Halo Infinite

Halo Infinite

Iemand die nog op zoek is naar de Halo Infinite V2 elite controller?

Ik heb er nog 1 nieuw en ongeopend mag weg voor aankoop prijs van 200€

Grts

Bwa. Ik speel meestal zo’n games (halo, gears…) eerst alleen. Gewoon op mijn eigen tempo de wereld wat ontdekken en rustig het verhaal volgen (wat ik tot halo 3 echt geel goed vond)

Mp is wel goed vind ik. In het verleden nooit echt de moeite in gestoken.
Al is het voor een ouwe als mij soms wat te snel. 🥺
Ik verkies eerder de 4 vs 4 games.
Zal te maken hebben met mijn gears verleden

Ook eerder voorstander van de 4v4. Vind het wel een serieuze domper dat we de spelmodus nog niet kunnen kiezen.
8 van de 10 keer is het capture the flag, ik haat die modus.

Ben dan ook overgestapt op Forza voorlopig :p

Ook eerder voorstander van de 4v4. Vind het wel een serieuze domper dat we de spelmodus nog niet kunnen kiezen.
8 van de 10 keer is het capture the flag, ik haat die modus.

Ben dan ook overgestapt op Forza voorlopig :p
Ik vind persoonlijk oddball het fijnst.
Ctf is dikke ballen. Ofwel ben ik gewoon slecht 😅

Er is nu wel een nieuw event met andere playlist, Fiesta. Dit is wel alleen Slayer 4vs4.
Je spawnt telkens met 2 andere wapens, dus het is vaak wel powerweapon fest.

Fiesta is wel leuk om al de wapens te leren kennen. Spijtig genoeg blijft het hier nogal vaak op "other players loading" hangen als het aan het laden is op pc. Maakt niet uit of het nu fiesta, quick play of big team battle is.

Mensen die deze vaak spelen? Mijn eerste Xbox gekocht dit jaar en speel deze wel vaak. Als er mensen zijn die willen in team spelen, hit me up. Want erger mij mateloos aan randoms 😅. GT: Heisenberg#9940. Rank is Diamond 1.

Ik ben altijd al een gigantische fan geweest van de Bungie Halo's, de 343 Halo's doen het voor mij niet.
Heb deze afgelopen week uitgespeeld en het is echt een return to form voor de franchise.
Het voelt eindelijk goed, het ziet er goed uit, de sfeer klopt, geen rare dingen zoals in Halo 5.

Enkel zonde dat de co-op er nog niet in zit :headshake:

Ik ben altijd al een gigantische fan geweest van de Bungie Halo's, de 343 Halo's doen het voor mij niet.
Heb deze afgelopen week uitgespeeld en het is echt een return to form voor de franchise.
Het voelt eindelijk goed, het ziet er goed uit, de sfeer klopt, geen rare dingen zoals in Halo 5.

Hoe hebt ge deze al gespeeld?

Mooi man. Ben echt benieuwd.

Ik lees dat de omgeving wat meer variatie kon gebruiken. Thoughts?

Terug
Bovenaan