Grand Theft Auto V

Action PC PS5 PS4 XBOX Grand Theft Auto V

Eerlijk gezegd, 10 euro voor 60 frames, 4k, RT. Dat is toch een mooie deal. Mss speel ik het zelfs nog eens uit. Benieuwd naar het verschil. En ik heb nooit heists gedaan online, met hoeveel man gaat dat? Mss ook eens doen dan 😄.
 
Eerlijk gezegd, 10 euro voor 60 frames, 4k, RT. Dat is toch een mooie deal. Mss speel ik het zelfs nog eens uit. Benieuwd naar het verschil. En ik heb nooit heists gedaan online, met hoeveel man gaat dat? Mss ook eens doen dan 😄.
Haha eigenlijk kun je die ook gewoon kopen voor 10€ en in uw bib zetten.
Anyway, is al gekocht en gedownload, GTA online kan ik wel niet downloaden
 
Haha eigenlijk kun je die ook gewoon kopen voor 10€ en in uw bib zetten.
Anyway, is al gekocht en gedownload, GTA online kan ik wel niet downloaden
Ja, hier ook gekocht en gedownload. Ben echt benieuwd naar het verschil met PS4.
Edit: ik denk dat rockstar hun doel is om dat spel 200 miljoen keer te verkopen😜
 
Ga die ook wel binnen halen, was onlangs weer de sp gestart ( die ik nooit uitgespeeld heb trouwens )
 
Weet iemand of die Ray Tracing upgrade ook op PC gaat uitkomen?
Ik vind hier precies nergens iets over terug...
 
Vanavond is opstarten en hopen dat de laadtijden beter zijn als op de PS3 en de 4.
Daar was ik het al beu tegen dat het opgestart was op het laatste.

Benieuwd wat er allemaal veranderd is.
Het eerste da'k ga doen is het uiterlijk van mijn char veranderen .. :unsure:
 
Waarom extra vragen? Er is niks veranderd buiten het unlocken van de framerate en hogere resolutie. Dit moest gewoon een patch zijn.
Nog altijd even onspeelbaar op 30fps als vroeger blijkbaar ook.

Hoezo extra vragen ? Het is geen prijs voor een upgrade toch ? Of ttz, ze bieden helemaal geen upgrade aan, dus ja, dan kan je misschien wel stellen dat wie de PS4 versie al heeft nu eigenlijk teveel betaalt om de PS5 versie te krijgen. In die zin kon het ook geen patch zijn, want is een native PS5 versie met dus ook DualSense ondersteuning.
Ik heb GTA5 immers nog niet, en dan is €10 natuurlijk wel een fantastische deal.

EDIT: het blijft wel bizar hoe je deze alleen kunt kopen via de Store op de console, en dus nog altijd niet via de Store op de website. Alsof ze er eigenlijk op rekenen dat er nog niet veel PS5's out in the field zijn, en willen vermijden dat sommigen hem al kopen tegen dat ze later een PS5 vastkrijgen.
 
EDIT: het blijft wel bizar hoe je deze alleen kunt kopen via de Store op de console, en dus nog altijd niet via de Store op de website. Alsof ze er eigenlijk op rekenen dat er nog niet veel PS5's out in the field zijn, en willen vermijden dat sommigen hem al kopen tegen dat ze later een PS5 vastkrijgen.

En wat zou de motivatie daar achter kunnen zijn?

Voor diegene die al fysieke GTA4 hebben
 
Alleen voor de 60fps is het voor mij al alleen de 10€ waard.
Nu nog tijd vinden om volledig opnieuw te spelen
 
In GM kan je uw ps4 versie binnen doen en krijg je een bon zodat je gtav op ps5 kan kopen. Toch een goede deal lijkt me.
 
Terug
Bovenaan