Guest Review Topic (check de eerste post voor alle games)

Dat er geen stormloop is, heeft vast te maken met het feit waarom deze games nog niet direct door de redactie aangepakt werd. Het zijn echt geen hoogstaande of noemenswaardige games. :p
 
Dat er geen stormloop is, heeft vast te maken met het feit waarom deze games nog niet direct door de redactie aangepakt werd. Het zijn echt geen hoogstaande of noemenswaardige games. :p
wat dus al sowieso voor een zifting zorgt. Moesten het AAA-games zijn, zat hier iedereen te spammen voor een key, nu zijn het enkel de mensen die het niet erg vinden van een `mindere` game te spelen en de uitdaging van een review te schrijven eens willen aangaan.
Valt het tegen is BG 1 key kwijt, valt het mee hebben ze misschien een extra zieltje gevonden om af en toe een review te schrijven.
Ik heb me hier ook opgegeven en ondertussen een key gehad. Al wordt mijn review als te slecht beschouwd, of al valt de ervaring mij tegen: voor mij is het weer een ervaring rijker.

Sommige mensen zijn toch echte azijnpissers.
 
Dat van azijnpissers is vast niet gericht naar mij, maar ik verwacht zelf zeker geen AAA-games, zelfs geen A-games. Enkel dat ik kan begrijpen dat er niet veel mensen zich smijten op het overschot.
 
Lol, wees eens realistisch gasten. De meerderheid van de mensen kan gewoon geen samenhangende tekst schrijven die aangenaam leest.
Elk jaar lees ik wel een of enkele (bachelor)papers en/of thesis na van studenten, en door de band genomen zijn die slecht geschreven. Niet alleen staan er veel taalfouten in, maar de zinnen lezen ook gewoon heel stroef.

Pas op, ik vind het een mooi idee. Ik ben er echter 100% van overtuigd dat de redactie gigantische rommel gaat binnen krijgen en ik vraag mij af wat ze dan gaat doen. De test zelf verbeteren en zich zo zelf veel werk op de hals halen of de rommel online gooien.

Ik ben geen belanghebbende. Ik lees de frontpagina niet en ben geen gamer meer die zich hier voor zou willen inzetten, zelfs geen triple A.

Ik juich de redactie wel toe dat ze de community zo nauw bij de website wil betrekken
 
Lol, wees eens realistisch gasten. De meerderheid van de mensen kan gewoon geen samenhangende tekst schrijven die aangenaam leest.
Elk jaar lees ik wel een of enkele (bachelor)papers en/of thesis na van studenten, en door de band genomen zijn die slecht geschreven. Niet alleen staan er veel taalfouten in, maar de zinnen lezen ook gewoon heel stroef.

Pas op, ik vind het een mooi idee. Ik ben er echter 100% van overtuigd dat de redactie gigantische rommel gaat binnen krijgen en ik vraag mij af wat ze dan gaan doen. De test zelf verbeteren en zich zo zelf veel werk op de hals halen of de rommel online gooien.

Ik ben geen belanghebbende. Ik lees de frontpagina niet en ben geen gamer meer die zich hier voor zou willen inzetten.

Ik juich de redactie wel toe dat ze de community zo nauw bij de website willen betrekken
gast, wat kom je hier dan klagen :rofl:
 
Ik snap wat Arkaine wil zeggen en we nemen hiermee een berekend risico.
 
Hij heeft wel gelijk, ik zou persoonlijk ook geen mooie tekst kunnen schrijven. Kwestie van u sterktes en zwaktes te kennen.
 
Hij heeft wel gelijk, ik zou persoonlijk ook geen mooie tekst kunnen schrijven. Kwestie van u sterktes en zwaktes te kennen.
Ja, ik hoop dat zo personen de eer aan zichzelf laten natuurlijk, maar dat zien we wel nog.
 
]
Spel: Green Hell
Platform: PS4, Xbox One

Dit wil ik wel doen.

Probleem is, ik heb het spel via PC. Wat ik vermoed is dat dit dus blijkbaar een spel is die de overstap heeft gemaakt naar de consoles (correct me if i'm wrong) en dat de console editie moet gereviewd worden.

Als dit niet het geval is, denk ik dat ik dit wel via de PC kan doen, en mijn tijd hier wel voor wil vrijmaken, als dat oké is voor jullie (en niemand anders dit geclaimed heeft).

EDIT: Ja, dit is dus het probleem, dus nevermind.

Maar als er een PC game is die ik kan reviewen, wil ik het wel doen (vnl. strategie dan). Bijvoorbeeld Humankind of Victoria 3. Maar ik denk dat die spellen wel populair genoeg zijn dat één van de moderators of beheerders dat wilt doen, maar als er te weinig tijd is. Count me in, met plezier!

Ah ja, en gratis moet ik die spellen niet hebben, die koop ik toch sowieso wel.

EDIT: Moet Subnautica: Below Zero voor PC nog gereviewed worden?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me wel een leuke uitdaging, als je ergens een review van een PS4 Indie game wil dan wil ik daar wel tijd voor vrijmaken, het is dan eens iets anders dan auditverslagen 😀
 
]

Dit wil ik wel doen.

Probleem is, ik heb het spel via PC. Wat ik vermoed is dat dit dus blijkbaar een spel is die de overstap heeft gemaakt naar de consoles (correct me if i'm wrong) en dat de console editie moet gereviewd worden.

Als dit niet het geval is, denk ik dat ik dit wel via de PC kan doen, en mijn tijd hier wel voor wil vrijmaken, als dat oké is voor jullie (en niemand anders dit geclaimed heeft).

EDIT: Ja, dit is dus het probleem, dus nevermind.

Maar als er een PC game is die ik kan reviewen, wil ik het wel doen (vnl. strategie dan). Bijvoorbeeld Humankind of Victoria 3. Maar ik denk dat die spellen wel populair genoeg zijn dat één van de moderators of beheerders dat wilt doen, maar als er te weinig tijd is. Count me in, met plezier!

Ah ja, en gratis moet ik die spellen niet hebben, die koop ik toch sowieso wel.

EDIT: Moet Subnautica: Below Zero voor PC nog gereviewed worden?
Inderdaad, port van Green Hell naar consoles.
Subnautica doen we al.
 
Lijkt me wel een leuke uitdaging, als je ergens een review van een PS4 Indie game wil dan wil ik daar wel tijd voor vrijmaken, het is dan eens iets anders dan auditverslagen 😀
Misschien wil ik wel eens wagen om griftlands op de PS4 te reviewen, lijkt me leuke uitdaging
 
Lol, wees eens realistisch gasten. De meerderheid van de mensen kan gewoon geen samenhangende tekst schrijven die aangenaam leest.
Elk jaar lees ik wel een of enkele (bachelor)papers en/of thesis na van studenten, en door de band genomen zijn die slecht geschreven. Niet alleen staan er veel taalfouten in, maar de zinnen lezen ook gewoon heel stroef.

Pas op, ik vind het een mooi idee. Ik ben er echter 100% van overtuigd dat de redactie gigantische rommel gaat binnen krijgen en ik vraag mij af wat ze dan gaat doen. De test zelf verbeteren en zich zo zelf veel werk op de hals halen of de rommel online gooien.

Ik ben geen belanghebbende. Ik lees de frontpagina niet en ben geen gamer meer die zich hier voor zou willen inzetten, zelfs geen triple A.

Ik juich de redactie wel toe dat ze de community zo nauw bij de website wil betrekken
Dit is de reden waarom ik mij er niet aan ga wagen.
Tijdsgebrek is de tweede reden. Ik ben al blij als ik een game-uurke per dag eruit kan persen.
Anders was ik er wel voor te vinden om games uit het horror-genre te reviewen.
Maar het blijft inderdaad een mooi initiatief (y). Veel geluk.
 
Lol, wees eens realistisch gasten. De meerderheid van de mensen kan gewoon geen samenhangende tekst schrijven die aangenaam leest.
...
Pas op, ik vind het een mooi idee. Ik ben er echter 100% van overtuigd dat de redactie gigantische rommel gaat binnen krijgen en ik vraag mij af wat ze dan gaat doen. De test zelf verbeteren en zich zo zelf veel werk op de hals halen of de rommel online gooien.

Ik ben het grotendeels met je eens. Maar elke reviewer is ooit moeten beginnen. Dit initiatief is een mooie aanzet om er van te proeven.
Logisch dus ook dat de redactie hier dus geen AAA games laat passeren.

Ik heb mijn eerste review ever nu geschreven. En het is gewoon een berg werk. Naast het feit dat ik het spel uiteraard zeer intensief gespeeld heb, is schrijven van een review toch minder makkelijk dan ik dacht. Ik hoop dat het de redactie kan bekoren, want ik zie het best zitten om het vaker te doen.
 
Logisch dus ook dat de redactie hier dus geen AAA games laat passeren.

Proficiat met je eerste review! Staat ie al online?

Terzijde: wat mij betreft is het trouwens prima dat er hier geen AAA games in de lijst staan. M’n 10 favoriete games van 2020 waren zo goed als allemaal indie games en dat zal dit jaar vermoedelijk niet anders zijn. Elden Ring is eigenlijk de enige grote game waar ik echt naar uitkijk.
 
Proficiat met je eerste review! Staat ie al online?

Terzijde: wat mij betreft is het trouwens prima dat er hier geen AAA games in de lijst staan. M’n 10 favoriete games van 2020 waren zo goed als allemaal indie games en dat zal dit jaar vermoedelijk niet anders zijn. Elden Ring is eigenlijk de enige grote game waar ik echt naar uitkijk.

Mijn review is ingediend, maar zal nog gereviewd moeten worden 😝

De enige grote game waar ik voorlopig echt naar uitkijk is Horizon: Forbidden West
 
Terug
Bovenaan