[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Toch maar match in uitgesteld relais voor mij. Ik bevind me in een spoilervrije omgeving en tijd om in de voormiddag te kijken.

Al pikt het wel een beetje. Het heeft iets natuurlijk. Maar dat hou ik dan voor de knock-outs.
 
Niks rekenen voor plek 2 of 3.

0-5 gewoon. En dan zien wat Egypte doet voor al dan niet groepswinst (dus plek 1 of 2).

Iets anders is toch echt ondenkbaar, toch?

TOCH?!
 
Ik twijfel ook nog of ik live kijk of gewoon met een paar uur uitstel en zonder spoilers.

Het enige negatieve is dat ik dan met niemand kan sturen in mijn vele wk-whatsgroepen, maar ach.
 
Hoor net in 't VTM Nieuws dat de Rudi denkt om Doku niet op te stellen tijdens de match tegen Nieuw-Zeeland.
Is die mens ons actief aan 't boycotten of wa?
 
Hoor net in 't VTM Nieuws dat de Rudi denkt om Doku niet op te stellen tijdens de match tegen Nieuw-Zeeland.
Is die mens ons actief aan 't boycotten of wa?
Mja, als die effectief enkele dagen niet getraind heeft vind ik dat niet meer dan normaal.

Kan nog altijd het verschil maken vanop de bank. En laten we eerlijk zijn, maar ik mag hopen dat ons land zonder Doku ook gewoon kan winnen van NZ...
 
Hoor net in 't VTM Nieuws dat de Rudi denkt om Doku niet op te stellen tijdens de match tegen Nieuw-Zeeland.
Is die mens ons actief aan 't boycotten of wa?
Volle week niet getraind, over en heen gevlogen naar Londen (en dan nu nog eens naar Canada), nog herstellende van zijn infectie. Maar kan ook een rookgordijn zijn, zoals ie met Lukaku vorige match had gedaan.
 
Hoor net in 't VTM Nieuws dat de Rudi denkt om Doku niet op te stellen tijdens de match tegen Nieuw-Zeeland.
Is die mens ons actief aan 't boycotten of wa?
Dat zegt hij toch al sinds zijn afzegging voor Iran? Niet fit, dus beginnen op de bank.
 
Terug
Bovenaan