Halo Infinite bevestigt datum voor Season 2 en toont twee nieuwe MP-levels

Microsoft en 343 Industries delen samen de intentie om Halo Infinite als een live service te ondersteunen, dit voor een lange periode. Sinds kort bevestigden de ontwikkelaars bij die laatste firma het bestaan van Season 2 en zoals gewoonlijk mogen FPS-fanaten zowel nieuwe content als extra features verwachten. De update die het figuurlijke startschot voor dit tweede seizoen lost, verschijnt vanaf 3 mei 2022 en er vallen alvast een aantal zaken te bespreken. Laat ons alvast beginnen met de trailer die men vandaag op het officiële YouTube-kanaal uploadde, welke beeldmateriaal toont omtrent de twee levels die de developers voor het multiplayer-gedeelte zullen introduceren.

De relevante levels heten Catalyst en Breaker; niet alleen verschillen ze aanzienlijk qua uiterlijk, maar ze zijn daarenboven respectievelijk bestemd voor de Arena- en Big Team Battle-playlists. Meer informatie omtrent het ontwerp van deze locaties kun je in een interview op Halo Waypoint lezen. Verder vermeldde dit artikel dat spelers onder andere veranderingen voor de algemene balans mogen verwachten, plus een breder assortiment van spelmodi. Zo sprak men over een Free-For-All modus die de naam "Last Spartan Standing" draagt, de inclusie van "Land Grab" (oftewel een nagelnieuwe toevoeging) én de terugkeer van het klassieke "King of the Hill" formaat. De coöperatieve modus voor de campagne - met ondersteuning voor split-screen en online nota bene - volgt echter op een latere datum in plaats van bij aanvang van het tweede seizoen, bug fixes zijn natuurlijk ook op komst en in dit officieel verslag detailleerde men hun reacties omtrent de feedback die men ontving wat betreft Season 1. Hierin schreef 343 Industries dat men onder andere de multiplayer-gerichte beloningen zal verbeteren, evenals de hoeveelheid cosmetische customization-onderdelen.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan