Grand Theft Auto V

Action PC PS5 PS4 XBOX Grand Theft Auto V

Ik heb GTAV gespeeld bij de release op pc, maar had toen geen deftig materiaal en het draaide wel maar niet supergoed. Heb het spel opnieuw gekocht voor een euro of 10 op PS4 toen aangekondigd werd dat er een PS5 versie ging komen, met het gedacht dat er toch een kleine kans is op een gratis of goedkopere upgrade voor eigenaars en omdat ik het wel eens wou herspelen op betere hardware. Maar nu dat het wéér een halfjaar uitgesteld is en de beelden er zo mager uit zien... Betwijfel of ik dit ooit dan ga willen spelen in plaats van de grote hoop meer moderne, "betere" games in mijn backlog.
 
Na de trailer te zien en hun “verbeteringen” is de interesse weg aan het gaan. Had er wel goesting in, ook al had ik hem gespeeld op PS3 en PS4.
Dan geef ik liever een kans aan andere games in Maart 2022
 
Na de trailer te zien en hun “verbeteringen” is de interesse weg aan het gaan. Had er wel goesting in, ook al had ik hem gespeeld op PS3 en PS4.
Dan geef ik liever een kans aan andere games in Maart 2022
Ik wou hem mss ook nog eens doen voor de story ( die ik nog altijd niet uitgespeeld heb shame of me ) maar na die trailer er ook weinig zin in. eN Dat online gedeelte spreekt helemaal niet aan bij mij.
 
ik denk dat, door de issues met de beschikbaarheid, de enigen die op dit moment een PS5 hebben, sowieso alles kopen. dus dat gaat ook tegen vallen :rofl:
Dat denk ik niet, ik in elk geval al niet. Tis niet omdat er "niet veel" PS5 games zijn dat ik daarom alles koop dat er op uit komt.. in tegendeel, gebruik mijn tijd voor Switch, PS4 en GP backlog. GTA VI zou mooi in de winkel blijven staan tbh :p
 
Speelt de gta v ( ps4 ) beter op een ps5 en dan voornamelijk die ellendige laadtijden. Zou nog altijd dat verhaal eens moeten doen :unsure: of beter wachten op de ps5 versie.
Ik vraag het hier eens want is weer zo grote game om te installeren.
 
Komt 15 maart naar nextgen.

Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online will come to the PlayStation 5 and Xbox Series X|S platforms this coming March 15, bringing the blockbuster open-world experience to players on the latest hardware. We sincerely appreciate the entire community’s support over the years as the game now heads into an unprecedented third console generation.

Grand Theft Auto V and GTA Online for PlayStation 5 and Xbox Series X|S features new graphics modes with up to 4K resolution, up to 60 frames per second, texture and draw distance upgrades, HDR options and ray-tracing, as well as offering the technical advancements of the latest console generation with faster loading times, immersive 3D audio, platform-specific features like advanced haptic feedback, and much more.

PS4 and Xbox One players eager to continue their journey on the newest generation of hardware will be able to transfer both their GTAV Story Mode progress and their current GTA Online characters and progression to PS5 and Xbox Series X|S with a one-time migration at launch.

 
De meeste spellen geven een gratis upgrade voor hun PS5 spellen. Rockstar dat al dik cash heeft verdiend, ruikt meer cash, terwijl het handig voor niet-eigenaars nog een gratis Online modus weggeeft zodat mensen nog meer in game cash, prullen en cosmetics kunnen kopen. Toch echt weer een "dikke fuck u" naar iedereen toe vooral omdat die upgrades eigenlijk niets voorstellen tegenover de vorige edities.

En gezien de prijs van de GTA 3D universum lazy remasters, zal het gewoon nog dik betalen worden ook. Maar goed ja, dat zal wel weer goed verkopen... Rockstar is op een paar jaar tijd naar "erger dan EA" afgezakt na RDR2 en Dan Houser's vertrek. Dat de updates van "online" gratis zijn, is verder normaal. Willen gewoon dat iedereen blijft spelen en verdienen genoeg aan de microtransacties (zelfs beetje p2w). Dat is hetzelfde model dat men gebruikt als bij mobiele games en facebook/zynga spellen... Meer gericht op het verslavende aspect dan echt op kwaliteit.

Veel andere spellen hebben gewoon gratis upgrades of wie PS4 editie heeft of aankoopt, heeft meteen ook PS5 editie policy.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er wel interesse in. Heb het spel nog niet gespeeld. Wel wat raar dat de prijs nog niet gekend is. Bij bol staat ie voor 70 euro, bij fnac 40...
 
Wel een beetje triest dat ze dit blijven uitpersen :p
Initieel een PS3-game, dan de port naar PS4 was nog te verwachten. Maar om nu ook nog de port te maken naar PS5....
Geef de mensen die één van beide versies hebben gewoon een gratis upgrade.
 
Misschien hebben ze er wel een aantal glitches uitgekregen want ik heb dat spel op PS4 nooit uitgespeeld omdat de shops er niet werkten en daar is, bij mijn weten, nooit een fix voor gekomen.
Ik heb nu wel geen next-gen console maar als ik hoor dat die bug eruit is zou ik het wel durven aanschaffen als er eens een kalme maand is en ik ooit aan die nieuwe console geraak. Schandalig eigenlijk dat je voor een bugfix moet betalen maar bon.
 
Ik heb de last gen ook niet uit kunnen spelen door een glicth. Epsilon robes die je moest aan hebben voor een bepaalde missie, maar niet kon kopen en ze zaten ook niet in mijn kleerkast.

Ik ga dees dan wel halen om eindelijk eens te kunnen uit spelen, Maar ook omdat ik GTAO nog altijd speel op zeer regelmatige basis.
 
Terug
Bovenaan