Groep B (Engeland, Iran, VS, Wales)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk wel uit naar deze groep.

USA - Iran moet toch een vreemde match worden, of ben ik de enige die dat denkt…?

Ik vraag me af of de Engelsen al ‘it’s coming home’ aan het zingen zijn, of wachten ze daarmee tot na de eerste overwinning in hun groepsfase? :D
 
England XI: Pickford, Stones, Maguire, Trippier, Rice, Bellingham, Mount, Shaw, Saka, Kane, Sterling

Op papier toch wel een degelijk ploegje!
Alleen die verdediging met Stones en Maguire he :unsure:
Foden op de bank zetten vind ik ook een beetje raar.
 
Eigenlijk toch in het algemeen een matige ploeg he? Toch niet echt een favoriet voor de eindwinst imo
 
Eigenlijk toch in het algemeen een matige ploeg he? Toch niet echt een favoriet voor de eindwinst imo
Bwa, ik denk op basis van kwaliteit gewoon los top 3 van het WK. Zit echt wel vol kwaliteit. Alleen valt of staat alles met Kane. Engeland heeft kwaliteit te over, behalve op vlak van scorend vermogen. Sterling heeft 11 kansen nodig om er eentje in te pegelen en al de rest van de aanvallers zoals Foden, Rashford enzovoort faalt ook vaak op ultieme momenten.

Maar in elke linie hebben ze enkele wereldtoppers, behalve in de goal.
 
Gewoon een kei harde hersenschudding. Kan toch niet anders. En die mag dan blijven staan. Het voetbal loopt op dat vlak toch echt jaaaaaaaaren achter op andere contactsporten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan