[Groep H] Spanje, Uruguay, Saoedi-Arabië, Kaapverdië

Zalig einde, beide teams wilden plots nog even va-banque die goal maken. Rest trok op niet veel en best wel gênant voor Spanje.

zit er hier in de pronostiek toch énen die een draw voorspeld heeft, zeker? (not me, though)

Screenshot-2026-06-15-200011.png

Want 2 "goeie" landen geeft telkens een goede, open match?

Niet van onderwerp veranderen. Gij kwam met uw opmerking af dat deze kneusjes een meerwaarde vormen op dit WK. Dit was letterlijk de saaiste match tot dusver, dit en Qatar vs Zwitserland. Toevallig twee kneuzen die zich compleet zijn komen ingraven en het geluk hebben gehad tegen een ploeg uit te komen die offensief te weinig klaarspeelt tegen 10 man in de eigen backlijn.

Niet van onderwerp veranderen. Gij kwam met uw opmerking af dat deze kneusjes een meerwaarde vormen op dit WK. Dit was letterlijk de saaiste match tot dusver, dit en Qatar vs Zwitserland. Toevallig twee kneuzen die zich compleet zijn komen ingraven en het geluk hebben gehad tegen een ploeg uit te komen die offensief te weinig klaarspeelt tegen 10 man in de eigen backlijn.
Ik vind dat juist razend spannend zo’n David tegen Goliath strijd waar de underdog stand blijft houden. Zeker naar het einde toe dat je er zelf begint in te geloven dat Kaapverdië effectief een punt kan pakken. Speltechnisch stelt het uiteraard 0,0 voor.

Ik vind dat juist razend spannend zo’n David tegen Goliath strijd waar de underdog stand blijft houden. Zeker naar het einde toe dat je er zelf begint in te geloven dat Kaapverdië effectief een punt kan pakken. Speltechnisch stelt het uiteraard 0,0 voor.

Ik ben blij voor u. Ik heb het gevoel 2 uur van mijn leven kwijt te zijn die ik niet meer terug krijg.
Ik hoop voor u dat we hetzelfde beeld krijgen van 21h tot 23h, als ge er zo'n fan van zijt :tongue:

Zonde, had als Spanje-supporter zelfs liever gehad dat Kaapverdië er 1 gemaakt had op het einde om zo het verhaal van het WK 2010 te kopiëren :evil:

Wat een saaie match was me dit, werd iets interessanter toen Lamine Yamal inkwam, dan was er plots wat meer gevaar maar daarvoor... In de tweede helft niets gezien.

Kaapverdië heeft wel zijn plaats op het WK.

Ja, het is een beetje het IJsland van Afrika. Ik weet dat het saai eenrichtingsvoetbal is. Maar Spanje heeft ook te weinig risico's genomen. Als ze meer risico's nemen, dan scoren ze en kan Kaapverdië misschien een paar counters krijgen, terwijl dat nu enkel in de slotfase het geval was. Ze spelen hoog maar ze nemen te weinig risico's.

Als je de bal blijft verder en verder rondtikken, dan tikken de seconden ook gewoon weg.

Terug
Bovenaan