Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Heel veel sterkte @kay-gell. Ik heb zelf ooit iets gelijkaardigs meegemaakt (ook bedrog waarbij er achteraf nog heel wat apen uit mouwen gekropen kwamen) en ben daar toen enkele dagen ongelofelijk kwaad voor geweest, en heb haar toen de huid vol gescholden bij een 1 op 1 gesprek om 'het uit te praten'.

Het positieve voor mij was wel dat ik met zoveel woede en gevoelens van verraad zat dat er weinig plaats was voor echt droevigheid, dus van zodra die woede en dat 'what the fuck is er gebeurd' gevoel was weggeëbd was ik er eigenlijk al over. Zulke schaamteloze losers zijn mijn tranen niet waard.

Hopelijk vergaat het je ongeveer hetzelfde - of enfin: het mag ook anders, maar hopelijk moet je niet te lang rouwen voor zo'n bedrieger. Sterkte man :support:

Yes, ik hoop dat dus ook. Voorlopig voelt dit ook wel zo aan, al is dat natuurlijk moeilijk zeggen we zijn nog maar 24 uur verder.
De eerste keer dat ze opbiechtte verliefd te zijn op iemand heb ik wel wat tranen gelaten, maar was ik ook positief uiteindelijk omdat het vanaf toen heel snel bergop ging.
Nu nog geen traan gelaten, ik mag hopen dat dat zo blijft.

Haar stiefma heeft me ook nog gebeld en ze zei me ook dat ze blijkbaar "zo" is en ze dat niet durfde zeggen omdat ik de eerste fatsoenlijke was die thuis kwam en ze hoopten dat haar leven wat op orde kwam zo.

Ze geniet blijkbaar van de aandacht (en zeker van mannen) vertelde ze me, dat is eigenlijk nooit een probleem geweest omdat ze altijd in vrouwenomgevingen werkte. Ze is in december 2021 dan begonnen in de fitness en sinds januari is dat met die collega begonnen (vertelde de vriendin van die collega me toen nadat alles uitkwam, ik ben er blijkbaar pas in april achtergekomen heb ik zostraks gemerkt) en sindsdien is ze waarschijnlijk van de ene naar de andere gefladderd. (fysiek of niet dat weet ik niet, hoeveel heb ik ook het raden naar)
Blijkbaar heeft ze voor mij ook een pak meer vriendjes gehad dan ik wist. Kwam toevallig naar voor in dat gesprek met haar stiefma. Mocht ik dat geweten hebben was ik ook nooit iets begonnen met haar denk ik, ik ben daar nogal redelijk conservatief in dat ik niemand wil die er al zoveel gehad heeft.

Dus ja, ik zal zo nog wel dingen te horen krijgen. Het doet me ook allemaal niet zoveel meer ofzo, denk dat ik op mijn grens zit qua "gevoelens" ofzo.
Vooral vieze gedachte dat die met verschillende mannen in bed is gedoken en erna doodleuk met mij nog.
Nu goed, ik heb haar dat ook gezegd: ik weet niet waar ze nog iemand gaat vinden die zo vergevingsgezind is, alles thuis doet, veel aandacht geeft, trouw is, ...
Als ge dat allemaal laat schieten voor wat rond te poepen, tja dan hebt ge ander prioriteiten in uw leven en kan ik dat alleen maar erg dom vinden. Alleen jammer dat ze dan nooit eerlijk is geweest.
Maar goed achteraf kan ik toch niets aan het verleden veranderen en dit kutgevoel is allemaal maar tijdelijk en dit is maar peanuts vergeleken met wat andere mensen doorstaan dus ja.
Hopelijk is "tijdelijk" kort maar goed nu kan ik in het weekend 's avonds andere leuke dingen: ik heb mijne hond, ne PS5, Dostojevski, mijn loopschoenen en mijne bokszak.

Laatst bewerkt:
Ja dat interesseert mij nu eigenlijk niks op dit moment.

Ik ben ondertussen ook te weten gekomen dat ze met die eerste dus wel degelijk seks gehad heeft. Blijkbaar heeft ze nog mannen gehad op de fitness en zijn er zelfs naaktfoto's van haar rondgegaan.
Haar collega's dachten ook dat ik dat wist van het fysieke overspel en vonden het al zo raar dat ik mij daar allemaal zo makkelijk over kon zetten.
Allé jong.
Gij ging daar zelf zo vaak fitnessen en die konden/durfde u allemaal gewoon met een uitgestreken gezicht aankijken.

:support:

Allé jong.
Gij ging daar zelf zo vaak fitnessen en die konden/durfde u allemaal gewoon met een uitgestreken gezicht aankijken.

:support:

Ja, ge moet maar kunnen hé.
Die collega ook waar ze mee bezig was elke dag vriendelijk "hey, makker. Ca va?" en dan ondertussen mijn vriendin poepen.

Haar andere vrouwelijke collega vertelde me ook nog dit:

Die vrouwelijke collega wist van heel de situatie dus met de mannelijke collega in april en dat we toch eraan gingen werken.
En dan zaten we iets later in de koffiebar waar die vrouwelijke collega flexijobt te knuffelen en lief te wezen. En ondertussen krijgt die vrouwelijke collega van hem screenshots die hij tussendoor met mijn vriendin zit te sturen.
Allee, gewoon wtf :lol:

En ze wist dan dat mijn vriendin tegen hem zei dat ik geen moeite zou doen en mij ondertussen wat zat zwart te praten. Ze heeft haar er toen ook over aangesproken omdat ze dus zelf zag dat ik er echt alles aandeed.
Mja ik was clueless op da moment.

@kay-gell de nieuwe COD staat voor de deur and I'm ready to mingle.
Laat ik je nieuwe afleiding zijn.

En ik beloof dat ik ook zal staan trillen op mijn benen als ik je voor de zoveelste keer afknal en jij agressief begint te worden!

Ik vind weten over andermans bedrog een moeilijke om over te oordelen, ofwel zullen er zijn die het weten maar het niet durven vertellen uit schrik dat zij de schuldigen zullen lijken voor de relatie wat stuk loopt (onzin natuurlijk), of omdat ze denken dat de andere partij het weet maar tolereert, of omdat ze degene die bedrogen wordt niet willen kwetsen...

Allemaal slechte redenen op de lange termijn, al weet ik zelf ook niet hoe ik zo'n boodschap gemakkelijk zou overbrengen, maar ik denk wel graag dat ik zoiets niet verborgen zou houden. Al stuurde ik wordt case scenario een anoniem briefje...

Collega's van je ex die erover wisten is één ding, hoop dat er geen goede vrienden of familie tussen zaten die zoiets verborgen hielden... Niet oké, echt niet makkelijk.

Want ze zeggen dan wel dat de waarheid altijd aan het licht komt, soms duurt dat gewoon te lang.

Also, over politiecombi's ook al verhalen gehoord... 😂🙈 Dat kan toch niet allemaal waar zijn?

Ik vind weten over andermans bedrog een moeilijke om over te oordelen, ofwel zullen er zijn die het weten maar het niet durven vertellen uit schrik dat zij de schuldigen zullen lijken voor de relatie wat stuk loopt (onzin natuurlijk), of omdat ze denken dat de andere partij het weet maar tolereert, of omdat ze degene die bedrogen wordt niet willen kwetsen...

Allemaal slechte redenen op de lange termijn, al weet ik zelf ook niet hoe ik zo'n boodschap gemakkelijk zou overbrengen, maar ik denk wel graag dat ik zoiets niet verborgen zou houden. Al stuurde ik wordt case scenario een anoniem briefje...

Collega's van je ex die erover wisten is één ding, hoop dat er geen goede vrienden of familie tussen zaten die zoiets verborgen hielden... Niet oké, echt niet makkelijk.

Want ze zeggen dan wel dat de waarheid altijd aan het licht komt, soms duurt dat gewoon te lang.

Also, over politiecombi's ook al verhalen gehoord... 😂🙈 Dat kan toch niet allemaal waar zijn?
Ik weet niet hoe onze agenten nog energie hebben om af en toe een interventie te doen met al wat die afpoepen met elkaar.

Er zijn tamelijk wat vrouwen en net als bij de mannen is er regelmatig een hoek af.

Ik ken redelijk wat agenten en de verhalen die ik hoor zijn even schrijnend als ze grappig zijn.
Gemengde omgeving is altijd een recept voor net iets meer pittigere verhalen.

Als ik beide topics bekijk snap ik niet meer waarom ik überhaupt iemand zou willen
Mjah dat een paar agenten gelijk pubers tekeer gaan te pas en te onpas heeft niet veel invloed op de gemiddelde mens. Hooguit ontsnapt er eens een gevangene omdat de helft van zijn detail in de wc’s zit. Dat hoeft zeker voor u niets te betekenen. Die types die dat doen, naast hun relatie thuis, kan de gemiddelde mens nu ook wel vanop 3000km afstand herkennen trouwens. :unsure:

Je moet ook wel aanvaarden dat 99% van de mensen meer relaties heeft die wél op de klippen lopen dan niet. Je leert mensen kennen en zij leren jou jezelf beter kennen. Door meer met mensen om te gaan leer je (hopelijk) ook wat je wel en niet zoekt in iemand anders. Maar perfect wordt het zelden of nooit. Door nooit een stap te wagen kom je nergens achter.

Terug
Bovenaan