10 goals na 2 matchen, zo kan het nog een leuk WK worden 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iedereen klaar voor de grote Mehdi-show?![]()

Welke simpele zielen vinden het nodig om 10 minuten extra tijd bij te tellen bij een 6-1 stand? Fluit toch gewoon af bij zo'n stand, alsjeblieft zeg.
Iran was zwak vandaag maar Wales en VS kunnen ze wel aan. Verdediging stelden ze wel teleur
Regels zijn regels, en op zich is het niet verkeerd dat ze proberen van dat eeuwig tijd rekken te counteren.Welke simpele zielen vinden het nodig om 10 minuten extra tijd bij te tellen bij een 6-1 stand? Fluit toch gewoon af bij zo'n stand, alsjeblieft zeg.
Zolang ze maar weer niet afkomen met hunne Football is coming home zever...Ik vond het daar achteraan bij Engeland af en toe toch rammelen en het was uiteindelijk tegen Janneke en Mieke he.
Centraal achterin zijn die toch veel te traag? En Pickford is imo toch ook niet de sterkste keeper (zelfs niet in hun kern)
Soit, ze mogen altijd mijn ongelijk bewijzen want vooraan werd er wel leuk gevoetbald dus zo'n ploeg mag van mijn part altijd verder geraken dan saaie ploegen die met een droge 1-0 doorstoten.

hopelijk winnen ze vandaag. Maar denk dat dit WK 2j te vroeg komt, volgend WK gaan die nog beter zijn. Pulisic heb ik toch nog maar zelden echt goed weten spelen. Vooral een loperBenieuwd naar USA, hebben wel wat jong talent lopen en ik verwacht veel van Pulisic
Die eerste tackle was zelfs geen geel.Na tien minuten al twee smerige tackles, goed begin zeg.
Typisch de VS, volle bak op enthousiasme (zoals ook in 2014)Lekkere pot, lijkt me wel een leuk ploegje de VS.
Enthousiasme en gigantisch veel loopvermogen, die zijn echt kilometers aant afleggen, niet normaal. Ben wel eens benieuwd of ze het gaan blijven belopen op deze manier.Typisch de VS, volle bak op enthousiasme (zoals ook in 2014)