Général Zantas
Well-known member
Ik zal opstaan om 04h30 en niet kijken. Beat that.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begin met werken om 5u, dus ik kijk gewoon op 't werk![]()
Kantoorjob zekerWat voor baan is dat? Je kijkt terwijl je werkt??

Mja, als die effectief enkele dagen niet getraind heeft vind ik dat niet meer dan normaal.Hoor net in 't VTM Nieuws dat de Rudi denkt om Doku niet op te stellen tijdens de match tegen Nieuw-Zeeland.
Is die mens ons actief aan 't boycotten of wa?
Volle week niet getraind, over en heen gevlogen naar Londen (en dan nu nog eens naar Canada), nog herstellende van zijn infectie. Maar kan ook een rookgordijn zijn, zoals ie met Lukaku vorige match had gedaan.Hoor net in 't VTM Nieuws dat de Rudi denkt om Doku niet op te stellen tijdens de match tegen Nieuw-Zeeland.
Is die mens ons actief aan 't boycotten of wa?
Dat zegt hij toch al sinds zijn afzegging voor Iran? Niet fit, dus beginnen op de bank.Hoor net in 't VTM Nieuws dat de Rudi denkt om Doku niet op te stellen tijdens de match tegen Nieuw-Zeeland.
Is die mens ons actief aan 't boycotten of wa?
