Grand Theft Auto Definitive Edition

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Grand Theft Auto Definitive Edition

Nooooo, ik wou hem voor menne verjaardag... dan maar digitaal gaan. Met die patches heeft het toch weinig zin om deze op disc te kopen. Tenzij die delay is om de updated versie op de discs te branden?
 
ik vraag me af, ze hebben nu al veel gefixed zo te zien. Was het dan niet beter om de release met een maand uit te stellen?
 
ik vraag me af, ze hebben nu al veel gefixed zo te zien. Was het dan niet beter om de release met een maand uit te stellen?

Uiteraard. Maar dat is tegenwoordig toch de mode? Half afgewerkte shit uitbrengen en het dan gewoon later patchen.
 
Ik ben ondertussen door vice city heen. Die liep al een stuk vlotter dan gta 3. Buiten de framedrops (en raindrops) van gta 3 vermaak ik me eigenlijk prima.
 
Zijn er nog mensen die gta 3 en vice city niet geïnstalleerd krijgen op de Xbox Series X? Is heel de tijd upgraden en dan installatie gestopt.
 
Toch maar gekocht op PS4. Loopt prima. Ben bezig met GTA3 (v1.04 update) en eerlijk gezegd speelt het goed. Prima nieuwe besturing en graphs zien er ook wel goed uit (lichteffecten enzo). Prijs was 54.99 op Bol. Zal wel zakken maar who cares, ik kan in Covid tijden toch nergens meer mn geld aan uitgeven :biglaugh:
 
Toch maar gekocht op PS4. Loopt prima. Ben bezig met GTA3 (v1.04 update) en eerlijk gezegd speelt het goed. Prima nieuwe besturing en graphs zien er ook wel goed uit (lichteffecten enzo). Prijs was 54.99 op Bol. Zal wel zakken maar who cares, ik kan in Covid tijden toch nergens meer mn geld aan uitgeven :biglaugh:

20% korting sinds zopas in de nintendo shop voor digitale versie tot 12/01/2022(47.99 ipv 59.99). Twijfel begint te komen, ging wachten op de fysieke release (met oog op doorverkoop). Toch nog eens over slapen :)
 
Klopt het nu dat de fysieke versie voor ps4 niet up te graden valt naar de PS5 versie? Het begint wel echt te jeuken om 'm te kopen
 
Gta 3 eens gespeeld en ja ik had erger verwacht, autos rijden stabiel, SA kan ik ook spelen op xbox maar natuurlijk mij liefste vice city niet.
 
Gta 3 eens gespeeld en ja ik had erger verwacht, autos rijden stabiel, SA kan ik ook spelen op xbox maar natuurlijk mij liefste vice city niet.
Heb een u of 4 SA gespeeld ,en het valt nog mee eigenlijk.had veel erger verwacht.
Als ge het op performance zet heb ik de indruk dat de auto's minder zwalpen op de baan.graphisch zie ik niet echt veel verschil tss fidelity en performance.
Wel gene HDR maar het ziet er redelijk goed uit op series x.
 
Die vibes van Vice city zijn wel cool. Als je zo wat bekijkt die map is zo leeg in mijn herinnering liepen er veel meer mensen rond. Toen zaten ze met technische beperkingen nu zou er toch iets toegevoegd mogen worden.

Eerste missie en t was al van dat die vrouw komt van ne boot en zat vast aan een licht paal, ( heb ze dan maar omvergereden )
 
Onlangs San Andreas opgestart.
Hierbij wel een lastige bug.

Bij cutscenes is de resolutie anders, waardoor de subtitles amper zichtbaar zijn (komen zo net onder het beeld).
Voorlopig nog geen oplossing gevonden.
 
Onlangs San Andreas opgestart.
Hierbij wel een lastige bug.

Bij cutscenes is de resolutie anders, waardoor de subtitles amper zichtbaar zijn (komen zo net onder het beeld).
Voorlopig nog geen oplossing gevonden.
Heb hem ook gehad en eerlijk het zit vol van de fouten uit nostalgie ze alle drie gespeeld, het rijden is nog zeker goed maar die hoofden daar kan ik niet mee leven
 
Heb hem ook gehad en eerlijk het zit vol van de fouten uit nostalgie ze alle drie gespeeld, het rijden is nog zeker goed maar die hoofden daar kan ik niet mee leven
De meeste zaken kan ik met de mantel der liefde bedekken.
Zware nostalgie.

Maar de resolutie die plots wijzigt waardoor er vanalles niet in beeld komt is echt lastig.
Bij GTA3 en Vice City heb ik dat niet.
 
Terug
Bovenaan