Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 268 66,2%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 46 11,4%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,2%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 17 4,2%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 8 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    405
Iets meer dan 2,5 jaar. Waren in mei samen gaan wonen, hond gekocht en een half jaar is dat allemaal gedaan en verloren.
En denkt ge dat corona/quarantaine er iets mee te maken heeft? Allé, ik ken het verhaal natuurlijk niet. Sterkte alleszins.
 
En denkt ge dat corona/quarantaine er iets mee te maken heeft? Allé, ik ken het verhaal natuurlijk niet. Sterkte alleszins.
Goed heeft het er niet aangedaan aangezien wij toch meerdere keren per maand naar de cinema gingen, gingen eten, eens naar Maastricht, etc. Maar er zijn zeker andere factoren die meegespeeld hebben.
 
Goed heeft het er niet aangedaan aangezien wij toch meerdere keren per maand naar de cinema gingen, gingen eten, eens naar Maastricht, etc. Maar er zijn zeker andere factoren die meegespeeld hebben.
Ah, sterkte man. Forum en discord zijn er altijd voor gezelschap :hug:
 
Yup, ondertussen al 13,5 jaar dezelfde.
Veel mensen vinden dit raar, zelfs jongere collega's, maar ik wordt nog altijd gek van haar.
 
5-ish jaar single zonder toekomstperspectief
DtX6CvY.gif
 
Nog steeds samen! Maar er komt eerlijk gezegd wel wat sleet op...
van haar kant zijn er toch heel wat twijfels nu met de corona, blijkbaar.
 
In juni uit elkaar gegaan met mijn vrouw na +8 jaar samen en 2 dochters te hebben samen omdat ik iemand anders had leren kennen, ondertussen vraag ik me regelmatig af of dat niet de grootste fout gaat zijn die ik ooit gemaakt heb en ga maken in m'n leven.
 
Al drie jaar samen met mijn tinderdate. Twee jaar daarvan samenwonend. Nu een kind onderweg, en een verbouwing gepland. Voor haar heb ik bovendien nooit echt een serieuze relatie gehad, en zij had dezelfde situatie. Dat heeft me al vaak nerveus gemaakt, in de zin dat als we er effectief voluit voor gaan zoals we doen, het wel allemaal de eerste keer is. Het lijkt soms onwaarschijnlijk dat je met je eerste echte lief langdurig samenblijft, en dan bedoel ik daar tientallen jaren mee. Maar kijk, het is coronacrisis, en onze vibe is nog nooit zo goed geweest als ze nu is.
 
In juni uit elkaar gegaan met mijn vrouw na +8 jaar samen en 2 dochters te hebben samen omdat ik iemand anders had leren kennen, ondertussen vraag ik me regelmatig af of dat niet de grootste fout gaat zijn die ik ooit gemaakt heb en ga maken in m'n leven.
Zijn die twijfels er omdat het dan slecht is afgelopen met de nieuwe vlam?
 
Zij vindt ons plots niet meer compatibel. En ze denkt er veel over na en weet niet of ze dit nog wil.
Al veel over gepraat (wij onderling, zij met vriendin) en de conclusie is steeds dat ik wel goed bezig ben en dus weinig aan mezelf kan/moet veranderen.
 
Zij vindt ons plots niet meer compatibel. En ze denkt er veel over na en weet niet of ze dit nog wil.
Al veel over gepraat (wij onderling, zij met vriendin) en de conclusie is steeds dat ik wel goed bezig ben en dus weinig aan mezelf kan/moet veranderen.
Ah, en wat heeft dat met corona te maken?
 
Zijn die twijfels er omdat het dan slecht is afgelopen met de nieuwe vlam?
Nee, maar ik mis mijn 2 dochters enorm hard, zeker in de periode nu met die "speciale" momenten zoals de sint en kerstmis enzo. En dan begint dat allemaal te malen of het de moeite waard was, of ik nu echt "gelukkiger" ben, of het de moeite was om dat op te offeren voor een betere relatie. Ik ben qua relatie nu gelukkiger dan vroeger, maar het is ook niet zo dat ik in een slechte relatie zat met mijn ex, dus dat is dan de twijfel: ben ik gelukkiger met een betere relatie maar (veel) minder contact met mijn dochters of was ik gelukkiger in een mindere relatie maar met mijn dochters altijd bij mij...
 
Terug
Bovenaan