Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 278 67,3%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 17 4,1%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 45 10,9%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,0%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 18 4,4%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 7 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    413
a wild Kinxton appears!

Amai, wat mijn post hier allemaal teweeg brengt. :crazy:
Ben blij dat het goed gaat met u, leuke update.

merci voor de info/keuren van mijn Tinder profiel Mulan & iamhollywood
 
Ik ben enkele jaren terug Ihsane Chioua Lekhli tegengekomen op Tinder. Maar het was geen wederzijdse like. Spijtig, ik vond/vind dat echt een knappe vrouw.

Nu zoals hier al gezegd, als man is Tinder gewoon een uitputtingsslag. Je moet daar zeker geen conclusies door gaan trekken over je uiterlijk hoor, @Jonas89 .
 
Laatst bewerkt:
Dat ik ook nog vermeld word in Kinky zijn bericht :love2:
Hij is me niet vergeten! :love2:
 
Ik ben enkele jaren terug Ihsane Chioua Lekhli tegengekomen op Tinder. Maar het was geen wederzijdse like. Spijtig, ik vond/vind dat echt een knappe vrouw.
Inderdaad geen onknappe vrouw! Zou er ook wel mee op date gaan!
Nu zoals hier al gezegd, als man is Tinder gewoon een uitputtingsslag. Je moet daar zeker geen conclusies door gaan trekken over je uiterlijk hoor.
Soms wel natuurlijk, het blijft een vleeskeuring 'tool' zonder meer, en als je goed begrijpt hoe je die tool kan gebruiken om je op die keuring te presenteren, kan je enkel maar scoren OF falen.

Als je als een marginale zak in je onderbroek en/of met marcelleke op je tinderfoto's staat te blinken, dan zal het natuurlijk lang duren.
Je moet natuurlijk geen fotograaf gaan inschakelen (hoewel ik weet van sommige vrouwen dat ze dit doen), een vriend(in)/zus/broer/mama/papa kan voldoende zijn om enkele goede kiekjes te maken in de natuur of in een stad.

In mijn geval was dat m'n grootste probleem, ik was altijd te lui om deftige foto's te maken, en mijn foto's waren meestal redelijk oud... En als ik er toevallig eens eentje had die op wat meer trok, dan gebruikte ik die meteen. Ik had nooit echt de behoefte aan dat getinder, en swipen, ook al was dat laatste soms een verslaving als ik op de wc zat, om die 'tijd' toch maar wat te 'benutten' :rofl:. Ook een goeie profieltekst is een MUST, en dan vooral ene die doet lachen, direct WIN WIN.

Maar als je dan nog altijd in een land woont met meer mannen als vrouwen, ben je redelijk kansloos, ik kan me na al mijn reizen nog moeilijk inbeelden te wachten op een heilige maagd die plots van achter de kerk tevoorschijn komt, of een gescheiden vrouw met of zonder kinderen, of de eerstvolgende vrouw die uit een (zoveelste) relatie komt en je op Tinder aanspreekt, terwijl er net wel beschikbare vrouwen zijn die elders (sneller) te vinden zijn!

Om nu Jonas89 als voorbeeld te nemen, en neem het niet persoonlijk op Jonas, het is niet bedoeld om je pijn te doen, maar als je hier nu nog steeds in dit forum topic actief bent en dus wellicht nog steeds single bent (wijzen je recente posts toch uit...? Correct me if I'm wrong), dan bewijst dit nogmaals dat het nutteloos is hier in BE verder te Tinderen. Echt waar. Neem het van me aan, als man.
Als de lieve Guazala, Mulan, glashelder, xAnyana, enz. je nog niet hebben kunnen helpen aan een lief, en je ego nog altijd zo groot is dat je een ocharme buitenlandse vrouw niet aan zou kunnen omdat je enkel maar overtuigd bent dat het marginale Jambers en exotische liefde video's -type vrouwen en situaties zijn die je hebt gezien op Youtube... Of ze minderwaardig zijn dan Belgische.

Dan loop je echt enorm veel kansen mis hoor.

Disclaimer : Zonder Guazala, Mulan, glashelder, xAnyana & co in twijfel te willen trekken.
 
Jonas ziet er prima uit! Geen "temptation island"- macho waardoor iedereen met normaal verstand die gaat mijden als de pest en absoluut geen "Onslow" die denkt dat poseren met een blikje Jupiler "klasse" is omdat het gepeupel Carapils drinkt 😝

De foto's die ik toen zag waren reisfoto's van een normale kerel waardoor je als vrouw een avontuurlijke man ziet die de wereld durft te verkennen.
Als ik Jonas in een tv-programma zou moeten plaatsen zou het geen Big Bang Theory zijn zoals sommigen misschien wel eens denken omdat hij geen relatieverleden heeft, maar eerder Blind getrouwd: normale mensen die gewoon de juiste niet hebben ontmoet. 🤷‍♀️

Dan denk ik dat jij de enige bent die zo oordeelt.

Gezien Mulan weer single is, is dat misschien wel voldoende?

Hoe sta je tegenover een plusdochter, Jonas?
 
The kinxter strikes again... :')
In een land wonen met meer mannen dan vrouwen? (51-49) En daardoor kansloos zijn?
En als je single bent en op dit forum zit, bewijst dat dat het nutteloos is om hier te tinderen?

What. the. fuck. maat.
 
The kinxter strikes again... :')
In een land wonen met meer mannen dan vrouwen? (51-49) En daardoor kansloos zijn?
En als je single bent en op dit forum zit, bewijst dat dat het nutteloos is om hier te tinderen?

What. the. fuck. maat.
Ze zijn hier gewoon te geëmancipeerd jong. Maar ge moet dat wat verbloemen anders noemen ze u direct ne misogynist.
 
The kinxter strikes again... :')
In een land wonen met meer mannen dan vrouwen? (51-49) En daardoor kansloos zijn?
En als je single bent en op dit forum zit, bewijst dat dat het nutteloos is om hier te tinderen?

What. the. fuck. maat.
Maat, ja, ik weet nu niet hoeveel dates onzen Jonas89 sinds ik werd verwijderd van 9lives al heeft gehad en/of relaties hij heeft gehad, maar 'k vind het gewoon jammer te zien dat er precies niet veel veranderd is sindsdien.

En ja, daten in België is als een walvis in de zee, veel vis, maar quasi geen andere 'vrije' walvissen. Moet nu lachen met die vergelijking :laugh:, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer en is de realiteit als je geografisch gezien enkel maar Tindert in Vlaanderen.

Als je jonger (-30) bent en in een grote stad als Gent, Brussel, Antwerpen woont, dan heb je lichtjes meer kansen, maar aub zeg.

Get Tinder Plus of Gold, en begin te chatten met deftige Wit-Russische of Oekraïense vrouwen, en regel een date met hen ofzo? Ik ben van vorige zaterdag terug van daar (want je vriendin bezoeken is een essentiële reis), en er loopt daar nogal wat rond binnen ieders bereik...
Ook voor de vrouwen die graag een strenge, slaande vodka-dronken man willen importeren in België zijn er aan het goeie adres (maar dat zie ik minder snel gebeuren).
 
Hebt ge er al eens bij stil gestaan dat dat misschien helemaal niet is wat Jonas wil?
Het is zeker doenbaar om een fijne Belgische partner te vinden. Soms hebt ge ook wat geluk nodig.

't Is nie omdat GIJ die ervaring zo hebt gehad dat het voor Jonas ook zo moet he.
 
Heb wel dezelfde ervaring als Jonas (alleen ging mijn gewicht intussen in de verkeerde richting helaas). Het lukt wel om sporadisch matches te vinden, een gesprek aan te knopen en eens te gaan eten ofzo (pre-corona), maar er komt nooit iets uit voort. En nee, dat wilt niet zeggen dat je daarvoor naar het buitenland moet verkassen...
Datingapps zijn er vooral op uit om je als man zo lang mogelijk te laten vissen imo. Had onlangs die OKCupid geinstalleerd omdat ik daar goeie dingen van hoor en holy f, 200 euro per 6 maand als je Premium wilt. Da's toch compleet aan de haren getrokken.
 
Als ge al 5 jaar hopeloos op zoek zijt en ongelukkig wegens te lang alleen etc etc en ge kunt in het buitenland een pracht van een vrouw met gemak binnen scharrelen, dan zou ik toch ook in die richting beginnen denken. Uiteindelijk is daar niets mis mee.
 
Hebt ge er al eens bij stil gestaan dat dat misschien helemaal niet is wat Jonas wil?
Het is zeker doenbaar om een fijne Belgische partner te vinden. Soms hebt ge ook wat geluk nodig.

't Is nie omdat GIJ die ervaring zo hebt gehad dat het voor Jonas ook zo moet he.
Heb jij er al eens bij stil gestaan dat ik dit inderdaad besef en dit zo ook zeker niet zo moet voor Jonas.

Maar als hij dit noch bevestigd noch ontkent.

En ja geluk, als je daarop al 5 jaar of langer moet wachten, dan wacht ik liever niet langer en neem ik het geluk voor mezelf in handen hoor.

Verder ga ik er dan ook niet over neuten.
 
Gezien Mulan weer single is, is dat misschien wel voldoende?

Hoe sta je tegenover een plusdochter, Jonas?
Naarmate dat we ouder worden is dat meer dan normaal dat er kinderen bijkomen van een ex, wat niet erg is vind ik.
 
Ik denk dat het bij Jonas vooral neerkomt op onzekerheid gecombineerd met weinig mogelijkheden zoeken of zien, malchance en mogelijks verkeerd overkomen (door onzekerheid of te gretig te willen zijn). An sich is er niets mis met hem - lijkt mij - maar of het daarom zoveel makkelijker zou gaan in het buitenland (al denk ik dat in bepaalde landen vrouwen mogelijks wel begripvoller/geduldiger zullen zijn om hem te leren kennen want het blijft een blanke westerling en dat scoort).

Dat gij, als niet-onzekere en pro-actieve vent, hier geen (degelijke) vrouwen kunt versieren
@kinxton daar zou ik mij - als ik u was - toch eens bij afvragen waaraan het dan net ligt dat ze in het buitenland met bosjes voor u vallen :thinking: .

En ik apprecieer uw fantasietjes maar die 600 schunnige berichten die ge mij vorig jaar in januari hebt gestuurd en waar ik niet op gereageerd heb (buiten om te zeggen dat het niet ok was) zou ik nu niet direct een relatie noemen :unsure:


Ik wist trouwens niet dat het de taak van de vrouwen vant forum was om de mannen aan een lief te helpen 🤷‍♀️ , maar ik geef toe dat ik zo'n geëmancipeerd geval ben 😏
 
Laatste weken altijd horen '' die heeft al iemand '' als ge iemand ziet zitten.
Ge zou van minder pastoor worden :unsure:
 
Inderdaad geen onknappe vrouw! Zou er ook wel mee op date gaan!

Soms wel natuurlijk, het blijft een vleeskeuring 'tool' zonder meer, en als je goed begrijpt hoe je die tool kan gebruiken om je op die keuring te presenteren, kan je enkel maar scoren OF falen.

Als je als een marginale zak in je onderbroek en/of met marcelleke op je tinderfoto's staat te blinken, dan zal het natuurlijk lang duren.
Je moet natuurlijk geen fotograaf gaan inschakelen (hoewel ik weet van sommige vrouwen dat ze dit doen), een vriend(in)/zus/broer/mama/papa kan voldoende zijn om enkele goede kiekjes te maken in de natuur of in een stad.

In mijn geval was dat m'n grootste probleem, ik was altijd te lui om deftige foto's te maken, en mijn foto's waren meestal redelijk oud... En als ik er toevallig eens eentje had die op wat meer trok, dan gebruikte ik die meteen. Ik had nooit echt de behoefte aan dat getinder, en swipen, ook al was dat laatste soms een verslaving als ik op de wc zat, om die 'tijd' toch maar wat te 'benutten' :rofl:. Ook een goeie profieltekst is een MUST, en dan vooral ene die doet lachen, direct WIN WIN.

Maar als je dan nog altijd in een land woont met meer mannen als vrouwen, ben je redelijk kansloos, ik kan me na al mijn reizen nog moeilijk inbeelden te wachten op een heilige maagd die plots van achter de kerk tevoorschijn komt, of een gescheiden vrouw met of zonder kinderen, of de eerstvHaha kolgende vrouw die uit een (zoveelste) relatie komt en je op Tinder aanspreekt, terwijl er net wel beschikbare vrouwen zijn die elders (sneller) te vinden zijn!

Om nu Jonas89 als voorbeeld te nemen, en neem het niet persoonlijk op Jonas, het is niet bedoeld om je pijn te doen, maar als je hier nu nog steeds in dit forum topic actief bent en dus wellicht nog steeds single bent (wijzen je recente posts toch uit...? Correct me if I'm wrong), dan bewijst dit nogmaals dat het nutteloos is hier in BE verder te Tinderen. Echt waar. Neem het van me aan, als man.
Als de lieve Guazala, Mulan, glashelder, xAnyana, enz. je nog niet hebben kunnen helpen aan een lief, en je ego nog altijd zo groot is dat je een ocharme buitenlandse vrouw niet aan zou kunnen omdat je enkel maar overtuigd bent dat het marginale Jambers en exotische liefde video's -type vrouwen en situaties zijn die je hebt gezien op Youtube... Of ze minderwaardig zijn dan Belgische.

Dan loop je echt enorm veel kansen mis hoor.

Disclaimer : Zonder Guazala, Mulan, glashelder, xAnyana & co in twijfel te willen trekken.
Haha de kinxton vermeldt mij ook. En ik heb Jonas niet helpen daten. Maar dat ge hem meteen een buitenlandse vrouw aansmeert ... nog geen haar veranderd gij! :rofl:Toch vreemd dat er wel een hoop mannen in België zijn die hier wel aan een vriendin geraken vind je niet? Waarom lukt dit niet voor jou kinxxie je bent toch een man vol zelfvertrouwen?? Of nee het is omdat je vrouwen in België niet goed genoeg vindt, right?? :confused:

Nu ge ge toch bezig zijt, nog tips voor mij? Vrouw van 27 jaar en nog steeds single. Ah wacht ge zult vast zeggen dat er iets scheelt aan mij! Nevermind!:clap:
 
Haha de kinxton vermeldt mij ook. En ik heb Jonas niet helpen daten. Maar dat ge hem meteen een buitenlandse vrouw aansmeert ... nog geen haar veranderd gij! :rofl:Toch vreemd dat er wel een hoop mannen in België zijn die hier wel aan een vriendin geraken vind je niet? Waarom lukt dit niet voor jou kinxxie je bent toch een man vol zelfvertrouwen?? Of nee het is omdat je vrouwen in België niet goed genoeg vindt, right?? :confused:

Nu ge ge toch bezig zijt, nog tips voor mij? Vrouw van 27 jaar en nog steeds single. Ah wacht ge zult vast zeggen dat er iets scheelt aan mij! Nevermind!:clap:
Je bent te geëmancipeerd!!! Je moet meer afhankelijk zijn van venten, dan pas gaan ze u willen. :unsure: :shutup:
 
Haha de kinxton vermeldt mij ook. En ik heb Jonas niet helpen daten. Maar dat ge hem meteen een buitenlandse vrouw aansmeert ... nog geen haar veranderd gij! :rofl:Toch vreemd dat er wel een hoop mannen in België zijn die hier wel aan een vriendin geraken vind je niet? Waarom lukt dit niet voor jou kinxxie je bent toch een man vol zelfvertrouwen?? Of nee het is omdat je vrouwen in België niet goed genoeg vindt, right?? :confused:

Nu ge ge toch bezig zijt, nog tips voor mij? Vrouw van 27 jaar en nog steeds single. Ah wacht ge zult vast zeggen dat er iets scheelt aan mij! Nevermind!:clap:
Hoi :unsure:
 
Tinder, ruw geanalyseerd omdat ik een investeringscase gemaakt heb voor Match (= moederbedrijf van Tinder).
Niet echt een persoonlijke mening, alhoewel ik er grotendeels mee akkoord ga. Het is gewoon een heel summiere samenvatting van papers die hierover geschreven zijn.

Top 20% (qua subjectieve aantrekkelijkheid) van de mannen heeft geen probleem om met de top 70% van de vrouwen af te spreken. 'ok' zijn als vrouw is dikwijls al voldoende om met een man af te kunnen spreken.
Omgekeerd geldt dit echter niet, 50-70% van de mannen valt uit de boot, veel meer dan vrouwen.

Mogelijke oorzaken: vrouwen hebben in dergelijke directe online dating geen enkele opportuniteitskost meer; ook geen sociale kost. Vroeger: vrienden van dichtbij, vrienden van vrienden, facebookvrienden, publiek op een fuif: een stuk sociale controle, 'sletje', relatief moeilijker om iemand in het echt af te wijzen die goed 'played', risico dat je die persoon nog tegenkomt, en nog meer om op te noemen.
Nu: veel anoniemer via Tinder: who cares, nobody knows...

Resultaat: vrouwen kunnen veel kieskeuriger zijn en gewoon wachten op een man uit de top 10% die passeert en matcht want geen enkele 'tijdskost', geografische beperking, of sociale kost meer mee gemoeid zoals vroeger.

Dus vrouwen hebben de controle. Mannen zijn "gemiddeld over het gehele cohort' minder in vraag en dus price takers.
Voor de mannen in de top 10%: soort winner take all. De bottom 50%: miserie.

Mogelijke oplossing (vermoedelijk slechts in praktijk te brengen na corona): doe een hobby in een vereniging waar veel jonge vrouwen ook zijn, groepsreizen, speeddating in het echt, avondstudie doen in vrouwelijke richting...
Kortom, alles waar je niet in een fasttrack carrousel moet opboksen tegen velen die relatief 'hoger' gerangschikt zijn qua oppervlakkige aantrekkelijkheid en waar 'normaal zijn' of 'vriendelijk zijn' of 'redelijk ok' zijn 0,0 surplus waarde heeft.
 
Naarmate dat we ouder worden is dat meer dan normaal dat er kinderen bijkomen van een ex, wat niet erg is vind ik.
Wel ja, heb ik ook al ervaren en plus papa worden zag ik met die jongedame en haar 2 dochters wel nog zitten, en daar sta ik ook nog steeds voor open, maar dat is een volledig rationele EN emotionele keuze die je zelf moet maken. Mijn ma zou het niet moeten weten, maar als het echt niet anders kan, waarom niet. En ik ben ook van haar mening. Doch 'verlies' je een stuk van je leven waarin je daarentegen over met je kinderloze partner net meer zou kunnen gereisd hebben en andere levenservaringen zou kunnen opgedaan hebben dan met kinderen.
Op een bepaalde leeftijd kijk je daar dan inderdaad niet meer achter, tenzij je al ouder waant.
Langs de ene kant vind ik het dan wel jammer dat je daarvoor al zo jong moet open staan terwijl het echt wel kan zonder.
Niet dat er daarom iets mis is met single ouders.

Ik denk dat het bij Jonas vooral neerkomt op onzekerheid gecombineerd met weinig mogelijkheden zoeken of zien, malchance en mogelijks verkeerd overkomen (door onzekerheid of te gretig te willen zijn). An sich is er niets mis met hem - lijkt mij - maar of het daarom zoveel makkelijker zou gaan in het buitenland (al denk ik dat in bepaalde landen vrouwen mogelijks wel begripvoller/geduldiger zullen zijn om hem te leren kennen want het blijft een blanke westerling en dat scoort).
Ik ken nu Jonas niet in het echt dus ik kan me daar niet over uitspreken, maar algemeen gezien, zonder de hele wereld te veralgemenen, wenst een vrouw nog altijd 'vrouw' te blijven met een deftige vent die 'r kan paaien bij manier van spreken, ongeacht of ze geëmancipeerd is of niet. In Oostbloklanden is dit nog sterker dan in West-Europa en MOET de man simpele keuzes maken zoals waar te gaan zitten op restaurant, MOET (af en toe) de deur openen voor zijn vrouw, restaurantjes betalen en goed 'zorgen' voor zijn vrouw/vriendin. Eens bloemen geven op speciale dagen, enz. enz... Het zit daar bv. in de cultuur ingebakken dat een man sowieso de rekening van het restaurant of café betaald, punt aan de lijn.
Dus neen, het is zeker niet makkelijk van zomaar (volgens jullie zogezegd voor het gemak), even naar het buitenland te gaan en dan mee te nemen. Zo gaat dat zeker niet.

In Afrika en Azië daarentegen is dat quasi onbestaand, en ja, daar ga je makkelijker een vrouw mee krijgen als blanke man, maar dan nog is het ook niet evident, vooral als je zeer kieskeurig bent.

Dat gij, als niet-onzekere en pro-actieve vent, hier geen (degelijke) vrouwen kunt versieren
@kinxton daar zou ik mij - als ik u was - toch eens bij afvragen waaraan het dan net ligt dat ze in het buitenland met bosjes voor u vallen.
Ik ben misschien altijd uitbundig en overdreven geweest in m'n 100% ware verhalen, maar ik heb nooit gezegd dat ik een niet-onzeker en pro-actieve vent ben, noch dat ik hier in België geen vrouwen kan versieren, want ik heb tot heden nog altijd meer Belgische vriendinnen gehad dan buitenlandse. In het buitenland, en dan vooral in Afrika, is het normaal dat als je als enige blanke, of a ratio van 3 blanken op 100 afrikanen in een discoteek of danscafé-achtig-iets je gaat amuseren, dat je meer aandacht krijgt van de vrouwen, die sowieso al in hogere aantallen a ratio van 60/40 aanwezig zijn dan mannen.

In Oekraïne of Belarus is dat totaal anders, daar krijgt een Afrikaanse man, als het toeval overlaat dat er net ene is die af en toe uitgaat, en als er net een liefhebster is van Afrikaanse types, meer aandacht krijgt dan andere blanke mannen. Een beetje zoals een enig zwart schaap in een een kudde vol met witte. Maar algemeen gezien zijn ze in 't Oostblok zeer wantrouwig tegenover gekleurde mensen, simpelweg omdat ze er ook niet vaak zien en ook omdat de landen na de val van de Sovjetunie relatief gesloten gebleven zijn.
Toen ik een maand in Belarus was heb ik maar 1 zwarte persoon gezien, terwijl ik in België er zeker al 100 heb gezien op amper 1 dag toen ik dinsdag door Brussel reed.

En ik apprecieer uw fantasietjes maar die 600 schunnige berichten die ge mij vorig jaar in januari hebt gestuurd en waar ik niet op gereageerd heb (buiten om te zeggen dat het niet ok was) zou ik nu niet direct een relatie noemen :unsure:
600 dan nog wel! Wel ik kan je zeggen dat ik je helemaal nooit iets heb gestuurd, en zeker en vast nooit op een anonieme manier! De enige berichten die ik je ooit heb gestuurd waren altijd afkomstig van mijn user kinxton op 9lives, en misschien ooit eens een bericht via FB, maar dat is dan al meerdere jaren geleden. Dus sorry, het was NIET de kinxton, ook al beweert die persoon van wel.

Ik wist trouwens niet dat het de taak van de vrouwen vant forum was om de mannen aan een lief te helpen 🤷‍♀️
We mogen ook eens lachen éh, maar als ik me goed herinner, moet er ergens wel een post op 9lives geweest zijn van een van de 9lives vrouwen die dit weerlegt. Of was het op discord...? Lang geleden...
 
Terug
Bovenaan