Grand Theft Auto Definitive Edition

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Grand Theft Auto Definitive Edition

toeval.png


En 3, 2..
Gewoon slim genoeg doen zoals de Super Mario 64 drop.

Wat een heerlijke shitshow is dit aan het worden :')
 
Ik heb er nu 3 uur opzitten in Vice City en ik ben een paar visuele bugs tegengekomen maar voor de rest valt het toch allemaal goed mee hoor. Ik heb de indruk dat de kritiek ten onrechte een grote internet cirklejerk geworden is. Ik amuseer me ermee en dat is ten slotte wat telt denk ik dan :unsure:
 
Ik heb keys aangeschaft voor de originele versies van de games, zal die nog wel eens opnieuw spelen (met mods wrs).
 
Ik heb er nu 3 uur opzitten in Vice City en ik ben een paar visuele bugs tegengekomen maar voor de rest valt het toch allemaal goed mee hoor. Ik heb de indruk dat de kritiek ten onrechte een grote internet cirklejerk geworden is. Ik amuseer me ermee en dat is ten slotte wat telt denk ik dan :unsure:
tjah, ik had ook nauwelijks problemen met Cyberpunk 2077.
wil dat zeggen dat de klachten daar een internet-circlejerk waren?
 
tjah, ik had ook nauwelijks problemen met Cyberpunk 2077.
wil dat zeggen dat de klachten daar een internet-circlejerk waren?
De meeste klachten vind ik terecht maar ik heb onder meer gezien dat er bugs gephotoshopt worden om reddit likes te scoren en dat er foto's van het personeel van de developer opgezocht worden om vervolgens met hun uiterlijk te lachen. dan vind ik het echt wel te ver gaan.
 
de pc versie is terug te koop bij R*

"
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition has been updated and is once again available through the Rockstar Games Launcher for play and purchase.

We sincerely apologize for the inconvenience. We are also working to improve and update overall performance as we move forward. We would like to thank everyone for their patience as we resolve these issues."
 
Ik heb er nu 3 uur opzitten in Vice City en ik ben een paar visuele bugs tegengekomen maar voor de rest valt het toch allemaal goed mee hoor. Ik heb de indruk dat de kritiek ten onrechte een grote internet cirklejerk geworden is. Ik amuseer me ermee en dat is ten slotte wat telt denk ik dan :unsure:
Je bent niet alleen, me hier toch ook al serieus mee geamuseerd. Denk dat de verwachtingen bij een heel deel veel te groot waren. Is super wegens de nostalgie maar zonder dat zal het inderdaad tegenvallen.
Iedereen bij wie het kriebelt wegens de memories zou ik zeggen kopen, ga je geen spijt van hebben. Voor al de rest denk ik inderdaad dat het tegenvalt.
 
Concreet iemand switch ervaringen. Heb ze destijds ook allemaal gespeeld en ben niet speciaal kieskeurig op grafisch vlak. Maar als ik het hier zo lees...
 


maar de kritiek is onterecht, en gewoon een internet circle-jerk
 
Intussen eerste update beschikbaar:
 
Terug
Bovenaan