Herinneringen 9legacy

Haha, de Swindels. Die dacht ook dat de "Hoe zie jij eruit?"-thread eigenlijk dd "Hoe zie jij er vandaag uit?"-thread was, met zijn dagelijkse selfie's. Good times, good times.
 
Haha, de Swindels. Die dacht ook dat de "Hoe zie jij eruit?"-thread eigenlijk dd "Hoe zie jij er vandaag uit?"-thread was, met zijn dagelijkse selfie's. Good times, good times.
Ah, was hij da?
IK was die al compleet vergeten. (Mss for the best)
 
Neen hoor, Swindels was toch een knappe gay kerel? Mooie man waarvan ik graag z'n uiterlijk had gehad, dat wel, maar nooit m'n dubbel hoor, ik heb NOOIT dubbelaccounts gehad op 9lives. Nadat ik gebanned werd heb ik m'n account en posts laten verwijderen, en dan een poosje later wel even een nieuwe nickname gebruikt, Hesiod of Hesiodus, maar heb dat laten vallen, iedereen kende me toch als kinxton, en ondanks ik overal als Hesiod stond, bleven ze op Discord e.a. kinxton gebruiken... :crazy:
 
Als ge over de duivel spreekt dan komt hij tevoorschijn! 👀
Damn Kinxton, zo lurken jong!
Het was echt heel toevallig in feite, wou wat PC materiaal verkopen die ik niet meer gebruik, en de positieve herinneringen daarvan op 9lives flakkerden weer op, en ik nam een kijkje en zag pas vandaag dat er een nieuw forum was... Niet meer of minder.

En neen, ik ben niet heel het forum aan het doorzoeken, ben aan 't werken, en forum staat gewoonweg open in m'n browser. That's it :scream:
 
Het was echt heel toevallig in feite, wou wat PC materiaal verkopen die ik niet meer gebruik, en de positieve herinneringen daarvan op 9lives flakkerden weer op, en ik nam een kijkje en zag pas vandaag dat er een nieuw forum was... Niet meer of minder.

En neen, ik ben niet heel het forum aan het doorzoeken, ben aan 't werken, en forum staat gewoonweg open in m'n browser. That's it :scream:
Werk je nog altijd in de Kongo? En heb je daar nog altijd zoveel succes bij jonge rondborstige deernes die u om geen enkele andere reden leuk vinden dan uw looks en stallion-capaciteiten, want dat is nu eenmaal wat arme Afrikaanse dames zoeken in een blanke man.
 
Werk je nog altijd in de Kongo? En heb je daar nog altijd zoveel succes bij jonge rondborstige deernes die u om geen enkele andere reden leuk vinden dan uw looks en stallion-capaciteiten, want dat is nu eenmaal wat arme Afrikaanse dames zoeken in een blanke man.
Ten eerste ik heb nooit in Congo gewerkt, het was in Rwanda & Burundi, ten 2de, ze waren niet altijd bepaald rondborstig, ten 3de looks & stallion capaciteiten is ferm overdreven en heb ik eigenlijk niet. De looks moet je maar zelf bepalen... Stop misschien met het kijken naar marginale programma's op TV of Youtube waarin marginale blanke mannen aanpappen met arme Afrikaanse dames... Ik ben helemaal niet zo'n iemand...

Voor de rest, happy reading. https://www.beyondgaming.be/threads/heb-jij-een-lief.26/page-15#post-88781
Nu ben ik met een knappe (wellicht voor jou, 'arme') Wit-Russische (niet zo rondborstige) brunette.

No offences taken at all.
 
Dank u! :D Saphira haar vent is/was cura maar 'k weet niet of die toen al samen waren.

Die meeting was idd georganiseerd door Saphira. Die voelde zich echt lastig omdat die ene zo zat was, ze gingen namelijk nog naar de Amadeus en ze wou daar niet afgaan. Ik heb toen ff gebabysit op de zattigaard (samen met Polle en ryoudragon denk ik) toen we aan de Graslei zaten. Ik was met Alteration aan 't babbelen en ineens kwam die zatte kerel "glashelder! mag ik een knuffel van u!" Euh, sure. Ik denk dat hij uiteindelijk is afgedropen. Dat was trouwens iemand die nog niet lang op 9lives zat (we hadden op voorhand zitten zeggen van "allez dat maakt niet uit, kom gewoon af!") en we hebben die ook nooit meer gezien 😂

Alteration was er ook. Ik heb met Polle en Preske de tram naar 't station gepakt. Polle en Preske waren toen verhalen aan het uitwisselen, Polle over zijn drugs en Preske over zijn (legale) drugs bij zijn operatie en zijn hallucinaties.

Ik heb ook nog een paar kleine meets gedaan:
- Alteration, Spade IV, Brammm en Thomas denk ik, gewoon iets gaan drinken in een cafe aan 't St-Pietersstation. Hilariteit omdat er een grote kaka in de wc lag daar en omdat Spade IV een bloody mary had besteld en dat totaaaaaal niet lustte omdat hij geweigerd had van iets erbij te doen
- de meet in de zoo van Antwerpen met de vrouwen!
- de burritomeet van de chat
- Nesjamag en ik zijn eens een pizza gaan eten in de Overpoort
- Sir WarCry III en ik gemeet in Brugge en ik had mijn hond mee. We zijn toen gaan eten in de Stoepa, Sir WarCry ging ff naar 't toilet en mijn hond al kweet niet hoe in de stress omdat ze al gehecht aan 'm was? lol
- Saphira, Cura en ik zijn nog redelijk vaak samen weggeweest met de hondjes in de lente/zomer van 2014

Mensenlief, die anekdote van Spade VI die niet bijkwam van het lachen over de "anaconda" die hij had aangetroffen (en waar we per se naar moesten gaan kijken van hem) :)
 
Laatst bewerkt:
Namen die mij te boven schieten zijn vooral Boeffel en diogenes. Die diogenes was 1 van de grootste trollen samen met Elvis.
Er was ook iemand die gestorven is aan kanker en nog best veel geschreven heeft. Ofwel hier of op dutchbodybuilding, daar was hij ook lid en best wel huge.

Powertraining topic was ook wel geestig, er was toen ook een aparte thread waar je foto's kon posten van jezelf (nooit gedaan). Op een dag kwam een ander forum lid daar eens kijken en die wist niet wat hij zag. 40 pagina's blote mannelichamen die elkaar complimentjes geven. Good old times.

Ik denk dat ik al lid ben van toen het nog telenet was, herriner me vaag een gele achtergrond waar je tips kon vragen voor Rome : total war. Dus dat is een long ass time!
 
Terug
Bovenaan