Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa. Ik speel meestal zo’n games (halo, gears…) eerst alleen. Gewoon op mijn eigen tempo de wereld wat ontdekken en rustig het verhaal volgen (wat ik tot halo 3 echt geel goed vond)
Mp is wel goed vind ik. In het verleden nooit echt de moeite in gestoken.
Al is het voor een ouwe als mij soms wat te snel.
Ik verkies eerder de 4 vs 4 games.
Zal te maken hebben met mijn gears verleden

Ik vind persoonlijk oddball het fijnst.Ook eerder voorstander van de 4v4. Vind het wel een serieuze domper dat we de spelmodus nog niet kunnen kiezen.
8 van de 10 keer is het capture the flag, ik haat die modus.
Ben dan ook overgestapt op Forza voorlopig![]()

. GT: Heisenberg#9940. Rank is Diamond 1.Kijk echt uit naar deze campaign!
Wat in 2022? Komt volgende week uit.Toch wel jammer. Staat bekend als de beste co op game. Komt pas 2022 uit...

Hoe hebt ge deze al gespeeld?Ik ben altijd al een gigantische fan geweest van de Bungie Halo's, de 343 Halo's doen het voor mij niet.
Heb deze afgelopen week uitgespeeld en het is echt een return to form voor de franchise.
Het voelt eindelijk goed, het ziet er goed uit, de sfeer klopt, geen rare dingen zoals in Halo 5.
Enkel zonde dat de co-op er nog niet in zit![]()
Ik ben een "gAmE iNfLuEnCer" op Instagram en dan geven ze games meestal early.Hoe hebt ge deze al gespeeld?
Godver…. Die jeugd toch héIk ben een "gAmE iNfLuEnCer" op Instagram en dan geven ze games meestal early.

JeugdGodver…. Die jeugd toch hé![]()

Ik ben altijd al een gigantische fan geweest van de Bungie Halo's, de 343 Halo's doen het voor mij niet.
Heb deze afgelopen week uitgespeeld en het is echt een return to form voor de franchise.
Het voelt eindelijk goed, het ziet er goed uit, de sfeer klopt, geen rare dingen zoals in Halo 5.
Enkel zonde dat de co-op er nog niet in zit![]()