Groep B (Engeland, Iran, VS, Wales)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me af of de spelers van Iran gewoon gedemotiveerd zijn door de situatie thuis, of dat het Europees/Zuid Amerikaans voetbal wegens het geld gewoon nog veel verder weggegroeid is van de kleinere Afrikaanse en Aziatische landen waar veel spelers uit eigen competities spelen.
Ecuador was dan nog een relatief klein Zuid Amerikaans land.
De Europese (vooral) en Amerikaanse landen staan gewoon een niveau of 2 3 hoger . Een tendens die al even bezig is . Ik heb die Africa cup finale gezien(Egypte-Senegal) , dat was ook geen hoog niveau.

Ook van Brazilië of Argentinië moet ik het toch nog zien wat ze tegen een Europese topnatie presteren.
 
Zou Iran ook wel met overgave spelen? Zonder enige motivatie op het veld staan, niet zingen uit onvrede met het regime, ...

Alhoewel... ik was enkele weken geleden in Iran en toen een verkoper hoorde dat ik van belgië kwam, moest ik de groten doen aan "Marc Wilhmus". Als dat daar dan het grote voorbeeld is, dan vrees ik wel wat voor het gehele voetbalteam.
 
Zou Iran ook wel met overgave spelen? Zonder enige motivatie op het veld staan, niet zingen uit onvrede met het regime, ...

Alhoewel... ik was enkele weken geleden in Iran en toen een verkoper hoorde dat ik van belgië kwam, moest ik de groten doen aan "Marc Wilhmus". Als dat daar dan het grote voorbeeld is, dan vrees ik wel wat voor het gehele voetbalteam.
Marc Wilmhus van Oranje...
 
"Engeland's succes staat of valt bij de prestaties van Kane".

Scoren ze 5x zonder een goal van Kane zelf. Volgens mij zal het ook zonder zijn goals wel gaan lukken.
Hij heeft wel al 2 assists natuurlijk.
En gewoon een goeie match gespeeld als pivot en aanspeelpunt.
 
Lol, 45.000 toeschouwers volgens de omroeper in een stadion van 68.000 man.

Edit: Neen, dat is volgens de commentator dat er 68.000 zitjes zijn. Dat stond op het plan maar is geannuleerd. Volgens de officiele website van Qatar en de FIFA heeft het stadion maar 40.000 zitjes.
Hoezo dan 45.000 toeschouwers als er maar 40.000 zitjes zijn?
 
Ik vind dit een erg goed Engeland tot nu toe. Wel efficiënt ook. Over Iran zou ik niet te veel conclusies trekken, dat ze te kort zouden komen tegen Engeland wisten we allemaal al.
 
Lol, 45.000 toeschouwers volgens de omroeper in een stadion van 68.000 man.

Edit: Neen, dat is volgens de commentator dat er 68.000 zitjes zijn. Dat stond op het plan maar is geannuleerd. Volgens de officiele website van Qatar en de FIFA heeft het stadion maar 40.000 zitjes.
Hoezo dan 45.000 toeschouwers als er maar 40.000 zitjes zijn?
Vrouwen tellen ze niet mee, dus die hun zitjes ook niet
 
Allé, de eerste favoriet/outsider heeft zijn start alvast niet gemist.

Senegal - Nederland zou toch een heel interessante wedstrijd moeten worden :)
 
Man echt, 6-1 achter, minuut 96 en dan nog zo doorpakken en het stoort mij nog meer dat die ref dan geen geel trekt.
 
De Ayatollah zou naar verluidt de meest geschikte zweep aan het uitkiezen zijn om de spelers hartelijk te ontvangen bij hun terugkomst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan