JorisBlack
Well-known member
Maguire is geselecteerd, oef! 
Entertainment verzekerd als hij speelt

Entertainment verzekerd als hij speelt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind dat die bank precies sterker is dan hun basisopstelling.Eigenlijk toch in het algemeen een matige ploeg he? Toch niet echt een favoriet voor de eindwinst imo
Bwa, ik denk op basis van kwaliteit gewoon los top 3 van het WK. Zit echt wel vol kwaliteit. Alleen valt of staat alles met Kane. Engeland heeft kwaliteit te over, behalve op vlak van scorend vermogen. Sterling heeft 11 kansen nodig om er eentje in te pegelen en al de rest van de aanvallers zoals Foden, Rashford enzovoort faalt ook vaak op ultieme momenten.Eigenlijk toch in het algemeen een matige ploeg he? Toch niet echt een favoriet voor de eindwinst imo
Die kon je toch fluiten eerlijk gezegd, moeten zelfs.Euhm, was dat geen penalty?
Knuffelmoment tussen culturen. Onder het #RespectEuhm, was dat geen penalty?

VAR zal gedacht hebben dat er niets mis is met een goeie knuffel tussen twee mannen.

Zou me niet verbazen als dat een kaakbreuk ofzo is.VdBempt precies ni gezien hoe hard die op elkaar knalden denk ik