Grand Theft Auto V

Action PC PS5 PS4 XBOX Grand Theft Auto V

Ik ben zelf ook al ff aan het zoeken en kan alleen de dure versiers vinden en bij de gewone staat bij, niet meer beschikbaar.
 
Ik ben zelf ook al ff aan het zoeken en kan alleen de dure versiers vinden en bij de gewone staat bij, niet meer beschikbaar.
Naar Store, dan naar onder tot vooruitbestellingen, dan naar rechts. Gta5 online voor ps5 kiezen en dan de versie selecteren.

Heb hem ook gekocht hier.

Hoe werkt dat met die shark cards die niet over gezet worden? Ik heb ooit de premium gekocht en volgen mij zat daar een shark card bij. Wordt dat bedrag dan afgetrokken van mijn miljoenen bij het omzetten van cbox naar ps5?
 
Is dat enkel maar op PS5 dat je die kan vinden?
Op de website staat die precies niet tussen de vooruitbestellingen.
 
Hebben we eigenlijk al gezien wat deze update precies inhoudt qua grafische en andere verbeteringen? Vind dat er precies maar heel vaag over gedaan wordt?
 
Is dat enkel maar op PS5 dat je die kan vinden?
Op de website staat die precies niet tussen de vooruitbestellingen.

Ja, is enkel op de console zelf. Op de website of app is die niet te vinden.
Zelf wacht ik nog wel effen de release en reviews af. Vind het verdacht dat ze hem gedurende 3 maanden met 75% korting aanbieden :p.
 
Ja, is enkel op de console zelf. Op de website of app is die niet te vinden.
Zelf wacht ik nog wel effen de release en reviews af. Vind het verdacht dat ze hem gedurende 3 maanden met 75% korting aanbieden :p.
Denk dat de rede simpel is. Kijk alleen maar in dit topic: "Oh tis maar 10 euro, dan koop ik het"
Ik ken nog niemand van mijn vrienden die er 40 euro voor zou gegeven hebben.
 
En zo gaat het weer een mega verkoop zijn en gaan ze weer tonnen geld verdienen met GTA Online. Uitmelking ten top. Maar ja waarom zou je het niet doen als ontwikkelaar :p
 
Je hebt de originele versie toch niet nodig veronderstel ik om de update te downloaden aan €10. Deze is toch op zich zelf staande versie voor de PS5 versie of series X
 
Je hebt de originele versie toch niet nodig veronderstel ik om de update te downloaden aan €10. Deze is toch op zich zelf staande versie voor de PS5 versie of series X

Op Xbox krijg je wel minder korting...

GTAV én GTA Online (normale prijs €39.99)
  • Xbox: €19.99
  • PS5: €9.99
enkel GTA Online (normale prijs €19.99)
  • Xbox: €9.99
  • PS5: gratis (voor iedereen, dus geen Plus-game)
Alle promoties lopen tot 14 juni.
 
Op Xbox krijg je wel minder korting...

GTAV én GTA Online (normale prijs €39.99)
  • Xbox: €19.99
  • PS5: €9.99
enkel GTA Online (normale prijs €19.99)
  • Xbox: €9.99
  • PS5: gratis (voor iedereen, dus geen Plus-game)
Eerste 3 maanden wel maar gratis online
 
Maar je hebt wel PS+ nodig om het te kunnen spelen. Dus ze hadden het even goed een PS+ game kunnen maken.
 
En zo komt het dus dat ze de V maar blijven heruitbrengen he boys 🙃 Je laat ze er gewoon mee wegkomen.
Dat je de online nog meepikt kan ik deels begrijpen. Als je de game zoals ik enkel op ps3 hebt gespeeld snap ik dat je in online veel gemist hebt. Af en toe kriebelde het de afgelopen jaren hier ook. Maar de sp, eens je die ooit hebt uitgespeeld is daar toch niks meer aan?
Daar is toch geen enkele uitbreiding bijgekomen?

Rockstar, wat is er toch met je gebeurd. Vroeger mijn #1 dev maar sinds de laatste jaren from hero to zero gegaan...
 
Ge moogt content zijn dat het geen PS+ game is, nu krijgen we dus een extra spel.

Mij maakt het niet uit, want heb nog jaren PS+. Maar ik bedoel maar: het is een puur online spel, dus zonder PS+ ben je er toch niets mee. Dus het enige verschil met dit geen PS+ game te maken, is dat wie later pas plant PS+ te nemen, het spel nu toch al kan claimen.
 
En zo komt het dus dat ze de V maar blijven heruitbrengen he boys 🙃 Je laat ze er gewoon mee wegkomen.
Dat je de online nog meepikt kan ik deels begrijpen. Als je de game zoals ik enkel op ps3 hebt gespeeld snap ik dat je in online veel gemist hebt. Af en toe kriebelde het de afgelopen jaren hier ook. Maar de sp, eens je die ooit hebt uitgespeeld is daar toch niks meer aan?

Het succes van de move naar remasters sinds een aantal jaren spreekt die stelling compleet tegen. Mensen hebben wel degelijk veel interesse om hun games die enige nostalgie opwekken opnieuw te spelen.
 
Terug
Bovenaan