Google Phone Google pixel 6 (pro)

Ruigen Das

Well-known member
Ik wou is vragen hier of er nog iemand hyped is voor deze telefoon?

Google komt met een eigen Tensor chip, en hangen dus niet meer af van quallcomm chips

De 19de zou de presentatie zijn, zou iemand weten of de fnac ook zou verkopen, zoals ze (wel niet meteen na release) gedaan hebben met andere pixel phones ?

Camera ziet er weer top uit ook, hoop gewoon dat ze lang de software updates zullen ondersteunen

Komt ook een Pro versie uit
 
Kijk wel uit naar de pro.
Ging eerst wachten op de oneplus 10 [heb al de 1, 3, 5, 6t gehad en nu de nord] maar ben er niet meer zo content van en nu al zeker niet, nu Oxygen os volledig verdwijnt.

Zou hem bestellen in Duitsland en dan via doorstuur adres naar hier laten komen
 
Ik heb de Pixel 5, omdat die eigenlijk spotgoedkoop was met een actie van Bose. En ik ben op zich wel tevreden, maar ik heb niet het gevoel dat hij nu zoveel beter is dan bvb de OnePlus-smartphones. De meeste exclusieve features werken niet buiten US, dus daarvoor moet je het niet doen.
Hij heeft wel een uitzonderlijk goede fotokwaliteit voor een relatief slechte camera-module.
 
Ja ik ben sold denk ik, die translation en speech recognition ziet er wel straf uit ook :love:
En hoe vaak denk je dat effectief te gaan gebruiken? ;)

Het zal geen slechte smartphone zijn, maar verwacht niet te veel van die specifieke features, die zijn zelden beschikbaar in Europa. Je krijgt wel weer een Bose koptelefoon van 260€ cadeau, en daarmee komt de pro dus op 640€ wat natuurlijk wel een héél pak lager is dan Apple. Je moet namelijk al naar een iphone 11 om in diezelfde prijsklasse te vallen... en die heeft dan bvb maar 4gb RAM.
 
Weet ik goed genoeg, maar als je handsfree berichtje wil typen, of communiceren met iemand in een vreemde taal kan dat gewoon

Daarmee vind ik het knap

Wat ik ook knap vind is dat fnac deze toestellen zal hebben, dus zal hier zonder koptelefoon zijn

Alleen ben ik er nog niet uit qua keuze

Trouwens zowel de 6 als de 6 pro komen voorlopig enkel uit met 128gb geheugen, wat tegenwoordig soms kantje boordje is, zeker als je oude gegevens van je vorige smartphone overzet

Bij fnac staat ie momenteel aan 5 % korting dacht ik

Maar moet nog is deftig zien waarvoor je zoveel meer betaalt, zeker al het grotere scherm met snellere refresh rate, grotere batterie en vooral die telelens, die wil ik echt, maar dan moet je al naar het pro model gaan

Maar ik vind de toestellen ook aan de zware kant +200 gram voor beiden

Gelukkig zijn er ook al hoesjes aangekondigd

Welke zouden jullie kiezen?
 
Weet ik goed genoeg, maar als je handsfree berichtje wil typen, of communiceren met iemand in een vreemde taal kan dat gewoon

Daarmee vind ik het knap

Wat ik ook knap vind is dat fnac deze toestellen zal hebben, dus zal hier zonder koptelefoon zijn

Alleen ben ik er nog niet uit qua keuze

Trouwens zowel de 6 als de 6 pro komen voorlopig enkel uit met 128gb geheugen, wat tegenwoordig soms kantje boordje is, zeker als je oude gegevens van je vorige smartphone overzet

Bij fnac staat ie momenteel aan 5 % korting dacht ik

Maar moet nog is deftig zien waarvoor je zoveel meer betaalt, zeker al het grotere scherm met snellere refresh rate, grotere batterie en vooral die telelens, die wil ik echt, maar dan moet je al naar het pro model gaan

Maar ik vind de toestellen ook aan de zware kant +200 gram voor beiden

Gelukkig zijn er ook al hoesjes aangekondigd

Welke zouden jullie kiezen?
Die 128GB lijkt weinig, maar je moet beseffen dat je foto's allemaal op google photos uitkomen he. Dus dat neemt geen lokale storage in. Wel met wat kwaliteitsverlies want er zit wel compressie op.

Gezien het prijsverschil, zou ik niet voor de pro gaan. Ik heb geen 12GB RAM nodig en dat groter scherm is eerder een nadeel dan een voordeel.
 
Moest ik idd het formaat hebben van de reguliere pixel 6 was ie denk ik al besteld

Die phablets van tegenwoordig, ik vind die trend wat overdrijven

Maar die telelens is wel wow precies, maar 200 euro extra waard?

Ram zou voor mij niet zoveel uitmaken denk ik, 8 is meer dan ok

Pro is al weg bij fnac
 
Laatst bewerkt:
Kga voor de gewone gaan denk ik

En ook maar direct besteld

Met die fnac ledenkaart erbij te zetten in t mandje (10eur voor 3 jaar) bespaar ik zelf nog

626,50 betaald
 
Laatst bewerkt:
Kga voor de gewone gaan denk ik

En ook maar direct besteld

Met die fnac ledenkaart erbij te zetten in t mandje (10eur voor 3 jaar) bespaar ik zelf nog

626,50 betaald
Als ik die lendenkaart in m'n mandje zet dan krijg ik die korting niet? Staat nog steeds op 659 bij het afrekenen..
 
Enige dat dus dik kut is is dat ze er geen 30 w brick bij zetten

Ik ga misschien via via naar Duitsland laten leveren vanuit google store als dit mogelijk is

Ik bestel er gelijk 2 ofzo zit dus enkel een kabel in de doos :wallbash:


edit: en mijne winst op die ledenprijs is al weg naar 2 cases en screen protector bij amazon.nl
 
Laatst bewerkt:
Eerste hoesje is binnen, is niet klein, redelijk dik ook, scheelt hem toch enkele millimeters, maar blijft aanvaardbaar, qua formaat kan ik mijne note 10 met hoes daarop ongeveer erin passen in deze, dus allemaal ok dus.

Ben content da ik niet voor de pro ben gegaan, dit formaat is wel mijne limiet denk ik

Hoesje is van caseology, en de spigen is ook onderweg samen met de screen protector
 
Ja, eerste reviews zijn toch positief, ben In alle geval tevreden dat mijne preorder staat..

Video opnames zijn mss het zwakkere broertje, maar hoeveel keer neem ik videos op, dan vind ik de foto's belangrijker, enkel spijtig van die superzoom op de pro die ik niet ga hebben, zag er echt wel goed uit... Maar die meerkost en vooral het formaat dat vele reviewers toch vonden ben ik blij met mijn keuze, en ook dat er buiten de camera, ram geheugen en scherm niet zoveel verschillen zijn qua chipset enzo, zelfde Tensor chip dus en beveiligingschip

Mss scoort de nieuwe iphone beter op verschillende punten, maar deze heeft alles wat ik nodig heb, enja het blijft een iphone eh, love it or hate it, maar ik moet er niet van weten...

En battery life is zeer goed big +
 
Laatst bewerkt:
Ja, eerste reviews zijn toch positief, ben In alle geval tevreden dat mijne preorder staat..

Video opnames zijn mss het zwakkere broertje, maar hoeveel keer neem ik videos op, dan vind ik de foto's belangrijker, enkel spijtig van die superzoom op de pro die ik niet ga hebben, zag er echt wel goed uit... Maar die meerkost en vooral het formaat dat vele reviewers toch vonden ben ik blij met mijn keuze, en ook dat er buiten de camera, ram geheugen en scherm niet zoveel verschillen zijn qua chipset enzo, zelfde Tensor chip dus en beveiligingschip
Beetje hetzelfde verhaal zoals bij de S21 vs S21 Ultra dus.
 
Terug
Bovenaan