Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Damn, ook wel onnozel :/Niet, tis blijkbaar 1 van de dingen waar de community voor leurt. Zal er na de beta wel komen, hoop ik.
Geef mij maar een slayer playlist!
Ik ben ook gewoonlijk meer een fan van korte TTK, maar zal het wel eens uitproberen.Het is niet voor iedereen, vooral de TTK moet je voor zijn.
Als het de TTK had van cod, denk dat er veel meer mensen het plezanter zouden vinden.
Dit maakt deze game dan weer uniek.
Het probleem met shooters tegenwoordig is niet het spel, maar de spelers.Maar bvb die desert map waar je CTF moet spelen. Daar kan je toch nooit op scoren? Elke match die ik daar op gespeeld heb eindigt op 0-0.
Je beweegt veel te traag met een vlag of een oddball ook.
Ik probeer wel wat samen te blijven maar je spawned soms zo ver weg van elkaar.Het probleem met shooters tegenwoordig is niet het spel, maar de spelers.
Bij oddball en ctf zou er teamwork moeten zijn. Maar iedereen doet gewoon zijn ding en loopt rond als kiekens zonder kop
En sinds die groupchat hoor ge ook nooit nog iemand anders. Dat vind ik ook wel jammer.Ik probeer wel wat samen te blijven maar je spawned soms zo ver weg van elkaar.
Toch al wat minder enthousiast na een paar dagen.
- Geen mode kunnen kiezen
- Veel te veel granaten waardoor bepaalde mappen gewoon een nade clusterfuck zijn
- Mappen zelf zijn nogal meh
Misschien ligt het ook gewoon aan mijn teammates.Ben het grotendeels eens met uw minpunten. Vooral de mappen vindk maar saai (en klein?). Ik mis net dat beetje variatie in de mappen ook. Ik verwacht wel dat ze niet bij deze maps zullen blijven en dat er naargelang de levenscyclus wel wat bij zullen komen.
Gameplay wise is het voor mij wel echt perfect.
Misschien ligt het ook gewoon aan mijn teammates.
Ik kom vaak tegen gasten die allevier dezelfde clantag hebben, terwijl ik met 3 randoms speel.
Hopelijk maken ze wat classic maps uit Halo 3

Dit dus. En dan ook dat niemand nog chat let elkaar. Wat tactiek haast onmogelijk maakt.Misschien ligt het ook gewoon aan mijn teammates.
Ik kom vaak tegen gasten die allevier dezelfde clantag hebben, terwijl ik met 3 randoms speel.
Hopelijk maken ze wat classic maps uit Halo 3
Proberen chatten met mensen heb ik al lang opgegeven.Dit dus. En dan ook dat niemand nog chat let elkaar. Wat tactiek haast onmogelijk maakt.
Tijdens de gears 1 dagen op xbox live heb ik zo redelijk wat mensen leren kennen.Proberen chatten met mensen heb ik al lang opgegeven.
Ik heb een paar duizend uur Overwatch gespeeld en het aantal spelers die hun mic gebruiken... In high ranks ja.
Eigenlijk gek hoeveel mensen een teamgame willen spelen maar niks in team willen doen.
ik heb er 7 of 8 verloren en ben plat 2 en speel nooit schooters denk dat ranked nog niet op punt staat toch voor mij denk ik plat 2Placements gedaan op pc met kbm. 8 wins 2 losses (1 door een crash) en Diamond 1.
Bwa. Ik speel meestal zo’n games (halo, gears…) eerst alleen. Gewoon op mijn eigen tempo de wereld wat ontdekken en rustig het verhaal volgen (wat ik tot halo 3 echt geel goed vond)Halo is sowieso co op. Solo nooit demoeite gevonden.
Multiplayer totnutoe is best ok. Ik had er eigenlijk toch nog net iets meer van verwacht, maar we het is zeker de titel Halo waardig.