[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Lijkt me onmogelijk dat die topfit zou kunnen starten, zou hem op de bank zetten en laten invallen in de 2e helft, samen met Lukaku
 
Verdorie he. Ik sta heel de week met de vroege van 05h tot 13h30, dus ik zou perfect die wedstrijd kunnen volgen. Maar neen, 't is verdorie juist op ne zaterdagmorgen. En moest ik die dag gewoon thuis zijn, geen enkel probleem. Maar we gaan om 05h30 met de auto op lang weekend naar Gdansk. 6 uur rijden :angry:

En die match in uitgesteld relais, ca va nog, maar die 30 pagina's aan comments hier achteraf moeten doorlezen :angry::angry:
 
Verdorie he. Ik sta heel de week met de vroege van 05h tot 13h30, dus ik zou perfect die wedstrijd kunnen volgen. Maar neen, 't is verdorie juist op ne zaterdagmorgen. En moest ik die dag gewoon thuis zijn, geen enkel probleem. Maar we gaan om 05h30 met de auto op lang weekend naar Gdansk. 6 uur rijden :angry:

En die match in uitgesteld relais, ca va nog, maar die 30 pagina's aan comments hier achteraf moeten doorlezen :angry::angry:
Ik denk dan: Ideaal tijdsverdrijf in de auto?

Of is er niemand anders die kan rijden?
 
Vrijdag naar Jera On Air...
The Offspring sluit daar af om 1u, dan nog wat naar de parking wandelen, beetje stilstaan en dan anderhalf uur naar huis rijden.
Ik gok thuis te zijn rond 4u. Ideaal om een wandeling te maken met de hond en dan naar het lokale jeugdhuis te rijden. Die doen open om 4u30 met koffiekoeken. Eigenlijk wel zin in!
 

met drie draws zitten we 99% zeker in de volgende ronde :woohoo: :unsure:
Vanaf nu gewoon enkel nog nul-nulletjes en doorstoten met penalties. Meest legendarische WK-winst ooit lijkt me.
 
Waarom excuus gebruikt als men al wist dat hij voor geboorte wou terugkeren
Vreemd, is helemaal terecht om een wedstrijd voor te missen
Sommige mensen communiceren liever pas over een kind als zeker is dat alles goed is gegaan. En dan moet je met een foefje het kamp verlaten. Of hij was effectief al ziek. Ik vermoed dat het zoiets zal zijn.
 
Hij zal toch ook wel ziekjes zijn, niet?
Want dat van die ademhalingsproblemen kwam al ter sprake direct na de match tegen Egypte. Lijkt me straf dat ze daarmee al wilden anticiperen op een mogelijk vertrek wegens de bevalling.
 
Hij zal toch ook wel ziekjes zijn, niet?
Want dat van die ademhalingsproblemen kwam al ter sprake direct na de match tegen Egypte. Lijkt me straf dat ze daarmee al wilden anticiperen op een mogelijk vertrek wegens de bevalling.
Zelfs al voor de match tegen Egypte kwam er bericht dat hij een training had moeten staken.
 
Verdorie he. Ik sta heel de week met de vroege van 05h tot 13h30, dus ik zou perfect die wedstrijd kunnen volgen. Maar neen, 't is verdorie juist op ne zaterdagmorgen. En moest ik die dag gewoon thuis zijn, geen enkel probleem. Maar we gaan om 05h30 met de auto op lang weekend naar Gdansk. 6 uur rijden :angry:

En die match in uitgesteld relais, ca va nog, maar die 30 pagina's aan comments hier achteraf moeten doorlezen :angry::angry:
Hier alvast de samenvatting.

Bij gelijkspel / verlies: Ziet ge wel, die kleine ploegen gaan er tenminste voor. Tot de dood voor volk en vaderland! Daar kunnen onze dikke nekken van versleten vedetten nog iets van leren.

Bij winst: Ziet ge wel, die kleine ploegen gaan er tenminste voor. Tot de dood voor volk en vaderland! Daar kunnen onze dikke nekken van versleten vedetten nog iets van leren.
 
Terug
Bovenaan