Halo Infinite

Shooter PC XBOX Halo Infinite

Ik snap de haat echt niet tegen halo 5? Ik vond deze ook zeer goed hoor.. Het is alleen raar dat Cortana ineens koekoe wordt en overal created ships vindt.
Halo 5 slecht vinden is altijd wat trendy geweest, vaak ook bij mensen die het spel weinig gespeeld hebben en wat interessant wilden doen. Ik vond 'm zelf uitstekend, en stoorde me ook niet aan de missies met anderen dan MC. Campaign was goed zonder uitstekend te zijn, en sommige levels brachten erg veel sfeer (Battle of Sunaion, Swords of Sanghelios bv.). Multiplayer was top, met veel sterkere maps dan Infinite.

Multiplayer van Infinite is m.i. beter aan het worden, maar Big Team Battle, custom games en Bot Bootcamp hebben nog werk nodig. Verder is het zeker OK, al is het aanbod aan maps nog erg beperkt.
 
Halo 5 slecht vinden is altijd wat trendy geweest, vaak ook bij mensen die het spel weinig gespeeld hebben en wat interessant wilden doen. Ik vond 'm zelf uitstekend, en stoorde me ook niet aan de missies met anderen dan MC. Campaign was goed zonder uitstekend te zijn, en sommige levels brachten erg veel sfeer (Battle of Sunaion, Swords of Sanghelios bv.). Multiplayer was top, met veel sterkere maps dan Infinite.

Multiplayer van Infinite is m.i. beter aan het worden, maar Big Team Battle, custom games en Bot Bootcamp hebben nog werk nodig. Verder is het zeker OK, al is het aanbod aan maps nog erg beperkt.
Blij met jou opmerking in verband halo 5.

Ik zou graag eens mijn mening over de halo reeks willen zeggen, weet echter niet dat deze thread er goed voor is.
 
Ik ga deze ook eens spelen MP sp zegt mij niks heb geen enkel halo gespeeld ( of mss efkes halo 1 classic Xbox ) speel nu geen enkele shooter cod beu gespeeld, bf niks voor mij en hoor wel positieve geluiden ivm deze
 
Hallo, ik ben een redelijk grote Halo fan en speel het al vele jaren (zowel campaign als online multiplayer).
Ik vroeg me af of er een Vlaamse 'Halo Infinite clan' bestaat. Ik vermoed van niet, gezien het spel/platform hier niet zo populair is (op dit forum heb ik wel al enkele Halo threads gezien, dat is hoopvol).

Als hier nog geen groep rond bestaat dan wil ik dat wel mee helpen opstarten. We zouden dan regelmatig is kunnen afspreken om een 'fireteam' samen te brengen op de 4vs4 ranked playlist (dat speel ik meestal), al dan niet met headset. Zo wil ik een 'extra' dimensie toevoegen aan mijn Halo ervaring (een sociale dimensie zeg maar :)).

De eerste stap is natuurlijk om Halo Infinite spelers op te sporen en samen te brengen. Dus indien er interesse is hoor ik het heel graag. Je mag me meteen toevoegen op Xbox Live (gamertag is 'Fons Jena', wat trouwens mijn naam is...). Als je zelf Halo Infinite spelers zou kennen dan hoor ik het ook graag. Spelers op PC ook welkom, Halo Infinite is crossplatform.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan