Halo Infinite

Shooter PC XBOX Halo Infinite

Mooi man. Ben echt benieuwd.

Ik lees dat de omgeving wat meer variatie kon gebruiken. Thoughts?
Goh, misschien wel. Voelt gewoon aan als typisch Halo.
Ze spelen het op dat vlak misschien wat te safe. Maar dit deel is, als ik het juist begrijp, de start van een nieuw Halo era, dus ik vermoed dat ze in de volgende delen misschien nieuwe biomes gaan verkennen.
 
Goh, misschien wel. Voelt gewoon aan als typisch Halo.
Ze spelen het op dat vlak misschien wat te safe. Maar dit deel is, als ik het juist begrijp, de start van een nieuw Halo era, dus ik vermoed dat ze in de volgende delen misschien nieuwe biomes gaan verkennen.

Top! Ik zal al blij zijn als deze in de buurt komt van Halo 3 of Halo Reach (mijn single player favorieten).

Kan je iets zeggen over de moeilijkheid? Heb je hem op Legendary gespeeld?
 
Toch raar dat het tegenwoordig 'in' is om halve games uit te brengen en de rest pas na een paar maanden.
Ik ben geen grote fan van al die 'live-service' en 'micro-transacties' maar zo te zien gaat de game-industrie naar deze werkmodus toe.
Ik lees links en rechts dat ge zelfs u eigen game-modus in multiplayer niet kunt kiezen om time-challenges een grotere 'uitdaging' te maken?
 
Top! Ik zal al blij zijn als deze in de buurt komt van Halo 3 of Halo Reach (mijn single player favorieten).

Kan je iets zeggen over de moeilijkheid? Heb je hem op Legendary gespeeld?
Aangezien mijn savegame gedelete werd op 6/12 en ik geen achievements kreeg heb ik gewoon op normal gespeeld.
Halo 3 was mijn persoonlijke favoriet en deze komt toch wel in de buurt voor mij.

Toch raar dat het tegenwoordig 'in' is om halve games uit te brengen en de rest pas na een paar maanden.
Ik ben geen grote fan van al die 'live-service' en 'micro-transacties' maar zo te zien gaat de game-industrie naar deze werkmodus toe.
Ik lees links en rechts dat ge zelfs u eigen game-modus in multiplayer niet kunt kiezen om time-challenges een grotere 'uitdaging' te maken?
Ik denk dat je in dit geval het eerder moet bekijken als iets a la World of Warcraft waar je elk jaar een expansion krijgt. Dit is echt een full game.
Dat van die gamemodes is volgens mij gewoon omdat het beta is.
 
Toch raar dat het tegenwoordig 'in' is om halve games uit te brengen en de rest pas na een paar maanden.
Ik ben geen grote fan van al die 'live-service' en 'micro-transacties' maar zo te zien gaat de game-industrie naar deze werkmodus toe.
Ik lees links en rechts dat ge zelfs u eigen game-modus in multiplayer niet kunt kiezen om time-challenges een grotere 'uitdaging' te maken?

Zijn nog wel meerdere zaken in de huidige multiplayer die ze mogen veranderen. Level systeem van battle pass bvb. is echt ruk.

Stel, je speelt een top game met 2 flag captures en een dozijn kills. Zolang je geen challenge hebt gecomplete, krijg je hier gewoon 100XP voor. Je krijgt evengoed 100XP als je gewoon gans de game in een hoekje zou schuilen. Geen idee wat 343 hiermee wilt bereiken, maar echt motiverend werkt het niet. Heb de forums nog niet gecheckt, maar ik vermoed dat ze hier toch bakken kritiek voor krijgen. Hoop dat dat snel aangepast wordt. Steek het XP systeem van pakweg een CoD in deze game en het zou al stukken beter zijn.

Also, de challenges trekken nergens op. Zeker niet als je zoals je zegt niet eens zelf je gamemodus kan kiezen.
Kill 3 spartans in a slayer game. Allemaal goed en wel als je pas na 10 games eindelijk eens een slayer game krijgt :D

Het ranked systeem is oké, maar ook hier is nogal wat onduidelijkheid over hoeveel je stijgt of daalt na elke match. Dit was in Halo 5 een pak beter.

't is een beta en dat is eraan te merken.
Gameplay zelf zit gelukkig wel snor. Wapens zijn leuk en vrij balanced. Nieuwe equipment toevoegingen zijn spot on. Vehicles vind ik precies wat OP. Gelukkig zijn deze in 4vs4 vrij beperkt. Imo heeft het wel het potentieel om de beste Halo multiplayer te worden. Dat is het nu helaas nog niet.
 
Zijn nog wel meerdere zaken in de huidige multiplayer die ze mogen veranderen. Level systeem van battle pass bvb. is echt ruk.

Stel, je speelt een top game met 2 flag captures en een dozijn kills. Zolang je geen challenge hebt gecomplete, krijg je hier gewoon 100XP voor. Je krijgt evengoed 100XP als je gewoon gans de game in een hoekje zou schuilen. Geen idee wat 343 hiermee wilt bereiken, maar echt motiverend werkt het niet. Heb de forums nog niet gecheckt, maar ik vermoed dat ze hier toch bakken kritiek voor krijgen. Hoop dat dat snel aangepast wordt. Steek het XP systeem van pakweg een CoD in deze game en het zou al stukken beter zijn.

Also, de challenges trekken nergens op. Zeker niet als je zoals je zegt niet eens zelf je gamemodus kan kiezen.
Kill 3 spartans in a slayer game. Allemaal goed en wel als je pas na 10 games eindelijk eens een slayer game krijgt :D

Het ranked systeem is oké, maar ook hier is nogal wat onduidelijkheid over hoeveel je stijgt of daalt na elke match. Dit was in Halo 5 een pak beter.

't is een beta en dat is eraan te merken.
Gameplay zelf zit gelukkig wel snor. Wapens zijn leuk en vrij balanced. Nieuwe equipment toevoegingen zijn spot on. Vehicles vind ik precies wat OP. Gelukkig zijn deze in 4vs4 vrij beperkt. Imo heeft het wel het potentieel om de beste Halo multiplayer te worden. Dat is het nu helaas nog niet.
Hmmm zo van die gevallen kom ik meer en meer tegen in multiplayer games.
Een kameraad en ik spelen bijvoorbeeld battlefront. Ik sta op nummer 3 in ons team, hij bengelt vanonder en toch krijgen we ongeveer evenveel credits.
In BF 2042 zijn ze zelfs nog verder gegaan en is het scoreboard volledig verdwenen.
Volgens mij vooral om trash-talking / git gud-gedrag tegen te gaan.
Maar ja, na een matchke wil ik toch wel weten of ik nu goe bezig was.

Enfin, ik ga nog wachten met Halo Infinite tot ik op betrouwbare websites een goeie reviewscore kan zien.
Want meer en meer reviewers die toegang krijgen tot early game zitten vaak in de zakken van de studio.
 
Ik lees net dat je tijdens sp geen missies kunt herspelen maar dat je dus een andere savefile moet starten.
Dit is toch echt een bummer. Dat was net het leuke aan Halo, missies herspelen op verschillende difficulty, skulls zoeken.

Ik ben dan benieuwd hoe die coop er in 2022 gaat uitzien...

Bungie is en blijft toch wel beter dan 343...
 
ik heb via steam, halo infinity gedownload. momenteel nog gratis (multiplayer versie) maar t is alsof ik enkel kan hosten en geen spel kan joinen waar er nog spelers zijn. (pc spel)
hoe vind ik die servers met spelers?


EDIT: is gelukt, maar k denk niet echt mn ding..
 
Laatst bewerkt:
ik heb via steam, halo infinity gedownload. momenteel nog gratis (multiplayer versie) maar t is alsof ik enkel kan hosten en geen spel kan joinen waar er nog spelers zijn. (pc spel)
hoe vind ik die servers met spelers?


EDIT: is gelukt, maar k denk niet echt mn ding..
Probeer de quick play. Dat is 4vs 4. En veel fijner.
Halo vergt wel wat aanpassing als je bvb enkel call of duty gewend bent
 
Net de 1ste 2 missies gespeeld en nu in de open world terechtgekomen. Toch direct dat halo feel en gunplay is echt nail perfect.
Grafisch overtreft het wel mijn verwachtingen (ziet er best nog goe uit), had het minder verwacht.
 
Vond die eerste baas absoluut niet simpel op legendary.
30-45 min op lopen klooien denk ik :p

Speelt lekker tot nu toe.
Benieuwd naar die open world gameplay, maar dat is voor straks.
 
leuke game. wel al de eerste missie mogen herspelen omdat ik ergens vastzat op een platform en hij daar natuurlijk een checkpoint had gemaakt. :unsure:
 
Wat wel kut is, is dat je niks kunt herspelen. Was gisteren begonnen en al meteen de eerste skull voorbij, dus die 1e missie voor de 3e keer mogen doen :sop:
Ik heb alle Halo's behalve Halo 5 gespeeld? Speel meestal op Legendary of gewoon op hard (Heroic) en ik denk dat ik nog nooit een skull heb gevonden, omdat ik er gewoon niet naar zoek of op let. Ik wist zelfs tot Halo 4 niet eens het bestaan ervan.

Ik herspeel ook nooit spellen, gewoon chill genieten van 1 playthrough en klaar zonder al die extras te zoeken.

Ik denk dat voor Halo Infinite een eerste play through gewoon op Hard wel aan te raden is als je idd die levels niet kan herspelen. Het huidige checkpoint systeem of instant cutscene zodra je een deur doorloopt vlak voor een combat arena zorgt voor frustraties, ik kom er binnen met een turret, ik ga dood en ik respawn zonder turret en met 2 kut wapens zonder ammo. :sop:
 
Ik heb alle Halo's behalve Halo 5 gespeeld? Speel meestal op Legendary of gewoon op hard (Heroic) en ik denk dat ik nog nooit een skull heb gevonden, omdat ik er gewoon niet naar zoek of op let. Ik wist zelfs tot Halo 4 niet eens het bestaan ervan.

Ik herspeel ook nooit spellen, gewoon chill genieten van 1 playthrough en klaar zonder al die extras te zoeken.

Ik denk dat voor Halo Infinite een eerste play through gewoon op Hard wel aan te raden is als je idd die levels niet kan herspelen. Het huidige checkpoint systeem of instant cutscene zodra je een deur doorloopt vlak voor een combat arena zorgt voor frustraties, ik kom er binnen met een turret, ik ga dood en ik respawn zonder turret en met 2 kut wapens zonder ammo. :sop:
Ben al blij dat ik het op normaal kan halen 🙈
 
Terug
Bovenaan