Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk dan: Ideaal tijdsverdrijf in de auto?Verdorie he. Ik sta heel de week met de vroege van 05h tot 13h30, dus ik zou perfect die wedstrijd kunnen volgen. Maar neen, 't is verdorie juist op ne zaterdagmorgen. En moest ik die dag gewoon thuis zijn, geen enkel probleem. Maar we gaan om 05h30 met de auto op lang weekend naar Gdansk. 6 uur rijden
En die match in uitgesteld relais, ca va nog, maar die 30 pagina's aan comments hier achteraf moeten doorlezen![]()
Vanaf nu gewoon enkel nog nul-nulletjes en doorstoten met penalties. Meest legendarische WK-winst ooit lijkt me.![]()
Zelfs bij gelijkspel is WK zeker niet voorbij: de rekensom richting 1/16e finales, die Rode Duivels rust moet brengen | Sporza
Hopelijk hebben de Rode Duivels een rekenwonder bij. Nu ze in een lastige situatie verzeild zijn geraakt, liggen plots weer duizenden WK-scenario's op tafel. Hoeveel punten moeten volstaan om als derde door te stoten? En wie is de meest waarschijnlijke tegenstander in de 1/16e finales? Tijd voor...sporza.be
met drie draws zitten we 99% zeker in de volgende ronde![]()
![]()
Portugal won het EK in 2016 en won maar 1 match van de 7 in de reguliere speeltijdVanaf nu gewoon enkel nog nul-nulletjes en doorstoten met penalties. Meest legendarische WK-winst ooit lijkt me.
dus het kan.Sommige mensen communiceren liever pas over een kind als zeker is dat alles goed is gegaan. En dan moet je met een foefje het kamp verlaten. Of hij was effectief al ziek. Ik vermoed dat het zoiets zal zijn.Waarom excuus gebruikt als men al wist dat hij voor geboorte wou terugkeren
Vreemd, is helemaal terecht om een wedstrijd voor te missen
Zelfs al voor de match tegen Egypte kwam er bericht dat hij een training had moeten staken.Hij zal toch ook wel ziekjes zijn, niet?
Want dat van die ademhalingsproblemen kwam al ter sprake direct na de match tegen Egypte. Lijkt me straf dat ze daarmee al wilden anticiperen op een mogelijk vertrek wegens de bevalling.
Voetbal op de radio volgen, altijd leuk imo

Hier alvast de samenvatting.Verdorie he. Ik sta heel de week met de vroege van 05h tot 13h30, dus ik zou perfect die wedstrijd kunnen volgen. Maar neen, 't is verdorie juist op ne zaterdagmorgen. En moest ik die dag gewoon thuis zijn, geen enkel probleem. Maar we gaan om 05h30 met de auto op lang weekend naar Gdansk. 6 uur rijden
En die match in uitgesteld relais, ca va nog, maar die 30 pagina's aan comments hier achteraf moeten doorlezen![]()
Uit sympathie gaan we niet commenten gedurende die match.Verdorie he. Ik sta heel de week met de vroege van 05h tot 13h30, dus ik zou perfect die wedstrijd kunnen volgen. Maar neen, 't is verdorie juist op ne zaterdagmorgen. En moest ik die dag gewoon thuis zijn, geen enkel probleem. Maar we gaan om 05h30 met de auto op lang weekend naar Gdansk. 6 uur rijden
Ze moeten gewoon winnen. De rest is zever in pakskes, lees goedpraterij van onze media.![]()
Zelfs bij gelijkspel is WK zeker niet voorbij: de rekensom richting 1/16e finales, die Rode Duivels rust moet brengen | Sporza
Hopelijk hebben de Rode Duivels een rekenwonder bij. Nu ze in een lastige situatie verzeild zijn geraakt, liggen plots weer duizenden WK-scenario's op tafel. Hoeveel punten moeten volstaan om als derde door te stoten? En wie is de meest waarschijnlijke tegenstander in de 1/16e finales? Tijd voor...sporza.be
met drie draws zitten we 99% zeker in de volgende ronde![]()
![]()