Halo Infinite

Shooter PC XBOX Halo Infinite

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
apps.56579.14330850369313893.d863d6f0-2b56-4536-a83d-0d91945a6514.324d37cc-5d9b-4d6e-a1a4-b01c4e9b4402


release: 8 december 2021
genre: FPS
dev: 343 Industries

Open-world reboot.

When all hope is lost and humanity’s fate hangs in the balance, the Master Chief is ready to confront the most ruthless foe he’s ever faced. Begin anew and step inside the armor of humanity’s greatest hero to experience an epic adventure and finally explore the scale of the Halo ring itself.

 
Laatst bewerkt:
Verschijnt 8 december.



 
Multi komt op 8 niet de SP. Of ze hebben dat helemaal verkeerd uit de doeken gedaan op de gamescom stream.
Nee duidelijk gezegd multiplayer AND singleplayer will come togheter on 8th of december.

Enige dat later komt is Co-op campagne, na 3 maanden (minstens) en Forge na 6 maanden (minstens). Dat was al eerder bekend.
Wat echt dropping the ball is van 343, om co op niet op tijd klaar te krijgen met excuses alom.
 
veel bla bla voor een game die dood is. imo

Speciale Controller, Console, ..

Milk it baby
Niet zeveren eh xD

Halo blijft altijd wel succes hebben, nu de MP gratis is voor iedereen zal dat zeker niet anders zijn. De SP is ook altijd wel eens de moeite.
Heb zelf een tijdje geen Halo meer gespeeld wegen Xbox sinds de 360 vaarwel te zeggen, maar kijk er nu wel naar uit terug met GPU.

Ben vooral benieuwd naar het resultaat dat ze neer gaan zetten na hun hobbelige weg.
 
Console zag er idd wel vet uit. Welke Single Player? Die komt pas... euhm niet bekend :D
bruh

Console pushen voor een game die ze tegelijk promoten in GamePass, tjah...
Als je nog geen Series X hebt is het toch ideaal? Zie niet in wat GamePass hier mee te maken heeft.

Ik kijk er wel naar uit iig. De laatste 2 vond ik maar flauw maar deze ziet er terug goed uit. MP ziet er ook slick uit, hopelijk terug naar Halo 3-tijden.
Can't wait <3
 
bruh


Als je nog geen Series X hebt is het toch ideaal? Zie niet in wat GamePass hier mee te maken heeft.

Ik kijk er wel naar uit iig. De laatste 2 vond ik maar flauw maar deze ziet er terug goed uit. MP ziet er ook slick uit, hopelijk terug naar Halo 3-tijden.
Can't wait <3

Hoop het ook, met Halo 3 online toch nog steeds de beste tijden beleefd (close call met Halo 2).
Ik herinner me nog wat een gigantisch noobfest dat was in den beginne.
Was toen precies een instroom van mensen die voor het eerst Halo probeerden.
 
Hoop het ook, met Halo 3 online toch nog steeds de beste tijden beleefd (close call met Halo 2).
Ik herinner me nog wat een gigantisch noobfest dat was in den beginne.
Was toen precies een instroom van mensen die voor het eerst Halo probeerden.
Halo 3 heb ik echt kapot gespeeld met maten. Zowel online als de co-op.
Dus als deze toch maar ergens in de buurt komt, ben ik al heel blij.

Moet mij ook inhouden om die Elite Controller niet te bestellen maar ik heb al ene :unsure:
 
Heeft die console iets meer dan de standaard x? ( meer geheugen?)
Of is het enkel cosmetisch?
Cosmetische vermoed ik buiten hier en daar een extra geluidje?

Maar wel vet deze console!
Heb hem dan ook maar besteld meteen , en nu blijkbaar al overal uitverkocht...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan