Général Zantas
Well-known member
Hoorde ik nu zelfs iets over ‘een verleden bij Roeselare’?
Willy Semedo heeft bij Roeselare en Charleroi gespeeld. Nuno Da Costa bij Moeskroen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoorde ik nu zelfs iets over ‘een verleden bij Roeselare’?
Ook Nuno Da Costa met een verleden bij Moeskroen ;-)Hoorde ik nu zelfs iets over ‘een verleden bij Roeselare’?
Semedo, was van Charleroi, maar verhuurd aan Roeselare.Hoorde ik nu zelfs iets over ‘een verleden bij Roeselare’?
Nja wat doen al die kneusjes op het WK![]()
Een bus parkeren.
Dikke meerwaarde, amai.
Want 2 "goeie" landen geeft telkens een goede, open match?
Oftewel 11-0 willen ingeven en mistypt?zit er hier in de pronostiek toch énen die een draw voorspeld heeft, zeker? (not me, though)
![]()
Hoe kom je daar toch bij?Dit was letterlijk de saaiste match tot dusver
Ik vind dat juist razend spannend zo’n David tegen Goliath strijd waar de underdog stand blijft houden. Zeker naar het einde toe dat je er zelf begint in te geloven dat Kaapverdië effectief een punt kan pakken. Speltechnisch stelt het uiteraard 0,0 voor.Niet van onderwerp veranderen. Gij kwam met uw opmerking af dat deze kneusjes een meerwaarde vormen op dit WK. Dit was letterlijk de saaiste match tot dusver, dit en Qatar vs Zwitserland. Toevallig twee kneuzen die zich compleet zijn komen ingraven en het geluk hebben gehad tegen een ploeg uit te komen die offensief te weinig klaarspeelt tegen 10 man in de eigen backlijn.
Ik vind dat juist razend spannend zo’n David tegen Goliath strijd waar de underdog stand blijft houden. Zeker naar het einde toe dat je er zelf begint in te geloven dat Kaapverdië effectief een punt kan pakken. Speltechnisch stelt het uiteraard 0,0 voor.