Grand Theft Auto V

Action PC PS5 PS4 XBOX Grand Theft Auto V

Ik ben gisteren ook opnieuw begonnen aan de SP van GTA op de ps5 :)
Klopt het dat die gratis te downloaden versie van GTA 5 niet in een PS5 versie is voor de storymode ?
 
Ik ben gisteren ook opnieuw begonnen aan de SP van GTA op de ps5 :)
Klopt het dat die gratis te downloaden versie van GTA 5 niet in een PS5 versie is voor de storymode ?

GTA online is gratis te downloaden. Voor de SP op de ps5 versie te kunnen spelen moet je €10 dokken.
 
GTA online is gratis te downloaden. Voor de SP op de ps5 versie te kunnen spelen moet je €10 dokken.
ah ok, ja ik ben nu de story mode aan het spelen op de PS5 en heb niet moeten betalen.
Ik denk alleen dat ik nu nog de PS4 versie aan het spelen ben.
Waar kan ik dan de PS5 versie downloaden ?
Als ik naar de PS store ging stond daar GTA 5 (playstation5): gratis maar vanaf op mijn beginscherm staat er wel onder het icoon van het spel ps4 ?
 
ah ok, ja ik ben nu de story mode aan het spelen op de PS5 en heb niet moeten betalen.
Ik denk alleen dat ik nu nog de PS4 versie aan het spelen ben.
Waar kan ik dan de PS5 versie downloaden ?
Als ik naar de PS store ging stond daar GTA 5 (playstation5): gratis maar vanaf op mijn beginscherm staat er wel onder het icoon van het spel ps4 ?

Was da niet met uw startknop als je opt icoon vd game staat en dan versie kiezen bij dat uitrol menu en daar kunt ge dan normaal switchen tussen ps4 en ps5 als je ze beide hebt geinstalleerd
 
Was da niet met uw startknop als je opt icoon vd game staat en dan versie kiezen bij dat uitrol menu en daar kunt ge dan normaal switchen tussen ps4 en ps5 als je ze beide hebt geinstalleerd
Thx
Ja ik heb ook iets gelezen nu dat ge op die 3 puntjes moet klikken en dat je dan de optie krijgt om voor 9,99 € de p5 versie te kopen.
Zit wel goed verstopt zo :). Straks eens in orde brengen se want ik heb het gevoel dat ik er weer aardig wat uurtjes ga insteken :)
 
ja de aankoop van de PS5 versie is gelukt. Toch leuk om weer te spelen.
Mss een domme vraag maar als je met auto aim speelt en je aimt van uit cover, is het dan logisch dat je elke keer terug in cover moet om een nieuwe target te locken ? Kan je niet gewoon van de ene naar de andere target gaan ?
 
Ben er mee begonnen op PS5, laadtijden zijn al een serieuze verbetering!
Ja die korte laadtijden zijn zalig.
Grafisch ook wel allemaal wat mooier. Vooral 's nachts met alle lichten en regen.
Heb me tot hier toe al rot geamuseerd met dit spel :)
 
Nog eens een vraagje...
Kan je mods in GTA5 gebruiken op de PS5. of kan dit enkel maar op de PC.
Ik zou zo graag die Superman mod eens gebruiken :)
 
Nog eens een vraagje...
Kan je mods in GTA5 gebruiken op de PS5. of kan dit enkel maar op de PC.
Ik zou zo graag die Superman mod eens gebruiken :)
Neen, is niet mogelijk, mss als ge uw ps5 kraakt dat er iets mogelijk is.
 
ja de aankoop van de PS5 versie is gelukt. Toch leuk om weer te spelen.
Mss een domme vraag maar als je met auto aim speelt en je aimt van uit cover, is het dan logisch dat je elke keer terug in cover moet om een nieuwe target te locken ? Kan je niet gewoon van de ene naar de andere target gaan ?
Dat vraag ik me ook af. In de tutorial zeiden ze dat je met een duwtje tegen de aim stock naar de volgende target gaat maar ik moet ook telkens weer in cover of het gaat niet.
Ik werk wel niet met full aim, eerder die halve assistance.
 
Dat vraag ik me ook af. In de tutorial zeiden ze dat je met een duwtje tegen de aim stock naar de volgende target gaat maar ik moet ook telkens weer in cover of het gaat niet.
Ik werk wel niet met full aim, eerder die halve assistance.
Ik zag ook dat als je met dat duwtje tegen de stick naar de volgende target gaat maar werkt bij mij niet.
Bij gta pak ik steeds assisted aim gezien ik dat geen spel vind waar je echt moeite moet gaan doen om goed te kunnen schieten.
Is ook het enige spel waar ik aim assist opzet :)
Ga dat in het weekend nog eens goed bekijken want is echt ambetant dat je steeds terug in cover moet gaan.
 
Heb hem ook opnieuw genomen voor 10euro :)
Blijft zalig om nog eens te spelen. PS4 versie was toch alweer een aantal jaar geleden en blijf een grote gta fan.

Welke game mode gebruiken jullie?
Voorlopig staat het hier op fidelity.
 
Als sommigen zo lief zouden willen zijn om een like te droppen voor mijn zoontje, dan is em gelukkig 😅

Hij kan precies wel tegen een stootje... Uit een brandende en crashende heli springen, van vlakbij beschoten worden door een tank, een tank op hem krijgen, van nabij beschoten worden met shotguns, van 100m hoog uit een ontploffende fighter springen.... en maar niet dood willen gaan :D .
 
Amai, de 5.1 mix van het geluid is echt wel slecht. Ik speel liever met de pulse headphone dan via de soundbar en rearspeakers :S
 
Alleen gespeeld op de ps3, de moeite om opnieuw aan te kopen voor de sp op ps5? Wat zijn de ervaringen?

Voor jou zal het wel de moeite zijn. Blijft natuurlijk dezelfde game, hooguit wat opgepoetst, maar kreeg al op PS4 een update met veel extra details, en ook een paar nieuwe sidequests. En op PS5 wordt ook de controller vrij goed gebruikt.


Je hebt wel de introductieprijs gemist van €9,99, en 't kost momenteel €39,99. Toch wel een drastisch verschil, eventueel wachten op een price drop:

 
Terug
Bovenaan