Grand Theft Auto V

Action PC PS5 PS4 XBOX Grand Theft Auto V

Hopelijk niet meer dan 40 dollar zijn, maar t'is afwachten
We zullen eerstdaags wel meer weten, want vanaf morgen kan je pre-loaden (86GB)
 
In de PlayStation Store kun je Grand Theft Auto V Story Mode + Online tijdelijk kopen voor €9,99. Deze actie is geldig tot er met 14 juni 2022 en is alleen geldig voor de PS5 versie. De releasedatum is 15 maart 2022.
 
Als de dumbass die ik ben, heb ik GTAV indertijd gekocht op PS4 voor €10 toen de next gen upgrade aangekondigd werd met de naïeve gedachte dat de upgrade misschien maar eens gratis kon zijn.

De PS4-versie ga ik waarschijnlijk toch niet meer spelen, dus ik heb sowieso €10 weggegooid. Alleen al daardoor precies minder zin om nóg eens €10 te betalen voor de next gen versie. Zou dan aanvoelen alsof ik het dubbel betaald heb.
 
In de PlayStation Store kun je Grand Theft Auto V Story Mode + Online tijdelijk kopen voor €9,99. Deze actie is geldig tot er met 14 juni 2022 en is alleen geldig voor de PS5 versie. De releasedatum is 15 maart 2022.
Waar zie jij die staan ? Ik vind die niet terug in de store....
 
Ik denk dat je dan wel de PS4 versie moet hebben.

Zonder PS4 versie is het 19.99 euro denk ik
De PlayStation Store laat nu weten dat dit zich bij ons vertaalt naar €9,99 en dat is inclusief GTA Online. Dit is echter wel een tijdelijke ‘introductieprijs’, want op 14 juni zal je €39,99 neer moeten tellen voor de huidige generatie versie van GTA V. De pagina van de PS5-versie is op het moment van schrijven alleen via de console zelf te vinden en niet in de mobiele versie van de digitale winkel van Sony.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
De PlayStation Store laat nu weten dat dit zich bij ons vertaalt naar €9,99 en dat is inclusief GTA Online. Dit is echter wel een tijdelijke ‘introductieprijs’, want op 14 juni zal je €39,99 neer moeten tellen voor de huidige generatie versie van GTA V. De pagina van de PS5-versie is op het moment van schrijven alleen via de console zelf te vinden en niet in de mobiele versie van de digitale winkel van Sony.
Ah echt dan durf ik het ook wel kopen :p
 
De PlayStation Store laat nu weten dat dit zich bij ons vertaalt naar €9,99 en dat is inclusief GTA Online. Dit is echter wel een tijdelijke ‘introductieprijs’, want op 14 juni zal je €39,99 neer moeten tellen voor de huidige generatie versie van GTA V. De pagina van de PS5-versie is op het moment van schrijven alleen via de console zelf te vinden en niet in de mobiele versie van de digitale winkel van Sony.
Dat klinkt toch vree interessant. Heb het nooit gespeeld en voor 10 euro kan ik toch niet sukkelen he :)
 
Allez, als ik voor 14/06 aan een next-gen geraak schaf ik het mij ook wel aan voor €10.
Als ik hem tegen dan nog niet heb zal ik wel andere dingen spelen.
 
Allez, als ik voor 14/06 aan een next-gen geraak schaf ik het mij ook wel aan voor €10.
Als ik hem tegen dan nog niet heb zal ik wel andere dingen spelen.

Spring snel in de auto en rij vlug naar mediamarkt Brugge 😉
 
  • Haha
Waarderingen: Sond
10€… das nog aanvaardbaar. Heb t tot 70% ofzo uitgespeeld op de 3 en vertikt om te betalen voor een ps4 upgrade. Heb ook nooit online gedaan dus zag er het nut ni van in :) denk dat ik hem toch is terug opnieuw ga spelen
 
Wel een slimme zet om die tijdelijk aan €10 te zetten. Veel mensen waaronder ikzelf zullen zoiets hebben van ‘voor €10 kan ik niet sukkelen’
 
Terug
Bovenaan