Guest Review Topic (check de eerste post voor alle games)

Spel: Willy Morgan and the Curse of Bone Town
Platform: Switch
 
Spel: Tour de France 2021
Platform: PS5, PS4, Xbox, pc
 
Wat is een gemiddelde schappelijke tijd?
Ik heb wel zin om Pecaminosa eens uit te proberen (pc) alhoewel ik niet vertrouwd ben met het genre.
Toch graag binnen de 2 weken. Indien dat lukt, laat je maar iets weten.
 
Fijn idee! Ik hou deze thread in het oog; action/adventure RPG’s, roguelikes en metroidvanias wil ik met plezier reviewen.
 
Heb hier al enkelen gelukkig kunnen maken met een key en de eerste review is al doorgestuurd.

Let wel op: niet alle aanvragen hier kunnen ingewilligd worden, want we ontvangen niet van alles een key (en ik vraag pas een key aan als er interesse is).
 
aah tour de france en pcm 21 zijn ook wel games die mij interesseren, net te laat zie ik.
 
Wat gebeurt er met de review als hij op niets trekt, wat bij het gros van de inzendingen wel het geval zal zijn?
Een degelijke review schrijven vraagt toch een beetje aanleg ervoor.

Al vind het ik concept wel heel leuk.
Alleszins geen vrijwilliger hier. Ik sta er wel van te kijken met hoeveel games ze naar jullie kop smijten!
 
Feit dat er geen stormloop is en er een vrij berekende respons komt van een aantal regulars getuigt al voor respect naar het idee van vrijwillig reviewen op zich.

Maar alvast goed dat ge uw beperkingen kent en we uw begaaid gezaag alvast niet in een review gaan tegenkomen.

Zie dat de zon u niet wegsmelt hé :')
 
Terug
Bovenaan