Google Phone Google pixel 6 (pro)

Ik heb die al jaren en nog nooit gebruikt, lmao

Lijkt me gewoon moeilijk

Edit, is eigenlijk handig wel nu ik er wat mee aan t prutsen ben...

Hoe switch je eigenlijk tss de launchers @ikbenben ??
Is eigenlijk helemaal niet moeilijk. Gewoon wat settings testen en daarna eens kijken wat het juist doet, staat het je niet aan zet je het geowon weer.

Weet niet vanbuiten hoe je switcht, ik gebruik enkel Nova.
 
Zijn er ook niet meer
Maar denk toch dat ik voor de gewone 6 zal gaan, voor het prijsverschil is de pro nu ook niet zoveel beter als ik erbij stil sta
 
Ik heb de pro en wel tevreden. Via widilo kan je fnac.com cadeaubonnen kopen met 8% korting dus zo kun je wel wat besparen ook als je via fnac.com koopt (dus niet fnac.be).
 
Ik heb de pro en wel tevreden. Via widilo kan je fnac.com cadeaubonnen kopen met 8% korting dus zo kun je wel wat besparen ook als je via fnac.com koopt (dus niet fnac.be).
Hoe is de batterij van de pro?

In de tests scoort de pro iets minder goed dan de reguliere 6

Ik moet nog zien in dagelijks gebruik wat de batterij zegt, maar die batterijbesparing staat hier soms toch op

Grote concurrent iphone 13 doet het wel beter op dat vlak
 
Hoe is de batterij van de pro?

In de tests scoort de pro iets minder goed dan de reguliere 6

Ik moet nog zien in dagelijks gebruik wat de batterij zegt, maar die batterijbesparing staat hier soms toch op

Grote concurrent iphone 13 doet het wel beter op dat vlak
Eigenlijk is dat niet echt iets waar ik op let. Ik laad sowieso mijn smartphone elke dag op.
 
Kleine headsup aan de lezers van deze draad, moest er iemand via google store bestellen, ik zou graag een lader mee willen bestellen, we regelen dat dan wel correct af
 

Deze, zeer makkelijk aan te brengen, maar zoals altijd goed stofvrij maken, heb de 2de dus moeten gebruiken, een sjans da ik die had

Ook goed aan te brengen icm hoesje (spigen liquid air hier)
 
Vanmorgen Pixel 6 Pro besteld op Franse Google Store
Levering 29-30 november

Adapter - levering 7-8 december
Zwarte hoes - levering 14-15 december
 
Terug
Bovenaan