Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 268 66,2%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 46 11,4%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,2%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 17 4,2%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 8 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    405
Ah, euhm, tof te horen!
:unsure:
Succes. Misschien hebt gij het wél in u om uw vrouw te houden en niet te verliezen aan een toyboy
unsure.gif
 
Ik dacht dat HYF dat was?
Toch als ik alle zwijmelende vrouwenpraat hoor, telkens als hij opduikt.
Gelukkig zit hij nu enkel nog op de ‘gram, zodat de rest ook een kans krijgt.
 
Ik dacht dat HYF dat was?
Toch als ik alle zwijmelende vrouwenpraat hoor, telkens als hij opduikt.
Gelukkig zit hij nu enkel nog op de ‘gram, zodat de rest ook een kans krijgt.
Hoe ouder de vrouwen worden, hoe minder waarde die zwijmelende praat nog heeft he. Spijtig genoeg ☹
 
Zij, en ik zie er fameus van af.

ow :(

We woonden samen op haar appartement dus de hond was daar thuis, kende alles, etc. En ik moet eerlijk zijn, hij was ook iets meer naar haar genegen dan naar mij. Als hij moest kiezen bij wie hij wou zitten/liggen was dat vrijwel altijd bij haar. Dus het zou egoïstisch van mij richting de hond geweest zijn om hem daar weg te halen.


Tgoh, dat heeft eigenlijk totaal niet meegespeeld bij de keuze. De naam op het paspoort was een formaliteit, als je met twee erop kon staan had dat zo geweest.

begrijp ik wel, maar maakt het natuurlijk niet minder leuk :(
 
't Is eigenlijk enkel de titel die het belangrijkst was. Verder weinig inhoud.
Ja maar ik heb het over zwijmelende praat ván vrouwen he. Geloof me vrij dat mannen relatief weinig belang hechten aan uw taalgebruik (al vind ik dat persoonlijk wel sexy, een vrouw met een brede vocabulaire).
 
Ja maar ik heb het over zwijmelende praat ván vrouwen he. Geloof me vrij dat mannen relatief weinig belang hechten aan uw taalgebruik (al vind ik dat persoonlijk wel sexy, een vrouw met een brede vocabulaire).
Ik toch ook ze.
Een vrouw die platte taal uitslaat tijdens onze eerste ontmoeting, vind ik plots minder aantrekkelijk.
 
Ik vind mijn lief lief. Binnenkort 14 jaar samen waarvan 10 samenwonend en ook een bekke getrouwd voor te lachen. Ze woont wel in Tokio... gelukkig woon ik daar ook.
 
Nee, maar ik mis mijn 2 dochters enorm hard, zeker in de periode nu met die "speciale" momenten zoals de sint en kerstmis enzo. En dan begint dat allemaal te malen of het de moeite waard was, of ik nu echt "gelukkiger" ben, of het de moeite was om dat op te offeren voor een betere relatie. Ik ben qua relatie nu gelukkiger dan vroeger, maar het is ook niet zo dat ik in een slechte relatie zat met mijn ex, dus dat is dan de twijfel: ben ik gelukkiger met een betere relatie maar (veel) minder contact met mijn dochters of was ik gelukkiger in een mindere relatie maar met mijn dochters altijd bij mij...

Been there.
Afscheid genomen van de mama van m'n kindjes ondertussen ~3.5j geleden.
Dochter toen 3, zoon -0.1
Veel schuldgevoel tov kindjes gevoeld enz, maar na veel ellende toch wel echt beseft dat kindjes ook beter af zijn zo.
Soms komen er nog wel es vragen en traantjes omtrent de situatie, maar door de band (en zeker hoe ouder ze worden) aarden ze wel goed in hun 2 huizen.

En het feit dat ze je maar halftijds ziet went ook wel. Nooit helemaal, maar routine is key.
Sterkte


Ze geeft zelf aan dat ze in die tijd meer heeft kunnen nadenken en ze is ook semi-hypersensitief. Dus de slechte tijd momenteel werkt extra op haar gemoed.
Probeer haar toch ook richting zelfreflectie te duwen zodat ze écht kan aftoetsen als het de relatie is of gewoon "the shittines of 2020"
Jullie zitten veel meer samen, dus is het makkelijk de conclusie te maken dat het aan de relatie ligt, maar misschien is het gewoon de niet-samen-zijn tijd die ze mist enz.
Niemand weet nog hoe lang, maar het is zeker van voorbijgaande aard.


Ik toch ook ze.
Een vrouw die platte taal uitslaat tijdens onze eerste ontmoeting, vind ik plots minder aantrekkelijk.
3rd.
En toch al verrast van 2 vrouwen die dat aantrekkelijk vonden aan mij en ééntje die zei dat het wel extra aantrekking gaf dat we "zowat hetzelfde praatten"

----

Even voortbordurend op hierboven.
Ben al die tijd dus al alleen, mits wat casual stuff, iets langer durende zaken, 2x ~3m dat wat serieuzer wordt.
En het blijft vervelend om te daten "in deze situatie" en ... hoe langer ik alleen ben hoe veeleisender ik lijk te worden.
Terwijl een maatje vinden toch plezant zou zijn
 
Ik toch ook ze.
Een vrouw die platte taal uitslaat tijdens onze eerste ontmoeting, vind ik plots minder aantrekkelijk.

Idem. Heb ooit zo eens een meisje "gekend" in de gym bij ons. Zag ze altijd vanop afstand wat. Super knap, schoon lichaam. Na paar weken es voor 't eerst iets tegen gezegd over squats en 't antwoord kwam er in 't plat Sint-Truien uit.

"Djie moet eurre squat tot eil beneien doen"

Da was direct 5 punten eraf.
 
Bwa kan ook zijn charmes hebben toch?
Ik zou eerder afknappen op een afgelikt snobtaaltje met een te veel aan Engelse woordjes erin
 
Terug
Bovenaan