Bovenaan