Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@kay-gell hopelijk gaat het daar ietsje beter?
Want ik wens stiekem mensen verdriet en hartpijn toe? Niet alles is zwans he.en nu gemeend?![]()
Als ik IG mag geloven is het een pak minder ondertussen![]()
Er gaat ooit een moment in de relatie komen dat je wil dat je vrouw/man veel gaat werken en weinig thuis is, zodat jij dan wat tijd voor jezelf hebt.Ze is idd een workaholic. Ik heb dat veel minder dus ik heb ook nog nooit een partner gehad die zo opging in haar werk.
We gaan volgende week 10 dagen op vakantie samen. Haar project is nu ook afgelopen dus de komende maanden zouden minder druk moeten zijn voor haar. We zien elkaar gemiddeld 3x per week.
Ze stuurde onlangs wel dat ze beseft dat ze niet de gemakkelijkste is om mee samen te zijn en dat door haar werk de balans niet goed zit.
Dus ze beseft het wel. Ik zie ze graag dus hopelijk gaat de vakantie ons goed doen. Om maar aan te tonen hoe hard ze op haar werk leunt... Door al de stress en druk zit ze nu met een maagontsteking. Ze heeft het doktersbriefje geweigerd zodat ze deze week nog gewoon kan werken...
Pff, wat een rotsituatie zeg, veel sterkte! Maar wel goed dat je niemand geslagen hebt, geweld lost niets op in zo'n situaties.Yes, ze kwam net langs mij zitten.
"Ja, ik heb nog altijd dat gevoel"
En ik vroeg iets erna met wie ze nu weer bezig was. Ja, achter mijne rug had ze een goed contact met iemand anders (niet die van begin van het jaar)
Dan is het voor mij ook klaar se.
Ze heeft hare boel gepakt en ging naar hem. Ben ze gevolgd, kerel stond te bibberen op zijn benen maar chapeau voor mezelf dat ik hem niet geslagen heb.
Dat ze hare plan trekt.
Tot zover de gezamenlijke reis naar Thailand. Kutsituatie, maar je bent beter af zonder als ze het op een ander gaat zoeken.Yes, ze kwam net langs mij zitten.
En ik vroeg iets erna met wie ze nu weer bezig was. Ja, achter mijne rug had ze een goed contact met iemand anders (niet die van begin van het jaar)
Ze heeft hare boel gepakt en ging naar hem. Ben ze gevolgd, kerel stond te bibberen op zijn benen maar chapeau voor mezelf dat ik hem niet geslagen heb.
Dat ze hare plan trekt.
Eerlijk gezegd, als ze na de voorgeschiedenis dan al een "goed contact" heeft met (nog) een andere man, waar ze dan meteen terecht kon...mja lijkt me dat je ze dan beter kwijt dan rijk bent hoor. Lijkt me toch gewoon het begin van bedrog of gelijkaardige miserie moest het niet ontploft zijn.Yes, ze kwam net langs mij zitten.
Dat ze hare plan trekt.
Eerlijk gezegd, als ze na de voorgeschiedenis dan al een "goed contact" heeft met (nog) een andere man, waar ze dan meteen terecht kon...mja lijkt me dat je ze dan beter kwijt dan rijk bent hoor. Lijkt me toch gewoon het begin van bedrog of gelijkaardige miserie moest het niet ontploft zijn.
Tot zover de gezamenlijke reis naar Thailand. Kutsituatie, maar je bent beter af zonder als ze het op een ander gaat zoeken.
Fuck, da's kak!Yes, ze kwam net langs mij zitten.
Dat ze hare plan trekt.

Zou het laten staan als ik hem was.@kay-gell ik zie net je IG: haal zijn foto en je opmerking over zijn uiterlijk weg. Ik snap dat dit uit boosheid komt, maar zo lijk jij er een kleinzielig, oppervlakkig iemand door. You are better than that!![]()
Goh, wie nu gelijk heeft en wie niet weet je niet als je er niet bij betrokken bent, dus natrappen heeft volgens mij nooit echt nut. (Ik spreek algemeen, geen IG dus geen idee wat er net staat.)Zou het laten staan als ik hem was.
Als zij overal vriendjes zit te maken en waarschijnlijk ook te pas en te onpas haar beklag doet en dit hem in een negatief daglicht zet
Dan begrijp ik gerust dat hij dit online zet dat zij het is afgebolt naar een andere, dan heb je meteen de volledige kijk op de zaak
Veel sterkte, lijkt me afschuwelijk om mee te maken. Beter dat jij verder kan gaan want jij moet niet het slachtoffer blijven worden van iemand anders zijn zoektocht.Yes, ze kwam net langs mij zitten.
Dat ze hare plan trekt.
Bwa haar laten (zwart)praten terwijl ze zelf vreemd gaat. Dan moogt ge ze aan de schandpaal nagelen in ook mijn ogen.Goh, wie nu gelijk heeft en wie niet weet je niet als je er niet bij betrokken bent, dus natrappen heeft volgens mij nooit echt nut. (Ik spreek algemeen, geen IG dus geen idee wat er net staat.)
Ze maakt zichzelf daar idd "slechter" mee. En verzwijgen moet hij zeker niet!Bwa haar laten (zwart)praten terwijl ze zelf vreemd gaat. Dan moogt ge ze aan de schandpaal nagelen in ook mijn ogen.