Heel veel sterkte @kay-gell. Ik heb zelf ooit iets gelijkaardigs meegemaakt (ook bedrog waarbij er achteraf nog heel wat apen uit mouwen gekropen kwamen) en ben daar toen enkele dagen ongelofelijk kwaad voor geweest, en heb haar toen de huid vol gescholden bij een 1 op 1 gesprek om 'het uit te praten'.
Het positieve voor mij was wel dat ik met zoveel woede en gevoelens van verraad zat dat er weinig plaats was voor echt droevigheid, dus van zodra die woede en dat 'what the fuck is er gebeurd' gevoel was weggeëbd was ik er eigenlijk al over. Zulke schaamteloze losers zijn mijn tranen niet waard.
Hopelijk vergaat het je ongeveer hetzelfde - of enfin: het mag ook anders, maar hopelijk moet je niet te lang rouwen voor zo'n bedrieger. Sterkte man![]()
Yes, ik hoop dat dus ook. Voorlopig voelt dit ook wel zo aan, al is dat natuurlijk moeilijk zeggen we zijn nog maar 24 uur verder.
De eerste keer dat ze opbiechtte verliefd te zijn op iemand heb ik wel wat tranen gelaten, maar was ik ook positief uiteindelijk omdat het vanaf toen heel snel bergop ging.
Nu nog geen traan gelaten, ik mag hopen dat dat zo blijft.
Haar stiefma heeft me ook nog gebeld en ze zei me ook dat ze blijkbaar "zo" is en ze dat niet durfde zeggen omdat ik de eerste fatsoenlijke was die thuis kwam en ze hoopten dat haar leven wat op orde kwam zo.
Ze geniet blijkbaar van de aandacht (en zeker van mannen) vertelde ze me, dat is eigenlijk nooit een probleem geweest omdat ze altijd in vrouwenomgevingen werkte. Ze is in december 2021 dan begonnen in de fitness en sinds januari is dat met die collega begonnen (vertelde de vriendin van die collega me toen nadat alles uitkwam, ik ben er blijkbaar pas in april achtergekomen heb ik zostraks gemerkt) en sindsdien is ze waarschijnlijk van de ene naar de andere gefladderd. (fysiek of niet dat weet ik niet, hoeveel heb ik ook het raden naar)
Blijkbaar heeft ze voor mij ook een pak meer vriendjes gehad dan ik wist. Kwam toevallig naar voor in dat gesprek met haar stiefma. Mocht ik dat geweten hebben was ik ook nooit iets begonnen met haar denk ik, ik ben daar nogal redelijk conservatief in dat ik niemand wil die er al zoveel gehad heeft.
Dus ja, ik zal zo nog wel dingen te horen krijgen. Het doet me ook allemaal niet zoveel meer ofzo, denk dat ik op mijn grens zit qua "gevoelens" ofzo.
Vooral vieze gedachte dat die met verschillende mannen in bed is gedoken en erna doodleuk met mij nog.
Nu goed, ik heb haar dat ook gezegd: ik weet niet waar ze nog iemand gaat vinden die zo vergevingsgezind is, alles thuis doet, veel aandacht geeft, trouw is, ...
Als ge dat allemaal laat schieten voor wat rond te poepen, tja dan hebt ge ander prioriteiten in uw leven en kan ik dat alleen maar erg dom vinden. Alleen jammer dat ze dan nooit eerlijk is geweest.
Maar goed achteraf kan ik toch niets aan het verleden veranderen en dit kutgevoel is allemaal maar tijdelijk en dit is maar peanuts vergeleken met wat andere mensen doorstaan dus ja.
Hopelijk is "tijdelijk" kort maar goed nu kan ik in het weekend 's avonds andere leuke dingen: ik heb mijne hond, ne PS5, Dostojevski, mijn loopschoenen en mijne bokszak.
Laatst bewerkt:

Dat kan toch niet allemaal waar zijn?