[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Bij ons is dit weer uitzonderlijk natuurlijk, in Qatar heb je gewoon elke dag snikheet weer het is namelijk een woestijn land. Als je toernooi 5 weken duurd lijkt het me straf dat je in Europa 5 weken lang een hittegolf gaat hebben.
 
Mss moeten we toch hopen op tweede te worden. Zit je aan de "goede" kant van de tabel. Zeker als Colombia ook nog voor Portugal blijft.
 
Mss moeten we toch hopen op tweede te worden. Zit je aan de "goede" kant van de tabel. Zeker als Colombia ook nog voor Portugal blijft.
Goh, als tweede in onze groep zit je na Australië wellicht al met Argentinië in de volgende ronde. Als eerste speel je de volgende ronde tegen een beste 3e en daarna tegen de winnaar van VS - Bosnië Herzegovina, dan heb je een heel haalbaar pad naar de kwartfinale zonder een groot land tegen te komen.
 
Goh, als tweede in onze groep zit je na Australië wellicht al met Argentinië in de volgende ronde. Als eerste speel je de volgende ronde tegen een beste 3e en daarna tegen de winnaar van VS - Bosnië Herzegovina, dan heb je een heel haalbaar pad naar de kwartfinale zonder een groot land tegen te komen.
Maar dan heb je Spanje, terwijl ik Argentinië net iets minder inschat en dat je erna een "makkelijker" pad hebt.
 
Terug
Bovenaan