Af(zonder sakura te citeren).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Af(zonder sakura te citeren).
Gua, soms vind ik je sarcastische posts echt geweldig.Lijkt me logisch. De raad van een man die in België niet van't straat raakt, uiteraard door een tekort aan potentiële partners door de ongelijke man-vrouw-ratio en het feit dat het hier allemaal geëmancipeerde geiten zijn die te achterlijk zijn om te beseffen waar de haard nu net ligt, lijkt me de betere optie dan de raad van vrouwen die gewoon aangeven wat voor hun mogelijke punten zouden zijn om wel of niet verdere interesse te tonen. Want kom, laat ons eerlijk zijn, alsof vrouwen dat kunnen inschatten. Met hun beperkte geestelijke capaciteiten gaan die toch nooit weten wat ze eigenlijk willen. En heeft een vrouw eigenlijk wel iets te willen, verder dan misschien de kleur van de schotelvod en het merk schuursponskes?
Da's echt wel een kutstreek, jong.En de andere had ik er 2 maar die dames hadden fake email/gsmnr opgegeven, dusja daarwas ik ook niets mee
Lekker iedereen over dezelfde kam scherenHangt er van af of je alcoholverslaafd bent en in lijfstraffen (voor de partner zeker!) gelooft of niet?![]()

IddDa's echt wel een kutstreek, jong.
Veel kwamen daar toe met hun vriend(in)Hmm speeddaten in de toekomst is misschien wel een idee. Al verga ik dan waarschijnlijk van de stress. Maar dat valt dan eerder te bespreken in het date topic.
Vriendinnen onder elkaar bedoel je?Idd
Veel kwamen daar toe met hun vriend(in)
Ja zo bedoel ikVriendinnen onder elkaar bedoel je?

Mijn vrouw is Amerikaanse en de bedoeling was om na xxx jaar in België, definitief te verhuizen naar Amerika. Dat had ik ook beloofd aan mijn schoonmoeder.sommigen willen na enkele jaren terug naar hun eigen land, maar dat zijn zaken die je moet bespreken zeker (België boven alles vind ik ook verkeerd).
travel.state.gov

Allez jong, toch fantastisch leesmateriaal? Ik ben alvast blij dat deze thread blijft deliverenOp 9lives heb ik deze thread toch ook nooit goed begrepen hoor. Waarom doen jullie jezelf dit aan?
.
.
)Probleem met zo'n reizen, hobby's, avondschool met richting waar veel vrouwen zijn, etc vind ik dat je ook wel van dag 1 kan zien of er al dan niet iets potentieel in u groep zit. Als dat niet zo is dan ist ook rap gedaan.Vroeger ook veel getinderd, maar uiteindelijk mijn vriendin (hopelijk dé) leren kennen op groepsreis (Joker).
Dat is trouwens echt aan te raden om iemand (goed) te leren kennen. Veel koppels ontstaan zo + ineens goede reis gehad. (nu wel minder relevant natuurlijk, because corona)

Gij kunt nie meedoen!Inschrijvingen sturen naar blackoccult[at]beyondgaming.be, alleen nog zien dat ik genoeg vrouwen vind om mee te doen.![]()
@Dr. Sheldon Cooper zal je vast wel willen bijstaan bij deze lastige taak!Inschrijvingen sturen naar blackoccult[at]beyondgaming.be, alleen nog zien dat ik genoeg vrouwen vind om mee te doen.![]()

Seksist!Gij kunt nie meedoen!
Ik organiseer, hé. Met een klokje en een "TIS TIJD OM DOOR TE SCHUIVEN", ofzo.Gij kunt nie meedoen!
.