[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Bij ons is dit weer uitzonderlijk natuurlijk, in Qatar heb je gewoon elke dag snikheet weer het is namelijk een woestijn land. Als je toernooi 5 weken duurd lijkt het me straf dat je in Europa 5 weken lang een hittegolf gaat hebben.
 
Terug
Bovenaan