Grand Theft Auto Definitive Edition

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Grand Theft Auto Definitive Edition

niayyjgq2ry71-png.5580

😅 Er zit precies ook een balon in haar.. Euh.. slip ?
Haar?
 
Kom jongens, laten we eerlijk zijn, dit is simpelweg schandalig. Zelfs niet demoeite om te rippen tov de originele games. Verwacht maar een volledig nieuwe modscene die met veel motivatie betere versies gaan droppen uit de lucht.

2K/Rockstar zijn trouwens zelden te vertrouwen qua ports.
 
ging het eerst nog kopen, maar 'gelukkig' is de launcher al down sinds gisterenavond. Zal maar even wachten...
 
Wel vreemd dat de R* launcher al zo lang offline is. Op de Store staat de PC versie er ook niet meer bij..?
 
Net even san andreas gespeeld omdat het op gamepass staat. De framerate is echt verschrikkelijk, schandalig dat ze dit zo durven releasen.
 
Gigantische f*ckup van R*, nu is de GTA trilogy zelfs niet meer speelbaar.
Games zijn gewoon verdwenen van mijn account.
Zogezegd om bepaalde data bestanden uit de games te verwijderen, dit moet men toch controleren voor de lancering?
 
Schandalige nest van R* ja... Heb die ene trailer gezien en vond die eigenlijk relatief slecht... Ik vind deze Trilogy ook gewoon compleet zinloos. Maar goed, das mijn mening... In ieder geval, tis een heel zielige cashgrab van R*... Geef ik mijn geld niet aan. De originele games (Vice City en San Andreas, GTA 3 heb ik nooit gespeeld) zitten in ieder geval in mijn geheugen gegrift.
 
Terug
Bovenaan