[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Toch maar match in uitgesteld relais voor mij. Ik bevind me in een spoilervrije omgeving en tijd om in de voormiddag te kijken.

Al pikt het wel een beetje. Het heeft iets natuurlijk. Maar dat hou ik dan voor de knock-outs.
 
Niks rekenen voor plek 2 of 3.

0-5 gewoon. En dan zien wat Egypte doet voor al dan niet groepswinst (dus plek 1 of 2).

Iets anders is toch echt ondenkbaar, toch?

TOCH?!
 
Ik twijfel ook nog of ik live kijk of gewoon met een paar uur uitstel en zonder spoilers.

Het enige negatieve is dat ik dan met niemand kan sturen in mijn vele wk-whatsgroepen, maar ach.
 
Hoor net in 't VTM Nieuws dat de Rudi denkt om Doku niet op te stellen tijdens de match tegen Nieuw-Zeeland.
Is die mens ons actief aan 't boycotten of wa?
 
Terug
Bovenaan