Grand Theft Auto V

Action PC PS5 PS4 XBOX Grand Theft Auto V

Spijtig dat het enkel weer via de PS5 te kopen is.
Heb de mijne voor onbepaalde tijd niet bij de hand en vrees er voor dat ik net te laat ga zijn.
 
.Heb de mijne voor onbepaalde tijd niet bij de hand en vrees er voor dat ik net te laat ga zijn.

Kent ge niemand met een PS5. Want dan is het gewoon kwestie van eens op zijn/haar console in te loggen en dan zo de aankoop te doen. Beetje gelijkaardig aan de truuk om aan de PS+ Collection te geraken terwijl ge nog geen PS5 hebt.
 
Kent ge niemand met een PS5. Want dan is het gewoon kwestie van eens op zijn/haar console in te loggen en dan zo de aankoop te doen. Beetje gelijkaardig aan de truuk om aan de PS+ Collection te geraken terwijl ge nog geen PS5 hebt.
Ja, twee personen zelfs, maar zie een beetje tegenop heel dat gedoe. Ga er eens goed over nadenken.
Kan hem desnoods ook binnenhalen op de Series X, maar dan betaal ik weer ietsje meer.
 
Ja, twee personen zelfs, maar zie een beetje tegenop heel dat gedoe. Ga er eens goed over nadenken.
Kan hem desnoods ook binnenhalen op de Series X, maar dan betaal ik weer ietsje meer.

Of als uw ps5 niet alleen thuis staat, hem laten opzetten door iemand en het via remote control op spartphone/computer ff fixen 😎
 
Ik vind het vaak niet erg om aan 30fps te spelen (voor de 4k en andere snufjes), maar hier voelt dat toch echt niet goed aan. Zal performance RT worden
 
Pfff, heb me ook laten vangen en gekocht voor 10 euro en heb er al spijt van.
Vond het toen niet echt super speciaal en nu dus nog altijd niet 😂

En die besturing, WTF, mochten dat toch ook wat moderner gemaakt hebben
 
Ik heb deze ook terug aangekocht voor 10€
Altijd al fan geweest van de game en ik amuseer mij enorm met deze opnieuw te spelen
 
Heb 'm maar voor de Series X binnen gehengeld.
Ziet en speelt geweldig in Performance RT.
 
ik weet daar eerlijk gezegd niks meer van 😅 (maar idem van Uncharted 4, enz. wist ik totaal niets meer van de story)

Klopt, totdat je de game begint te spelen dan begin je u meestal het meeste te herinneren toch?

Het succes van de move naar remasters sinds een aantal jaren spreekt die stelling compleet tegen. Mensen hebben wel degelijk veel interesse om hun games die enige nostalgie opwekken opnieuw te spelen.

Mijn post was eerder gewoon bedoeld met dat er algemeen al zoveel commentaar is dat GTA VI zolang op zich laat wachten. Hadden remasters zoveel succes niet, hun volgende game zou sneller uitkomen daar ben ik van overtuigd. Kzei het al GTA was vroeger steeds mijn nummer 1 game. Ik herinner me zelfs nog de moment wanneer en door wie ik gta leerde kennen. Maar sinds ze op de remasterwagon zijn gesprongen en daarmee hun volgende release laten aanslepen en een groot deel van hun publiek maar op hun honger laten zitten zijn ze toch wat gezakt in mijn achting.

Er zit ook een pak trophiewhores op die remasters he, easy double plat´s enzo, laten we dat niet vergeten.

En toegegeven, als ik hier mee lees kriebelt het toch ook hoor maar ik blijf bij mijn principe, de sp heb ik gespeeld en uitgespeeld als ze mij geen gratis upgrade geven omdat ik hun game al gekocht heb herkoop ik deze niet (ik heb er trouwens half het land voor afgereden bij de originele release om het 5 dagen vroeger te hebben)
 
Ben terug aan de SP van GTA begonnen, maar kan me er niet veel meer van herinneren eigenlijk. Maar dit blijft wat mij betreft toch 1 van de sterkste verhaallijnen in een game.
 
Terug
Bovenaan