Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
No offense, maar dit soort zaken online (op social media) uitvechten, is sowieso al een beetje raar. Alle begrip dat mensen iets in een opwelling erop zwieren, maar voor de buitenstaanders komt dat enorm slecht over.

Ja dat interesseert mij nu eigenlijk niks op dit moment.

Ik ben ondertussen ook te weten gekomen dat ze met die eerste dus wel degelijk seks gehad heeft. Blijkbaar heeft ze nog mannen gehad op de fitness en zijn er zelfs naaktfoto's van haar rondgegaan.
Haar collega's dachten ook dat ik dat wist van het fysieke overspel en vonden het al zo raar dat ik mij daar allemaal zo makkelijk over kon zetten.

Maar de foto heb ik weggehaald wel na de tip van Mulan.

Fuuuuck, da's heftig! En dat niemand jou daar, desnoods anoniem, van op de hoogte heeft gebracht als het blijkbaar algemeen geweten was, snap ik al helemaal niet!

Hopelijk kan je je woede op een goeie manier kanaliseren want ik kan me inbeelden dat je nu grote gelijkenissen vertoont met een vulkaan!

Fuuuuck, da's heftig! En dat niemand jou daar, desnoods anoniem, van op de hoogte heeft gebracht als het blijkbaar algemeen geweten was, snap ik al helemaal niet!

Hopelijk kan je je woede op een goeie manier kanaliseren want ik kan me inbeelden dat je nu grote gelijkenissen vertoont met een vulkaan!

Ik ben vooral in shock op dit moment :s

Ik ben ondertussen ook te weten gekomen dat ze met die eerste dus wel degelijk seks gehad heeft. Blijkbaar heeft ze nog mannen gehad op de fitness en zijn er zelfs naaktfoto's van haar rondgegaan.
Haar collega's dachten ook dat ik dat wist van het fysieke overspel en vonden het al zo raar dat ik mij daar allemaal zo makkelijk over kon zetten.

Als haar collega's al zoveel wisten vrees ik dat er wel veel lijken in de kast zitten.

Super hard. Omring je maar met vrienden en familie en geef het een beetje een plaats zonder jezelf te veel te verliezen.

Dat is heftig. Sterkte ermee!

Het zal alleszins een goede test zijn voor mij de komende weken/maanden.
Ik weet dat er veel mensen soms wat sceptisch staan over Jordan Peterson maar ik heb daardoor altijd bewust geleefd dat mijn leven héél goed was en volledig op orde maar dat chaos altijd om de hoek loert.
Daar heb ik mij altijd van proberen bewust zijn en op voorbereiden, de eerste keer dat ze me bedrogen heeft is met dat goed gelukt. We zullen nu zien, ik heb alleszins niet van plan mijn kopke te laten hangen.
Maar we zien wat de toekomst brengt.

Alleszins geen dingen offline of online gaan settlen, Mulan heeft daar 100% gelijk.
Dikwijls zie je iemands echte karakter in hoe smerig er gedaan wordt na een breuk, dus sta daar inderdaad als een stoïcijnse king boven...

En ga een uur gaan hardlopen of boxen nu, veel beter :)

Sterkte alvast!

Waarmee je je uit de shit trekt, moet je niet door anderen over laten oordelen. Qua zelfhulp is Jordan Peterson niet verkeerd denk ik, zijn fouten zijn eerder als hij zich een klimaatwetenschapper of historicus waagt... maar dat is een andere discussie. Stoïcijns handelen in een situatie als de deze... is al helemaal niet gemakkelijk denk ik dan.

Mensen online aan de digitale schandpaal nagelen... ik weet niet of dat iets oplost, maar als het feiten zijn en geen leugens, en je hem hebt laten bibberen zonder hem af te slaan... dan heb je heel strikt genomen wel niets verkeerd gedaan, ook al zou je beter kunnen door je daar boven te plaatsen, dat is voor een buitenstaander véél te gemakkelijk gezegd. Ik hoop voor je dat dat lukt.

Ik heb vooral medelijden met zijn sparringpartner de komende weken.

Ik heb ooit iets gelijkaardig meegemaakt en uiteindelijk komt alles goed (niet met dezelfde natuurlijk).
:support:

Dank u mannen.
Ja hare auto staat voor zijn deur nu. Ze deden niet open en ze gooide af toen ik belde.
Ja man kut hoe iemand 's morgens u nog ne kus kan geven voor ze gaat werken en dan ineens u koudweg uit haar leven snijdt.

Ach ja, ben ook niet van plan daar nog echt veel naar toe te gaan ofzo maar I dunno.
Vorige keer ben ik vlot over haar bedrog geraakt, ik hoop nu misschien beter nu ik weet hoe vuil ze is. Ook naar de dokter voor een soa test want ja.

Dank u mannen.
Ja hare auto staat voor zijn deur nu. Ze deden niet open en ze gooide af toen ik belde.
Ja man kut hoe iemand 's morgens u nog ne kus kan geven voor ze gaat werken en dan ineens u koudweg uit haar leven snijdt.

Ach ja, ben ook niet van plan daar nog echt veel naar toe te gaan ofzo maar I dunno.
Vorige keer ben ik vlot over haar bedrog geraakt, ik hoop nu misschien beter nu ik weet hoe vuil ze is. Ook naar de dokter voor een soa test want ja.
Het zal niet gemakkelijk zijn maar ik zou er van wegblijven. Je wilt vast 1903 vragen stellen en daarop antwoorden krijgen die je alles laten begrijpen, maar je gaat die closure nu niet krijgen. Daarvoor heb je medewerking nodig en die gaat ze jou nu niet geven, if ever.

Als ze die deur vanavond opendoen is er meer kans dat je iemand het ziekenhuis inslaat dan wat anders, vrees ik. Dan ga je jezelf nog slechter voelen vermoedelijk. Dus denk dus vooral aan jezelf en bescherm jezelf tegen nog meer kloterij op je bord. Lul wat op het forum, ventileer tegen vrienden, ga trainen of eender wat je ietwat door de avond sleept.

Het zou me verbazen moest je niemand in je leven hebben die niet meteen voor je klaarstaat op een moment als dit. Maak daar gebruik van.

Het zal niet gemakkelijk zijn maar ik zou er van wegblijven. Je wilt vast 1903 vragen stellen en daarop antwoorden krijgen die je alles laten begrijpen, maar je gaat die closure nu niet krijgen. Daarvoor heb je medewerking nodig en die gaat ze jou nu niet geven, if ever.

Als ze die deur vanavond opendoen is er meer kans dat je iemand het ziekenhuis inslaat dan wat anders, vrees ik. Dan ga je jezelf nog slechter voelen vermoedelijk. Dus denk dus vooral aan jezelf en bescherm jezelf tegen nog meer kloterij op je bord. Lul wat op het forum, ventileer tegen vrienden, ga trainen of eender wat je ietwat door de avond sleept.

Het zou me verbazen moest je niemand in je leven hebben die niet meteen voor je klaarstaat op een moment als dit. Maak daar gebruik van.
Thanks, ja dat merk ik dat dat willen weten niet goed is en ik bewust van ga moeten zijn. Was vorige keer ook 't zwaarst.

Gelukkig idd mensen die me steunen maar ga voor een groot deel/tijd ook alleen zijn maar dat komt goed. Enfin dat moet goed komen.
Mijn zus is afgekomen en die had ervoor een collega bezocht die volledig verlamd is geworden. Dan kan ik al veel relativeren.

Ook de social media enzo, ik versta dat mensen dat niet slim vinden dus heb het al ingekort en ik krijg er ook echt steun van. Voor mij zijn die 2 "negatieve" posts nu ook genoeg.

Maar vooral zoiets stoms als van mijn eigen situatie memes maken/delen en ermee lachen, dat doet me precies wel echt deugd.
Ik heb dat ook altijd gezegd dat ik hoop dat als ik ernstig ziek word ik daar zelf mee kan lachen dus nu is dat op die manier ook een uitlaatklep die me wel deugd doet.

Damn wat een wending ineens. Laatste wat ik las is dat het beter ging. En dan zie ik uw posts op instagram en hier komen bijlezen. Heftig, sterke :hug:

Heel veel sterkte @kay-gell. Ik heb zelf ooit iets gelijkaardigs meegemaakt (ook bedrog waarbij er achteraf nog heel wat apen uit mouwen gekropen kwamen) en ben daar toen enkele dagen ongelofelijk kwaad voor geweest, en heb haar toen de huid vol gescholden bij een 1 op 1 gesprek om 'het uit te praten'.

Het positieve voor mij was wel dat ik met zoveel woede en gevoelens van verraad zat dat er weinig plaats was voor echt droevigheid, dus van zodra die woede en dat 'what the fuck is er gebeurd' gevoel was weggeëbd was ik er eigenlijk al over. Zulke schaamteloze losers zijn mijn tranen niet waard.

Hopelijk vergaat het je ongeveer hetzelfde - of enfin: het mag ook anders, maar hopelijk moet je niet te lang rouwen voor zo'n bedrieger. Sterkte man :support:

Ik heb zelf nog nooit in zo'n situatie gezeten maar het moeilijkste lijkt mij gewoon die vertrouwensbreuk. Dat is iemand die jarenlang uw partner was en dus normaal gezien uw volledige vertrouwen had. Dit gooit zo ineens een zwarte vlek op dat alles en kunt ge niet anders dan u afvragen of ze toen ook al bezig was.

Daar moet ge echt zien dat ge een uitlaatklep en/of een luisterend oor voor hebt denk ik. Nogmaals heel veer sterkte!

Jaren terug ook mee gemaakt en dat suckt enorm. Die vertrouwensbreuk is iets dat idd heel moeilijk te herstellen is. Zeker als bepaalde signalen terug komen in een volgende relatie. Ze staan compleet los van elkaar en bedoelen vaak iets helemaal anders maar plots krijg je flashbacks.

Veel sterkte @kay-gell, het gaat wat tijd nodig hebben maar, hoe cru het nu ook klinkt, je bent beter af zonder zo iemand in je leven.

Terug
Bovenaan