Groep B (Engeland, Iran, VS, Wales)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie Engeland wel ver geraken , hebben ook geluk met de loting . Eerste id groep worden dan Senegal/Ecuador treffen daarna mss Frankrijk (wat mss wel haalbaar is) , dan zit je al snel in de halve finale .
 
Ik vond het daar achteraan bij Engeland af en toe toch rammelen en het was uiteindelijk tegen Janneke en Mieke he.
Centraal achterin zijn die toch veel te traag? En Pickford is imo toch ook niet de sterkste keeper (zelfs niet in hun kern)

Soit, ze mogen altijd mijn ongelijk bewijzen want vooraan werd er wel leuk gevoetbald dus zo'n ploeg mag van mijn part altijd verder geraken dan saaie ploegen die met een droge 1-0 doorstoten.
 
Ik wil eerst Wales en de VS zien spelen vandaag. Dit Iran liet sporadisch leuke dingen zien, maar de verdediging moet wel veel beter. Engeland was ook indrukwekkend en efficiënt met momenten.
 
Welke simpele zielen vinden het nodig om 10 minuten extra tijd bij te tellen bij een 6-1 stand? Fluit toch gewoon af bij zo'n stand, alsjeblieft zeg.
Regels zijn regels, en op zich is het niet verkeerd dat ze proberen van dat eeuwig tijd rekken te counteren.
Ze kunnen moeilijk case by case zien wat ze doen ook natuurlijk. Anders kan je evengoed na 80min affluiten ook... tis niet dat Iran nog iets ging doen in die laatste 10min.
Ik vond het daar achteraan bij Engeland af en toe toch rammelen en het was uiteindelijk tegen Janneke en Mieke he.
Centraal achterin zijn die toch veel te traag? En Pickford is imo toch ook niet de sterkste keeper (zelfs niet in hun kern)

Soit, ze mogen altijd mijn ongelijk bewijzen want vooraan werd er wel leuk gevoetbald dus zo'n ploeg mag van mijn part altijd verder geraken dan saaie ploegen die met een droge 1-0 doorstoten.
Zolang ze maar weer niet afkomen met hunne Football is coming home zever... :sop:
 
Jonge bende iets te enthousiast, die weah en best 👌 hopelijk winnen ze vandaag. Maar denk dat dit WK 2j te vroeg komt, volgend WK gaan die nog beter zijn.

Pulisic meh, die vrije trap en corner sloeg nergens op. Niet i'is vorm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan