Halo Infinite

Halo Infinite

Het is niet voor iedereen, vooral de TTK moet je voor zijn.
Als het de TTK had van cod, denk dat er veel meer mensen het plezanter zouden vinden.
Dit maakt deze game dan weer uniek.
Ik ben ook gewoonlijk meer een fan van korte TTK, maar zal het wel eens uitproberen.
Uiteindelijk is het het geheel dat moet samenpassen.

Star Wars Battlefront had ook een langere TTK, maar heb me er wel ongelooflijk hard mee geamuseerd. Hetzelfde voor Warhawk in de tijd wat nog steeds een van m'n favoriete shooters allertijden is.
Maar toen ze in BFV de TTK tijdelijk hadden aangepast heb ik het een hele tijd niet meer aangeraakt, gewoon omdat het compleet niet paste met de geest van het spel

Toch al wat minder enthousiast na een paar dagen.

- Geen mode kunnen kiezen
- Veel te veel granaten waardoor bepaalde mappen gewoon een nade clusterfuck zijn
- Mappen zelf zijn nogal meh

Ik vind de wapens ook niet echt goed aanvoelen momenteel. Ofwel moet ik het nog wat gewoon worden.
Vroeger had je ook een grotere glide naar een punch had ik het gevoel. Ik kom vaak net te kort met mijn melee.

Maar bvb die desert map waar je CTF moet spelen. Daar kan je toch nooit op scoren? Elke match die ik daar op gespeeld heb eindigt op 0-0.
Je beweegt veel te traag met een vlag of een oddball ook.

Maar bvb die desert map waar je CTF moet spelen. Daar kan je toch nooit op scoren? Elke match die ik daar op gespeeld heb eindigt op 0-0.
Je beweegt veel te traag met een vlag of een oddball ook.
Het probleem met shooters tegenwoordig is niet het spel, maar de spelers.
Bij oddball en ctf zou er teamwork moeten zijn. Maar iedereen doet gewoon zijn ding en loopt rond als kiekens zonder kop

Toch al wat minder enthousiast na een paar dagen.

- Geen mode kunnen kiezen
- Veel te veel granaten waardoor bepaalde mappen gewoon een nade clusterfuck zijn
- Mappen zelf zijn nogal meh

Ben het grotendeels eens met uw minpunten. Vooral de mappen vindk maar saai (en klein?). Ik mis net dat beetje variatie in de mappen ook. Ik verwacht wel dat ze niet bij deze maps zullen blijven en dat er naargelang de levenscyclus wel wat bij zullen komen.

Gameplay wise is het voor mij wel echt perfect.

Ben het grotendeels eens met uw minpunten. Vooral de mappen vindk maar saai (en klein?). Ik mis net dat beetje variatie in de mappen ook. Ik verwacht wel dat ze niet bij deze maps zullen blijven en dat er naargelang de levenscyclus wel wat bij zullen komen.

Gameplay wise is het voor mij wel echt perfect.
Misschien ligt het ook gewoon aan mijn teammates.
Ik kom vaak tegen gasten die allevier dezelfde clantag hebben, terwijl ik met 3 randoms speel.

Hopelijk maken ze wat classic maps uit Halo 3

Misschien ligt het ook gewoon aan mijn teammates.
Ik kom vaak tegen gasten die allevier dezelfde clantag hebben, terwijl ik met 3 randoms speel.

Hopelijk maken ze wat classic maps uit Halo 3

Ja, als je solo gaat in een 4vs4 playlist met CTF, oddball, ... niet fijn inderdaad.
CTF sowieso niet mijn ding ook.

Bij de full game zullen wel aparte playlists komen voor alle spelmodi. Ik mis ook king of the hill :p

Hoop ook dat ze snel met classic maps komen zoals Lockout, Midship, Guardian etc.

Ik ga normaal straks kunnen spelen, jullie mogen mij steeds toevoegen (GT: Teh Noobking)

Dit dus. En dan ook dat niemand nog chat let elkaar. Wat tactiek haast onmogelijk maakt.
Proberen chatten met mensen heb ik al lang opgegeven.
Ik heb een paar duizend uur Overwatch gespeeld en het aantal spelers die hun mic gebruiken... In high ranks ja.

Eigenlijk gek hoeveel mensen een teamgame willen spelen maar niks in team willen doen.

Proberen chatten met mensen heb ik al lang opgegeven.
Ik heb een paar duizend uur Overwatch gespeeld en het aantal spelers die hun mic gebruiken... In high ranks ja.

Eigenlijk gek hoeveel mensen een teamgame willen spelen maar niks in team willen doen.
Tijdens de gears 1 dagen op xbox live heb ik zo redelijk wat mensen leren kennen.
Die tijden mis ik toch

Dit geeft me wel geen goede hoop om de campaign te spelen op mijn one x. Als series s al fucked is. Toch wel bizar. Ook, df is zo voorzichtig om kritiek te geven. Vorig jaar ook. Zeg gewoon zoals het is he. Multiplayer is btw top op one x, 60 frames optie is echt goed! Nog maar eventjes gespeeld wel, maar zo nu en dan tussendoor echt wel leuk.

Halo is sowieso co op. Solo nooit demoeite gevonden.

Multiplayer totnutoe is best ok. Ik had er eigenlijk toch nog net iets meer van verwacht, maar we het is zeker de titel Halo waardig.

Halo is sowieso co op. Solo nooit demoeite gevonden.

Multiplayer totnutoe is best ok. Ik had er eigenlijk toch nog net iets meer van verwacht, maar we het is zeker de titel Halo waardig.
Bwa. Ik speel meestal zo’n games (halo, gears…) eerst alleen. Gewoon op mijn eigen tempo de wereld wat ontdekken en rustig het verhaal volgen (wat ik tot halo 3 echt geel goed vond)

Mp is wel goed vind ik. In het verleden nooit echt de moeite in gestoken.
Al is het voor een ouwe als mij soms wat te snel. 🥺
Ik verkies eerder de 4 vs 4 games.
Zal te maken hebben met mijn gears verleden

Terug
Bovenaan