Grand Theft Auto Definitive Edition

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Grand Theft Auto Definitive Edition

Omdat de developer enkel ervaring had met mobile games. :unsure:
Met het uitstellen van de next-gen versies van GTA:V hebben ze maar besloten om snel dit te releasen voor de kerstperiode...
 
Intussen eerste update beschikbaar:
iemand ervaringen al met update?
 
Heb gisteren Vice City wat liggen spelen.
Na alle negatieve reacties had ik wat schrik maar eigenlijk is dit heel goed meegevallen.
Grafisch niet slecht voor een remaster en gameplay voelt (iets wat verouderd maar) goed aan.
Bugs nog niet echt tegengekomen, of het valt mij niet op omdat dit sterk voelt als de Vice City die ik in mijn tienerjaren speelde.

Voor GTA3 en SA kan ik nog niets zeggen, die staan op de planning als Vice City uit is :).

Het enige wat mij wat stoort zijn de lege straten, maar dit is natuurlijk eigen aan de tijd van toen.
Jammer dat ze er niet wat meer verkeer en voetgangers hebben ingstoken.

Wel 1 vreemd ding, op 2K resolutie met een 3070 speelt het met max graphics vlotjes aan 120FPS, zelfs zonder DLSS aan.
Verander ik enkel de resolutie naar 4K dan krijg ik een framerate rond de 20-30FPS.
Zelfs met DLSS aan voelt het in 4K niet vlot aan.
Dit is de enige game waar ik zo'n enorm verschil merk tussen 2K en 4K.
 
Heb gisteren Vice City wat liggen spelen.
Na alle negatieve reacties had ik wat schrik maar eigenlijk is dit heel goed meegevallen.
Grafisch niet slecht voor een remaster en gameplay voelt (iets wat verouderd maar) goed aan.
Bugs nog niet echt tegengekomen, of het valt mij niet op omdat dit sterk voelt als de Vice City die ik in mijn tienerjaren speelde.

Voor GTA3 en SA kan ik nog niets zeggen, die staan op de planning als Vice City uit is :).

Het enige wat mij wat stoort zijn de lege straten, maar dit is natuurlijk eigen aan de tijd van toen.
Jammer dat ze er niet wat meer verkeer en voetgangers hebben ingstoken.

Wel 1 vreemd ding, op 2K resolutie met een 3070 speelt het met max graphics vlotjes aan 120FPS, zelfs zonder DLSS aan.
Verander ik enkel de resolutie naar 4K dan krijg ik een framerate rond de 20-30FPS.
Zelfs met DLSS aan voelt het in 4K niet vlot aan.
Dit is de enige game waar ik zo'n enorm verschil merk tussen 2K en 4K.
Waren die weinig NPC's niet het gevolg dat ze vertrokken zijn van die mobile ports?
Performance is hier ook niet g oed in 4K. HEb een 6800 XT en het lagged toch vaak. Echt slechte optimalisatie.
 
Waarom in godsnaam ook die afschuwelijke smartphone versies als basis nemen? Je zou toch hopen dat Rockstar wat meer respect zou hebben voor één van de grootste IP's aller tijden :/
Het Rockstar ten tijde van III en Vice City was dan ook een hecht vriendenteam, mss dat dit die eerste 3D GTA's zo goed maakte... No way dat die gasten dit zouden afgeleverd hebben.

Met Dan Houser die vorig jaar vertrok zijn ze nog eens een sterkhouder kwijt.
 
Heb gisteren Vice City wat liggen spelen.
Na alle negatieve reacties had ik wat schrik maar eigenlijk is dit heel goed meegevallen.
Grafisch niet slecht voor een remaster en gameplay voelt (iets wat verouderd maar) goed aan.
Bugs nog niet echt tegengekomen, of het valt mij niet op omdat dit sterk voelt als de Vice City die ik in mijn tienerjaren speelde.

Voor GTA3 en SA kan ik nog niets zeggen, die staan op de planning als Vice City uit is :).
Hier exact hetzelfde.
Intussen ook al een paar uur Vice City gespeeld.

Tot nu toe geen echte bugs tegengekomen (of toch niets storends).
Eén keer toonde de minimap het te volgen traject niet, that's it.

Enorm leuk om (opnieuw) te spelen. Pure nostalgie.
 
Geen idee, ik heb die niet gereviewd.
Nu goed, er is geen enkele versie die deftig is helaas.
Nee, maar de Switch-versie komt er toch overal veel slechter uit. Misconceptie toch bij veel reviews.
Geen idee ook waarom Rockstar Switch-codes uitstuurt dan voor reviews als dit het lelijkste eendje van allemaal is. Beetje zoals Cyberpunk op Xbox/PS4. :p
 
Nee, maar de Switch-versie komt er toch overal veel slechter uit. Misconceptie toch bij veel reviews.
Geen idee ook waarom Rockstar Switch-codes uitstuurt dan voor reviews als dit het lelijkste eendje van allemaal is. Beetje zoals Cyberpunk op Xbox/PS4. :p
Ze sturen uit wat er gevraagd wordt he. Zou jij toch moeten weten :p
 
Er wordt zo te zien wel hard aan gewerkt. Vandaag alweer een ferme patch.

Draw distance een pak realistischer, regeneffect werd verbeterd, menu's zijn voortaan uniek voor elke game, en allerlei verbeterde textures (oa spelfouten verbeterd). Ook kleine dingetjes waar om gevraagd werd, zoals het kunnen uitschakelen van de outline rond vijanden als je erop mikt.


0gwwe39t3r281.jpg
 
Terug
Bovenaan